SH: Plojprylar

Är intresserad av följande...

• Antal röstningar
    0

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
(bilderna är endast illustrativa)

Är du intresserad av något av dessa? Ska isåfall köpa in det o lagerföra lite. Dock blir första orders troligen förbeställning då det kommer ta ett tag att få det färdigt.

Svettband

För dess syfte, eller runt bromsvätskebehållaren. :)

Plånbok

Liten plånbok i mjukt material (typ fejkskinn) med sedelfack och visakort/körkortsshållare. Jag behöver ny plånbok tyckte jag å varför inte en SH-plånbok.

Alternativt Kortetui.

Nyckelband

Finns redan, poängterar bara det :D

Jag håller på att bygga en webshop för enkel administration och där ska det finnas med lite roliga plojprylar tänkte jag.

Anledningen T-shirt just nu är si o så med är att jag har skitsvårt att hitta en design på shloggan som är universal och passar alla tillfällen.

Bifogat

• shsvettband.gif
    shsvettband.gif
    8.6 KB · Visningar: 1,347
  • shplanbok.gif
    shplanbok.gif
    9.7 KB · Visningar: 1,363
  • nyckelbandstor.jpg
    nyckelbandstor.jpg
    4.1 KB · Visningar: 91
  • shalu.gif
    shalu.gif
    24.4 KB · Visningar: 176
Last edited:
Varför inte en sporthoj.com Kaffemugg..
Så kan man sitta här på jobb och bara drömma sig bort. :rolleyes:
Annars tror jag tex. ett sån´t där kortetui hade slagit bättre än plånbok. Du vet ett sån´t i aluminium eller liknande. Bara en tanke, jag är med på vilket som. :tummenupp

Ett kortetui med RUNDA kanter hade vart en hit. Alla jag hittar är fyrkantiga.

Ett svettband och ett nyckelband hade inte varit helt fel. Skicka mig ett par såna så återkommer jag med kritik sen:D.

Grejen med de där aluminiumsorterna är att de är lite dyra. Själv gillar jag den mjukare sorten. Men ska självklart kolla upp det med.

Oj då! Det var visst många som höll med mig.. Kortetui oui oui oui!
Och en kaffemugg då också. Kom igen nu, det fixar du. :tummenupp

Kaffemugg helt klart!

Varför inte ha SH-tröjor till försäljning hela tiden?
Behöver ju inte va med användarnamn då... utan vanliga fina underbara och trevliga tröjor med SH-loggan på :)

Jag är på en VANLIG plånbok. Blir det alumodellen så vill jag inte ha..! :tungan

T-shirt o nyckelband är väl intressant också men svettbanden vet jag inte riktigt... :)

EDIT: Kaffemugg också :tummenupp

:banana :Rockbanan
Se på *pip*! Nu är där en bild på korteui!
Jag tar ett sånt tillsammans m. min kaffemugg o SH-t-shirt så är jag färdigklädd sen!

Back