Nu är det dags att införskaffa supermotard. Jag har efter mycket letande, läsande och flera sömnlösa nätter kommit fram till att KTM erbjuder just den sortens motard och motorcykel jag vill ha. Tyvärr återstår två frågor som jag hoppas att sporthojs gedigna samling av motardåkare kan hjälpa mig med. Ha i åtanke att det gäller helt nya motorcyklar från handlare.
Första frågan blir helt enkelt: Ska jag välja 625 eller 660?
Jag har inte blivit klok på vad som egentligen skulle tala för en 625? Om jag har förstått det rätt så är elstart den enda fördelen med 625. Jag vet att det finns sådär 1800 trådar om detta men vräk ur er alla fördomar och erfarenheter om hojarna här.
Andra frågan blir: Vart ska jag köpa hojen?
Jag bor i Skåne och är inte särskilt intresserad av att åka längre norrut än till Göteborg. Tips på bra handlare som ni har bra erfarenheter från?
Första frågan blir helt enkelt: Ska jag välja 625 eller 660?
Jag har inte blivit klok på vad som egentligen skulle tala för en 625? Om jag har förstått det rätt så är elstart den enda fördelen med 625. Jag vet att det finns sådär 1800 trådar om detta men vräk ur er alla fördomar och erfarenheter om hojarna här.
Andra frågan blir: Vart ska jag köpa hojen?
Jag bor i Skåne och är inte särskilt intresserad av att åka längre norrut än till Göteborg. Tips på bra handlare som ni har bra erfarenheter från?

Se om jag inte kan ta en liten testrunda på den och uuuiila!