Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Naturligtvis är det ju så, tänkte inte på det.Ja det fattar du oxå att den är ihopkommen av nån fjolla av hankön som är reklammakare på nåt kvinnomagasin.
![]()
Alltså, under hela min karriär som bärneg.. jag menar budkille, så har jag fått ett halvt skamligt förslag. Det var en tjej som absolut ville att jag skulle vara topless när jag bar hennes soffa. Jag avböjde vänligt men bestämt. Hennes båjfrånd bar i andra änden av soffan, och jag ville inte vara det spännande tillbehöret i deras smutsiga sexlek.
Jo det har jag faktiskt.Men jag antar att jag gissade fel på din skostorlek,e d möjligen 40?Du har en konstig syn på intelligens, akademiker och forskare i synnerhet. Du har aldrig träffat någon, va?
Mitt ex forskar fortfarande på njurar o vägrar bli vuxen o skaffa en hederlig inkomstkälla.Men du anja verkar ju va en trevlig kicka som med ett par käcka skor under en kjol lockar på lite LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV.Tala nu om för fabbo vad du har för storlek??Jo det har jag faktiskt.Men jag antar att jag gissade fel på din skostorlek,e d möjligen 40?
Faen CAD-slav på hydraulik firma var inte direkt med på listan. Det kanke kommer etta om man läser listan baklänges och uppochner.
Varför finns inte sexigaste hobby då?
För en snygg kille på en snygg hoj är ju rätt svårt att slita ögonen från.....![]()
Jag är semi-CAD slav på en stål firma. Ger det pluspoäng om man tjör Inventor?
Jag använder, hör och häpna, två CAD program. Solid Edge och Auto CAD
Använder du AutoCAd får du pluspoäng.
Alltid när jag e på krogen använder jag autokladd.Men det blir bara fel,fiiiii fan.Anja HATAR mig,jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR.Jag använder, hör och häpna, två CAD program. Solid Edge och Auto CAD
Använder du AutoCAd får du pluspoäng.
Tips!
Köp senaste numret av Bomber Magazine. Det är ett reportage om MIG där med bild!![]()
Alltid när jag e på krogen använder jag autokladd.Men det blir bara fel,fiiiii fan.Anja HATAR mig,jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR.
Men vad alla tjejer missar är att vi som CADar är jävligt fingerfärdiga ska ni veta!
Bild på dig eller på dig och hojen...?![]()
Mig OCH hojen såklart!![]()
jämt luktar ansjovis i Mattias bil
hantverkare då
Skorna då? Är inte dom sexiga?
VI jobbade i stillettklackar (lack såklart)
Nej men MEDLEMAR dvs sånna som inte insett att more kicks cafes butt every day in the week.2770834Står det månne vilken åldersgrupp de frågade? Jag har inte varit ute på fältet särskilt länge men nu vet jag att hantverkare står högt på listan![]()
Storlek 37,möjligen en 38.Mycket attraktivt.....Mjau.
Annars tycker jag nog att man oftast spinner loss på såna personer som är sin egen motsats.Själv tänder jag på INTELLIGENTA tjejer....ha ha ha.
Fast allvarligt.En liten forskartjej som helt gått upp i sitt yrke o kall.Rött långt hår,hyfsad kropp,o glimten i ögat utan att vara medveten om det.Så kommer stora stygga fabbo jacke o TAR henne.O visar vad hon gått miste om under alla dessa år.O hon blir jättekär o ger mig allt jag vill ha.......sen vaknar man med dasen fastlimmad på magen. Buhähähähähääääää.
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |