Världens sexigaste yrken i senaste Café

Faen CAD-slav på hydraulik firma var inte direkt med på listan. Det kanke kommer etta om man läser listan baklänges och uppochner.

Alltså, under hela min karriär som bärneg.. jag menar budkille, så har jag fått ett halvt skamligt förslag. Det var en tjej som absolut ville att jag skulle vara topless när jag bar hennes soffa. Jag avböjde vänligt men bestämt. Hennes båjfrånd bar i andra änden av soffan, och jag ville inte vara det spännande tillbehöret i deras smutsiga sexlek.

Alltså, under hela min karriär som bärneg.. jag menar budkille, så har jag fått ett halvt skamligt förslag. Det var en tjej som absolut ville att jag skulle vara topless när jag bar hennes soffa. Jag avböjde vänligt men bestämt. Hennes båjfrånd bar i andra änden av soffan, och jag ville inte vara det spännande tillbehöret i deras smutsiga sexlek.

:rofl 10 spänn på att dom hade bjudit in dig till 3kant ifall du gjort det.

Står det månne vilken åldersgrupp de frågade? Jag har inte varit ute på fältet särskilt länge men nu vet jag att hantverkare står högt på listan :D

Du har en konstig syn på intelligens, akademiker och forskare i synnerhet. Du har aldrig träffat någon, va?
Jo det har jag faktiskt.Men jag antar att jag gissade fel på din skostorlek,e d möjligen 40?

Jo det har jag faktiskt.Men jag antar att jag gissade fel på din skostorlek,e d möjligen 40?
Mitt ex forskar fortfarande på njurar o vägrar bli vuxen o skaffa en hederlig inkomstkälla.Men du anja verkar ju va en trevlig kicka som med ett par käcka skor under en kjol lockar på lite LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV.Tala nu om för fabbo vad du har för storlek??:tungan

Anja,tänk på att jag är en lesbisk kvinna fångad i en mans kropp.Så jag vet EXAKT vad du känner.Inget man kan rå för då.....:tungan

Last edited:
Varför finns inte sexigaste hobby då?
För en snygg kille på en snygg hoj är ju rätt svårt att slita ögonen från..... :gnissla

Jag använder, hör och häpna, två CAD program. Solid Edge och Auto CAD
Använder du AutoCAd får du pluspoäng.
Alltid när jag e på krogen använder jag autokladd.Men det blir bara fel,fiiiii fan.Anja HATAR mig,jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR.

Härligt RoLLER, en riktig tajjartråd :tummenupp

jämt luktar ansjovis i Mattias bil

Oväntat :va

:6surkart hantverkare då

Spika panel med hehe sambon :tuttar

Lite lågt fotat men skapligt ändå :handkräm

Skorna då? Är inte dom sexiga?

Jovisst, om man inte fått nåt på ett halvår.

VI jobbade i stillettklackar (lack såklart)

:klappar :handkräm igen

Last edited:
2770834 Står det månne vilken åldersgrupp de frågade? Jag har inte varit ute på fältet särskilt länge men nu vet jag att hantverkare står högt på listan :D
Nej men MEDLEMAR dvs sånna som inte insett att more kicks cafes butt every day in the week.

Storlek 37,möjligen en 38.Mycket attraktivt.....Mjau.

Annars tycker jag nog att man oftast spinner loss på såna personer som är sin egen motsats.Själv tänder jag på INTELLIGENTA tjejer....ha ha ha.
Fast allvarligt.En liten forskartjej som helt gått upp i sitt yrke o kall.Rött långt hår,hyfsad kropp,o glimten i ögat utan att vara medveten om det.Så kommer stora stygga fabbo jacke o TAR henne.O visar vad hon gått miste om under alla dessa år.O hon blir jättekär o ger mig allt jag vill ha.......sen vaknar man med dasen fastlimmad på magen. Buhähähähähääääää.

Intelligens och akademisk utbildning är sexigt hos en tjej... mycket sexigt :fakta.

Last edited:
Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back