Pratade med mitt ex häromdagen....

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jo, jag satt o pratade med exet för några dagar sen, och hon säger att tacos är nåt som man äter när man är en par stycken, för det blir godare då.

Är det bara jag som sätter mig o äter tacos helt själv bara för att det är gott :confused:

Har jag gjort fel som inte bjudit in hela vänskapskretsen varje gång jag vill äta lite kladdig mat med ost i :va

Jo, jag satt o pratade med exet för några dagar sen, och hon säger att tacos är nåt som man äter när man är en par stycken, för det blir godare då.

Vad är hennes IQ?
Potatis smakar som potatios oavsett om jag äter me familjen lr ensam.
Samma gäller tacos.

Därimot kanske det är trevligare att äta e nåra polare men smaken ändras inte.

Nej, du har inte gjort fel. Det är helt sjysst att käka tacos själv. Man kan dricka sprit/öl till också. Själv!

Jag äter det varje helg i min ensamhet. Är jag sorglig nu, menar du? :va

Jag tycker det smakar bättre när man äter själv. Då kan man ta hur mycket man vill av alla ingredienser. När man äter det hos nån annan så har dom aldrig tillräckligt mycket gräddfil, då jag äter ett helt paket själv.

Är det bara jag som sätter mig o äter tacos helt själv bara för att det är gott :confused:

Har jag gjort fel som inte bjudit in hela vänskapskretsen varje gång jag vill äta lite kladdig mat med ost i :va

Pucko!

Antingen vill hon bli hembjuden till dig, eller så försökte hon bjuda hem dig.

Äta taco lär du få göra IAF...

Jag kan på sätt å vis förstå hennes kommentar även om jag självfallet hade haft med tacos på matsedeln om jag varit singel och ätit själv.

Vissa rätter gör sig ju bättre i sällskap.

- Hur många sitter hemma själva och äter kräftor? :va

2769660 Nej det är inte bara du! Jag äter tacos helt själv ibland jag med! :tummenupp
Skönt, då är jag inte konstig ialla fall då.

2769636 Pucko!

Antingen vill hon bli hembjuden till dig, eller så försökte hon bjuda hem dig.

Äta taco lär du få göra IAF...
Åhh, det var en tanke förstås.
Ska komma ihåg det nästa gång. :)

Last edited:
2769618 Vad är hennes IQ?
Potatis smakar som potatios oavsett om jag äter me familjen lr ensam.
Samma gäller tacos.

Därimot kanske det är trevligare att äta e nåra polare men smaken ändras inte.
Nej det smakar som potatis :mattias

2769616 Ex snackar så himla mycket skit. Inget att lyssna på....:pannkyss
Helt sant.

Nästan så jag tror att det blir tacos imorrn kanske, nån som vill komma o smaka? :hihi

Nu när man sitter och blir påmind om Tacos så blir man ju lite sugen....

Va det inte du som plåga halva sporthoj med att påpeka hur underbart ert förhållande va? :7peta

Nästan all mat smakar bättre om man äter med någon annan. Likaså är det lättare att laga något gott om man har matsällskap.

När man käkar ensam så kan Euroshoppers färdiglagade lasagne som kostar 11kr smaka riktigt okej. Men det är ju inte direkt något man bjuder på när man ska fixa middag åt en presumtiv sängkamrat.

Va det inte du som plåga halva sporthoj med att påpeka hur underbart ert förhållande va? :7peta

Njaaee inte riktigt så.

Mitt förhållande jag hade med mitt ex är något jag gärna förnekar och vill glömma.

Mitt nuvarande förhållande är hur underbart som helst och absolut plågar jag gärna och ofta min omgivning med att påpeka just detta.... :tummenupp

Tacos är för mycket bök för att göra själv. Speciellt om man vill ha en massa sallad och gurka och annat gott då får man ju stå en halv dag och fixa mat. Sånt skämmer man inte bort sig själv med, är man ensam gör man något snabbt och lätt. Eller så gör jag i alla fall men hade jag orkat skulle jag kanske göra det till mig själv nån gång.

Mitt förhållande jag hade med mitt ex är något jag gärna förnekar och vill glömma.

Vill du glämma din dotter? :va

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!