Gottis
West Coast Xtremes
Pinky skrev:2672534Sluta fjäska för Mr WRX nu.
//Buksvåger
va då fjäska han frågade...
måste alltigt va jobbigt att va sist lr...
/micke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pinky skrev:2672534Sluta fjäska för Mr WRX nu.
//Buksvåger
Gottis skrev:2672567va då fjäska han frågade...![]()
måste alltigt va jobbigt att va sist lr...
/micke
.Pinky skrev:2672647Ja han kan väl svara själv då.

Långa farbron skrev:2670851Blire någon t-shirt eller![]()
![]()
Din emenenta röv är givetvis med bland dom tajtaste (och minst håriga
) 
Pinky skrev:2671857Läs om läs rätt. Apstoll sysslar ju mestadels med stuntåkning (C@rro gör ju tappra försök iaf) och inte banåkning. Men det är väl sak samma, en liten notis bara från en morgontrött Pinky
.

C@rro skrev:2673334liz skall köra bana i år.
Jillajävel skall ta sin licens snarast.
jag skall köra bana om jag får råd![]()
me tanke på hur ofta vi snackar borde du veta de om du frågat om nått annat än pörr![]()
!!Silwer skrev:2673994Tycker folk verkligen att de själva är tuffa för att de kör motorcyckel?

C@rro skrev:2668783Jajemän då får ni se sopskallen C@rro försöka sig på nått nytt trix som hon uppenbarligen inte än behärskar, för att sedan sopa ihop delarna och in å snickra igen....![]()
Sorry Bruden kunde inte låta bli men min hoj va så hot på den bilden *ha inte ihjäl mig för detta please*
På tal om absolut ingenting den dära tävlingen kampen mellan könen varför inte ta den på mc mässan?
4 frivilliga som vill live förnedras på Apstolls hemsida vinnarna bestämmer straffet....
Swedie skrev:2656624(nyhet)
En annorlunda nyhet, men måste ju berätta att det finns tjejer som oxå vill vara hårda i det avlånga landet Sverige. Ramlade över en artikel ur Borås Tidning där vi kan läsa om ett par MC-brudar i Sverige! En liten text från artikeln ger lite insikt för hur en dag i Borås kan se ut: "Bakom ett garage i Forssa Företagscenter lurar Apstoll MC, en motorcykelklubb för racing- och stuntintresserade - tjejer. Sedan i somras har deras specialbyggda hojar bränt upp spår av gummi i Bollebygds asfalt." Läs mer genom att klicka på länken / rubriken.
Artikel: http://www.sporthoj.com/article.php?aid=392
C@rro skrev:2673327Din emenenta röv är givetvis med bland dom tajtaste (och minst håriga
)
Men tävlingen avgörs när den nya sidan ser dagens ljus om ca 2 v.
Men bered dig på konkurens![]()
visst att man har pörr pung men ingen som har lite hår på rövaDalafalo skrev:2676086Jag undrar också hur man får hårda mc-brudar![]()

Lam-Kaka skrev:2676395Jag undrar mest vart alla hårda brudar är?, sen förstår jag att vissa rakar sin rumpa, pung m.m för att de vill att deras *** ska se störe ut, jag tror jag klarar mig utan det,jag behåller hällre lite manligt hår där nere som skydar mot vinterkylan som är obefintlig i år![]()
Lam-Kaka skrev:2676395Jag undrar mest vart alla hårda brudar är?, sen förstår jag att vissa rakar sin rumpa, pung m.m för att de vill att deras *** ska se störe ut, jag tror jag klarar mig utan det,jag behåller hällre lite manligt hår där nere som skydar mot vinterkylan som är obefintlig i år![]()
stefur skrev:2676471Glöm inteatt vi lever på tvåtusentalet: http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,797401,00.html
7 av 10 trimmar...
Den rätta frågan är: Varför rakar DU pungen?
Åh förresten, God Jul
Glöm inte att vi lever på tvåtusentalet: http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,797401,00.html
7 av 10 trimmar...
Åh förresten, God Jul![]()
Lam-Kaka skrev:2676481God jul på dig
De rakar väll pungen för att den ska se störe ut m.m?, 7 av 10 har väll problem med att de tycker den är för liten?. Det är ju inget fel i det får de bättre självförtroende m.m genom att raka sig där nere, så ska de ju göra det
Men jag kommer ej göra det i första taget...det vore endast om jag råkade hitta en brud som tycker om det...men då måste hon va något riktigt extra.
stefur skrev:2676506Tråkigt att ni känner så men jag känner mig trygg i min stora manlighet![]()
Edit: det är väl snorren som gäller eller???
Som vanligt snackar vi bara goja, det är väl tjejerna som avgör(punkt)

Lam-Kaka skrev:2676520Visst känner du dig trygg att raka den då o då så är det väll inget fel i det.
Men som jag sa tidigare jag rakar inte min bara för att många tjejer vill det eller att många gör det. Det är min kropp jag gör som jag vill jag faller inte för grupptrycket och gör som många andra gör... Sen att det är tjejerna som avgör... naa det är färdig lekt för den delen nu åt mig. Been there done that.
Live is shit you need learn to live with it.
Jag kan behöva ha kvar lite hår på min svettiga mc rumpa/pung![]()

stefur skrev:2676471
Åh förresten, God Jul![]()
stefur skrev:
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |