Samåkning i Lund

Hallå!
Har fan inte vågat ringa försäkringsbolagen ännu för försäkring av hojen. är det nån som har nåt förslag på bolag jag ska ringa/undvika? kommer darra som ett asplöv när de meddelar månadskostnaden på hojen..
Sak gå en kurs på Sturup Raceway i Maj för att få ner kostanden lite. Är det nån som har nåt förslag?

hoppas verkligen inte du har den påstäld.. för då kommer det en fet räkning i lådan .... vad e det de tkopstar o inte ha försäkring.. 300 om dan eller nått?

faktiskt precis vad jag tänkte.... 10 dagas supande i streck tar på en.. men såå sugen man är ändå =)

det kallas alcoholism :) inget bra :fakta
 
Last edited:
haha.... ;)

jag har fått igång hojen nu i alla fall.. låter inte så värst mycket men lite mer brummande...... :tummenupp


Min kostar 140:- i mån avställd.. fin summa

min kostar 14 kr/mån avställd med garageförsäkring... inte för att de har med nåt o göra egentligen!!?
 
min kostar 14 kr/mån avställd med garageförsäkring... inte för att de har med nåt o göra egentligen!!?

helvete.. fast du har ju tjejhoj ;)

fått ny mc garage granne nu.... skulle kunna dela med han. Bara en hoj där

känns som de e fler än jag som sitter o har ganska tråkigt!?

ska köra iväg om 10 min och hämta depåstöd bak =) så man kan byta drivpaket...

har du inget skolarbete ? mitt tar fan aldrig slut
 
Last edited:
helvete.. fast du har ju tjejhoj ;)

fått ny mc garage granne nu.... skulle kunna dela med han. Bara en hoj där



ska köra iväg om 10 min och hämta depåstöd bak =) så man kan byta drivpaket...

har du inget skolarbete ? mitt tar fan aldrig slut

inget skolarbete?? jo, så in i helvete!!! men de e ju de som e tråkigt :huvet

tror du att du skulle kunna höra med garagegrannen om de finns plats? (kanske kan ta de med pm)

har ja tjejhoj? din e ju röd :tungan
 
inget skolarbete?? jo, så in i helvete!!! men de e ju de som e tråkigt :huvet

tror du att du skulle kunna höra med garagegrannen om de finns plats? (kanske kan ta de med pm)

har ja tjejhoj? din e ju röd :tungan



fan.. får måla om min hehe lacka kanske det heter


Ja nästa gång jag träffar han ska jag fråga han..... han verkade schyst. Körde en dominator liknande sak.... sån man slaktar mil i öknen med!
 
2749332 de va ju fan va du e på min. bara för jag inte behöver överkompensera.

sen e din ju inte så jätte mycke mer cc och ser mer ut som en moppe osså så :tungan :pannkyss
Menar du duccen eller? Den har bara 500cc mer än din lilla moped.

KTM'en har jag inte hämtat än. :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top