toppen påverkar iaf botten inom rr. och helt utan påverkan på gatåkning är inte rr. så det där är en lite väl negativ bild du målar upp.2749058Kommer inte att ske på ett bra tag med tanke på hur lite svensk roadracing påverkar mc-försäljningen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
toppen påverkar iaf botten inom rr. och helt utan påverkan på gatåkning är inte rr. så det där är en lite väl negativ bild du målar upp.2749058Kommer inte att ske på ett bra tag med tanke på hur lite svensk roadracing påverkar mc-försäljningen.
toppen påverkar iaf botten inom rr. och helt utan påverkan på gatåkning är inte rr. så det där är en lite väl negativ bild du målar upp.
Kommer inte att ske på ett bra tag med tanke på hur lite svensk roadracing påverkar mc-försäljningen.
Det blir ju inte större än man själv gör det. Så att fortsätta kalla det ankdammen och små ord kommer inte gynna varken dig eller någon annan.
Det kan jag inte svara på men som med alla reklam gäller det att bygga upp medvetande hos kunderna om att man finns och vad man kan erbjuda.förvisso, men tror du att nånn svensk kille valde att köpa en suzuki ist för nått annat, eller att köpa hoj alls, för att han såg Miinin reklamen? eller de där dojjorna som Ullis visade?
Har en känsla av att vi kommer att få se en Svensk i AMA redan i år.
//
Benny
Berätta mer!!!

Fan vad coolt!Startnummer 378.
Daytona 200 ska köras bla.![]()
Jag tror att många jänkare kommer få en otrevlig överraskning.2751141Fan vad coolt!
Önskar honom all lycka till![]()
Inga lopp i Sverige för Fredrik?
Trevligt.2749131Läs mitt inlägg ovan...
Alltså, det är ju en detalj i en större marknadsföringsstrategi. Om man kör med "Own the racetrack" så är det ju bra om man kan förstärka det budskapet med att en kille faktiskt äger banan på en sukka. Det ger dem täckning för sitt påstående/löfte till kunden. Klart att det har ett stort värde. Exakt vilken annons som sålt vilken hoj är däremot omöjligt att säga.förvisso, men tror du att nånn svensk kille valde att köpa en suzuki ist för nått annat, eller att köpa hoj alls, för att han såg Miinin reklamen?
eller de där dojjorna som Ullis visade?
Men jefflar då! Watzarn ska till Amerika. Coolt! Jösses vad han ska regeraStartnummer 378.
Daytona 200 ska köras bla.![]()
Men jefflar då! Watzarn ska till Amerika. Coolt! Jösses vad han ska regera![]()
Nähh. Att begära att han ska dominera är att ta i, speciellt på Daytona 200 där de fleesta fabriskteamen ställer upp. Fast med tanke på att Chaz Davies körde bra förra året vid sina inhopp så tror jag det kan gå riktigt bra för Fredde.2751376Visst är det riktigt roligt att se en svensk köra AMA, å jag tror att det kommer att gå riktigt bra![]()
Jag inte varit på US banor sedan 93-94, men pengarna i serien lockade då både duktiga förare & galningar som kör "vinna eller försvinna" principen.
Så att förvänta sig att han ska vara överlägsen.... är nog att ta i.
(men man kan ju alltid hoppas)
//
Benny
Han kommer att vinna hela skitenSå att förvänta sig att han ska vara överlägsen.... är nog att ta i.
(men man kan ju alltid hoppas)

Det är Celtic Racings fjolårs R6:A, dvs den som Chaz Davies kom femma med i sin debut i Supersport i AMA förra året. Fredde har med sig bra prylar från Öhlins. I Supersport står sig nog hojen ok medan det blir tuffare i Formula Extreme eftersom de hojarna om körs där, flera kör ju bara Daytona tex, är jävligt trimmade.2751498Tror det kommer gå bra, köra hoj kan han ju. Sen är ju Superbike lite speciellt med sina fabriksteam. Vad ska han köra för material?
Det är möjligt men Di Salvo var inte gammal elelr erfaren när han körde i VM. Han är 23 nu och körde två race i 125 199 och tre i 250 2001.2751582Såg nu att det var 600 han skulle köra, Jason DiSalvo, som kom trea i Formula Xtreme är jag fullkomligt övertygad om att Fredde hade grillat på en 250 iaf. hans resultat i 250VM är inte jätteimponerande.
Det är möjligt men Di Salvo var inte gammal elelr erfaren när han körde i VM. Han är 23 nu och körde två race i 125 199 och tre i 250 2001.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |