flugan
Vem vet
Var kan man få tag på motorkåpor/motorskydd i stål till R6 -01?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
? förklara mer vad du menarflugan skrev:2060510Var kan man få tag på motorkåpor/motorskydd i stål till R6 -01?
Hitecfrollo skrev:2060531? förklara mer vad du menar
har sett i kolfiber och kevlar och liknande men i stål?flugan skrev:2060547Inte kraschpuckar, utan ett suddendäringa skydd som ligger dikt an mot exempelvis generatorkåpan så att när motorcykeln framförs i framåtstupa sidoläge så skrapar man skyddet istället för motorn.
Hitecfrollo skrev:2060558har sett i kolfiber och kevlar och liknande men i stål?
McFille skrev:2060574Har aldrig sett ett skydd i stål, endast i kevlar/kolfiber som hitec skriver.
Finns dock ersättningskåpor gjorda med tjockare gods, kanske är det du menar? Vet ej om de finns i stål, är möjligt.
Jag menar en kåpa som sitter utanpå org.flugan skrev:2060577Nej, det är som en kåpa man sätter utanpå kåpan.
McFille skrev:2060574Har aldrig sett ett skydd i stål, endast i kevlar/kolfiber som hitec skriver.
Finns dock ersättningskåpor gjorda med tjockare gods, kanske är det du menar? Vet ej om de finns i stål, är möjligt.
flugan skrev:2092833Äntligen fått tummer ur å knäppa ett par bilder. Som du ser, lite luggsliten, skulle vilja sätta dit en ny![]()
http://www.ngc-racing.se/index.php?page=category&cat=62nazurro skrev:2696299Jag lyfter upp denna gamla tråd och frågar: hur fäster jag fast en sån där kolfiber/kevlar kåpa? Någon skrev att man klistrar fast den - med vad för sorts klister? Hur får man bort en kåpa man klistrat fast?
Jag fick med en sådan kåpa när jag köpte hojen men vet inte hur jag ska montera den. På andra sidan sitter en kåpa redan som behöver bytas, och den är inte skruvad utan säkert klistrad på något sätt.
HanneZ skrev:
Ska det vara någon speciell typ av siliconlim eller finns det kanske bara en typ?HanneZ skrev:Vi fäster våra med siliconlim.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |