Nursey
Utan lem
Hade inte läst här än när jona berättade på msn om jobbet och då log jag så jag fick kramp i nyllet. Om det är någon som förtjänar detta så är det han
LYCKA TILL och hoppas verkligen att det är jobbet med stort J

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Den nya chifen ringde idag och sa att jag skulle komma och börja jobba på måndag halv åtta!![]()
Inte illa säger jag, eftersom han sa att han skulle prata med sin personaltjosanhejsan innan på onsdag i veckan som kommer. Men han sket väl i honom antar jag
Får en riktigt anständig lön med som löken på laxen!
Fi fan. Ikväll blir det Jameson!
/S.juktgladjonathan
Hade inte läst här än när jona berättade på msn om jobbet och då log jag så jag fick kramp i nyllet. Om det är någon som förtjänar detta så är det hanLYCKA TILL och hoppas verkligen att det är jobbet med stort J
![]()

Grattis till jobbet, men se nu till att inte vara där för länge innan du går in och läser. Det är inte så lätt att anpassa sig till studentekonomi när man är van att det är någon större summa än studiebidraget/lånet rullar in på kontot.
En tjåckis jag känner har fått värkar....så jag ler som ett fån![]()
Jag ler INTE ALLS (jo det gör jag lite), men det blir nog bättre ikväll när knytena ligger i lådan och snuttar...![]()
![]()
/Carin
jag får INGET gjort!!! Jag vankar av o an här i Uppsala som en orolig pappa utanför forlossningsrummet på 50talet SNUTT!!!!jag får INGET gjort!!! Jag vankar av o an här i Uppsala som en orolig pappa utanför forlossningsrummet på 50talet
KOM IGEN KIA!!!
Jag beundrar dom som föder upp hundar att dom klarar av att göra sig av med valparna, skulle jag försöka mig på hunduppfödning skulle det sluta med att jag hade huset fullt med unghundar och inte en krona på banken...
Tråden Hål eller Grop fick mej att skratta gott nyss.
Det finns en rättvis "man above" ibland... 
Det tre ton tunga monstret med 5,2 liters motor som vi köpte för att ha som racebuss! Naturligtvis är den svart som alla gangsterbilar! Det kommer att mullra påväg till tävlingarna i sommar!![]()
) mig i ett ställ som var storlek 44..fast det var fakking italiensk 44 så när jag stog som en räka och inte kunde andas och tjejen sade att det motsvarade en 36a i svenska storlekar så blev jag jääääävligt glad |
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |