Namn och adress på han som körde!
Vad hjälper det för? Tror inte dom kommer bry sig bara för du skickar ett argt brev på posten till honom
Namn och adress på han som körde!
Ja så blir det väl när mamma är kusin med pappa
Sagt det förut, säger det igen. Vet inte om det här med demokrati är så bra egentligen. Vetskapen att dessa människor får rösta gör mig rädd. På riktigt.
Där har du 70% av SD-s väljarkår...
Idioter som inte förtjänar bättre än ett brutet näsben och kolsyreis i kalsongerna...
för att en sunk pråm till 740 ska orka o få båda bakhjulen o snurra lite fortare än fram, så krävs antingen blött gräs eller rullgrus,,,, tydligt bevis på detta faktum....
Båda bakhjulen? Det måste vara ett ess till chaufför för normalt sett brukar dom bara lyckas få innerhjulet att spinna lite...
Du förstår inte skillnaden mellan avsiktligt och slarv? Och inte heller det här med igen och igen? Vad ska vi säga åt dig, när du fått ett brott...och ligger i ett enskilt rum på Sabbatsberg?Chilla, han ville bara göra nåt kul? Tror inte det.Att någon sprätter upp lite grus på en påfart är väl en droppe i havet bland alla olje/diesel spill och allt möjligt i grusform som spills av lastbilar/naturbruksmaskiner.
Självfallet är det inget bra men nu var det nog inte så att de tänkte så långt som att motorcyklar kan komma att drutta omkull, de ville antagligen bara göra något kul framför kameran, så ge killen en "brejk".
Du förstår inte skillnaden mellan avsiktligt och slarv? Och inte heller det här med igen och igen? Vad ska vi säga åt dig, när du fått ett brott...och ligger i ett enskilt rum på Sabbatsberg?Chilla, han ville bara göra nåt kul? Tror inte det.
O han visste om att han avsiktligen kunde skapat fara för annan tex motorcyklist genom att leka på det där viset? Hade ingen aning om att du var synsk!
Jag tror inte ens att de kopplade så långt. Men you tell me...synska rymdbörje..kan du inte ge mig en rätt lottorad oxå
Kunde ha...inte f-n behöver man ngn Saida för att se resultatet. Räcker bra med lirarn som filmade...och så filmen förstås. Men det var väl du som körde av din reaktion att döma. :-D
Blev det inte politiskt helt plötsligt nu.. han kan ju vara sosse.. ni vet det skall vara lika för alla.. har inte han mc så skall ingen ha.. eller miljöpartist... typ kör alla av vägen blir det mindre utsläpp.. osv osv...
och även halvsyskon får gifta sig i swedala om mamma o pappa inte är halvsyskon..
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |