Volvoraggare skottar ut grus på en motorvägsavfart.

Bromsok

Medlem
Gick med
26 Mar 2012
Ort
Älvsjö
Hoj
Multistrada 1200 S
HAHAHA , är det bara jag som tycker de e kul ? vem fan laddar på en påfart med en hoj ? nytankad , kalla däck osv … kul volvoraggare !!! :banana
 

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Ort
Gdansk, polen och Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
äsch grabbar, de e väl så att alla volvoraggarna mår så dåligt över att de inte får köra motorcyklar, då svinar de till de för oss i ren protest på grund av avundsjuka och ett liv i misär (motorcykel brist), vi borde komma hem ett gäng på en sådär 100 pers till honom o klappa honom på huvudet :såjaponken och verkligen förtydliga att vi lider över att han tvingas köra runt i en ful volvo och inte har kapaciteten att framföra den på ett smidigt sätt, och sedan informera honom om hur man tar mc kort, hur man gör och vad för mc han skall köpa sedan och lära sig att det är så mycket roligare att köra motorcykel att han kommer förstå att de är inte värt att köra bil på ett sätt som bara är dumt :ajjabajja



Helt ärligt: Jag förstår inte varför poliserna skall jaga hojar som kör lite för fort (inte direkt för jag är så svinaktig i mitt hojåkande men ändå), när de faktiskt kan göra saker åt de som gör vägarna livsfarliga för alla
 

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
Vore intressant att ta reda på vem det är den här inavlade personen!. Ringa upp han och fråga hur vi gör med betalning om ersättning för vurpad hoj pga gruset i kurvan. Skulle vilja se minen på pojkspolingen då!

Då blir en busgrej inte så kul längre.....
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Ja så blir det väl när mamma är kusin med pappa:huvet

Du menar Syskon med varandra hoppas jag:brinnerupKusiner som kuttrar tillsammans är tillåtet hur dumt det än låter i Sverige :dummer

Inte första varvet han kör heller, hoppas han sladdar in i några av träden och bilfan går sönder:brynad
 

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
ja det vore najs... :(
Sagt det förut, säger det igen. Vet inte om det här med demokrati är så bra egentligen. Vetskapen att dessa människor får rösta gör mig rädd. På riktigt. :rolleyes:

Där har du 70% av SD-s väljarkår...


Idioter som inte förtjänar bättre än ett brutet näsben och kolsyreis i kalsongerna...
 

moddlaren

Guest
Blev det inte politiskt helt plötsligt nu.. han kan ju vara sosse.. ni vet det skall vara lika för alla.. har inte han mc så skall ingen ha.. eller miljöpartist... typ kör alla av vägen blir det mindre utsläpp.. osv osv...

och även halvsyskon får gifta sig i swedala om mamma o pappa inte är halvsyskon..
 

Zorban

För fet för ett skinnställ
Gick med
9 May 2011
Ort
Grödinge
Hoj
Ducati Panigale 899, 2014
Såg ju rätt kul ut om jag ska vara ärlig. Att de sen inte sopar upp efter sig är synd. Men det är nog förknippat med ålder och att man skiter i andra.
Alla kommentarer här om trafikbeteende känns rätt mycket som att kasta tegelsten i glashus..
 

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Ort
Hässleholm
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
för att en sunk pråm till 740 ska orka o få båda bakhjulen o snurra lite fortare än fram, så krävs antingen blött gräs eller rullgrus,,,, tydligt bevis på detta faktum....

Båda bakhjulen? Det måste vara ett ess till chaufför för normalt sett brukar dom bara lyckas få innerhjulet att spinna lite...:yoparty
 

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Ort
...
Hoj
crescent
Att någon sprätter upp lite grus på en påfart är väl en droppe i havet bland alla olje/diesel spill och allt möjligt i grusform som spills av lastbilar/naturbruksmaskiner.
Självfallet är det inget bra men nu var det nog inte så att de tänkte så långt som att motorcyklar kan komma att drutta omkull, de ville antagligen bara göra något kul framför kameran, så ge killen en "brejk".
 

RymdBörje

Seriöst fartblind
Gick med
29 May 2010
Ort
Nollberga, mellan Lortåkra och Normlösa
Hoj
Ducati 748, 848
Att någon sprätter upp lite grus på en påfart är väl en droppe i havet bland alla olje/diesel spill och allt möjligt i grusform som spills av lastbilar/naturbruksmaskiner.
Självfallet är det inget bra men nu var det nog inte så att de tänkte så långt som att motorcyklar kan komma att drutta omkull, de ville antagligen bara göra något kul framför kameran, så ge killen en "brejk".
Du förstår inte skillnaden mellan avsiktligt och slarv? Och inte heller det här med igen och igen? Vad ska vi säga åt dig, när du fått ett brott...och ligger i ett enskilt rum på Sabbatsberg?Chilla, han ville bara göra nåt kul? Tror inte det.
 

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Ort
...
Hoj
crescent
Du förstår inte skillnaden mellan avsiktligt och slarv? Och inte heller det här med igen och igen? Vad ska vi säga åt dig, när du fått ett brott...och ligger i ett enskilt rum på Sabbatsberg?Chilla, han ville bara göra nåt kul? Tror inte det.

O du VET att han visste om att han avsiktligen skapade fara för annan, tex motorcyklist, genom att leka på det där viset? Hade ingen aning om att du var synsk!
Jag tror inte ens att de kopplade så långt. Men you tell me...synska rymdbörje..kan du inte ge mig en rätt lottorad oxå. Men vi väntar ett tag tills potten är riktigt hög
 
Last edited:

RymdBörje

Seriöst fartblind
Gick med
29 May 2010
Ort
Nollberga, mellan Lortåkra och Normlösa
Hoj
Ducati 748, 848
O han visste om att han avsiktligen kunde skapat fara för annan tex motorcyklist genom att leka på det där viset? Hade ingen aning om att du var synsk!
Jag tror inte ens att de kopplade så långt. Men you tell me...synska rymdbörje..kan du inte ge mig en rätt lottorad oxå

Kunde ha...inte f-n behöver man ngn Saida för att se resultatet. Räcker bra med lirarn som filmade...och så filmen förstås. Men det var väl du som körde av din reaktion att döma. :-D
 

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Ort
...
Hoj
crescent
Kunde ha...inte f-n behöver man ngn Saida för att se resultatet. Räcker bra med lirarn som filmade...och så filmen förstås. Men det var väl du som körde av din reaktion att döma. :-D

Det finns bra dummare val folk har gjort än det där så nej, tror nog de inte tänkte igenom det hela ordentligt.
Naaa..jag hade nog lagt den där volvon på taket om det var jag bakom rätten vid det tillfället =P
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Blev det inte politiskt helt plötsligt nu.. han kan ju vara sosse.. ni vet det skall vara lika för alla.. har inte han mc så skall ingen ha.. eller miljöpartist... typ kör alla av vägen blir det mindre utsläpp.. osv osv...

och även halvsyskon får gifta sig i swedala om mamma o pappa inte är halvsyskon..

Där har du nog helt fel?? Halvsyskon får INTE gifta sig, plastsyskon, styvsyskon där man inte har någon form av "samma" genetiskt, gemensamt blod. Om ex pappan har en son med en annan kvinna, och Mamman har en dotter med en annan man, annars är kusin det närmaste gök-laglig som finns i Sverige.
 

Ryddarn

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Jul 2013
Ort
Växjö
Hoj
Honda CB900 -79
Nix, halvsyskon får gifta sig. Det krävs dock särskilt tillstånd.
Oftast rör det sig om att man inte visste att man var släkt förrän det så att säga var för sent.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top