SH: Plojprylar

Är intresserad av följande...

• Antal röstningar
    0
Svart kaffemugg med sh logga på
Kortetui, se dock till att loggan sitter kvar. Om man köper en del med loggor på har de en tendens att nötas bort efter 2 veckor.
Tshirt hade varit kul att komplettera till sh tröjan!
Nyckelband hade varit ganska okej också, dock lite negativ till svettband.

Edit: Snygga % resultat i pollen, är för fasen över 200% i det totala.

2753096 Ett kortetui med RUNDA kanter hade vart en hit. Alla jag hittar är fyrkantiga.
..och av model flärp där ligger allt på backen... Grymt störande. Vad hände med dom coola sh tshirtana som nån la upp bild på förut?

Bra, passar ju perfekt i skinnstället då oxå:tummenupp
Det kan inte rekommenderas åtminstone inte i bröstfickan, jag har lite metall kvar från min ficka sittandes i mina revben efter en krasch. KK och kreditkortet skall ligga lösa....

Jag har redan en Huvtröjja, 1 svart och 1 vit t-shirt:D Men ett svettband och en kaffemugg hade suttit fint=) (måste ha ny tröjja nu för min börjar bli sliten, använder på tok för ofta hehe)

Håller med som många andra. Kaffemugg är kanoners! I vitt eller svart med logon.

T-shirt trodde jag redan fanns? Se vad för tröjor (storlekar) som går åt mest, bara bunkara upp ett litet lager med dem också. Tänker på hoodtröjorna, långärmade osv.

Last edited:
Håller med! Plånbok är gubb lr raggarvarning!

SWEEDIE dom mobbar oss som gillar lite mjuka saker !
fast iofs har man väl lite raggar blod:gnissla

btt: kaffe mugg skulle va klockrent, plånbok vore KANNON om det blir lite kvallite på grejerna, betalar gärna lite mer så blir inte plånboken så tung, hatar alla dessa tawainkopior som säljs på marknader som spricker i skinnet/sömmarna efter 1vecka !

Eller en gag-boll?

bara jag som tycker gag-boll låter lite kinky :va

låter ungefär som man skulle träna me den på samma sätt som du gör med den stackars bannanen :drool

Last edited:
Har inte läst allt...

MEN :mattias
Är inte det allas dröm att dra ner brudens byxor...

...och mötas av en trosa med SH loggan på?

...Eller när man står där och ska pissa, så ser man SH loggan:yoparty :näsblod

Last edited:
Back