Volvoraggare skottar ut grus på en motorvägsavfart.

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
En massa gammalt mög.
Jag vet inte det...
Men jag skulle utan vidare kunna tänka mig att lägga en burnout på pungen på den jäveln!
Jag HATAR grus i kurvorna

Vore ju skoj o hitta kurvan o kasta ut spanska ryttare eller en spikmatta där han kör i diket, och sedan invänta synen av en voltande Volvo...
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Jag förstår inte riktigt vad som är fränt med att behöva grus, blött gräs och banking för att kunna åka på sladd...? Varför jublar epa-maffian över detta...? Kan någon som springer omkring i varselkläder på fritiden och hänger på garaget.org vänligen förklara...?
 

RymdBörje

Seriöst fartblind
Gick med
29 May 2010
Ort
Nollberga, mellan Lortåkra och Normlösa
Hoj
Ducati 748, 848
Skulle de bli klokare av det?
Nej, svårt lidande, vilket om inte helt och fullt kompenserar för dumheterna i alla fall skänker om än bara en kort stunds glädje och underhållning.:banana

Jag, med flera, förmodar jag, skulle gärna om tillfälle gavs spendera lite kvalitetstid med förararen av Volvon. :rolleyes:
 
Last edited:

Bearwood

Medlem
Gick med
24 Oct 2003
Ort
Sandviken
Hoj
Kronreif Trunkenpolz Mattighofen 350 exc-f Sixdays -14
Nej du tolkar helt åt..

Han citerar, dvs inte hans åsikter.

OK tack. Nu när du säger det så blev det genast tydligare för en lite sömndrucken som mig. För att inte nämna förbannad och lite lätt stingslig, vilket man lätt blir av händelser som denna tråd berör.

Blev nog lite förblindad och tog det som riktat till mig när jag läste "Inläggsförfattaren:" och sen gick det av bara farten.:glömdet
 
Last edited:

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Det ligger grus i kurvan redan innan dom kör, på ungefär samma plats som dom sprutar upp det. Verkar med andra ord som det är andra eller tredje försöket... :glömdet
 

baggen1970

Medlem
Gick med
1 Jan 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ZRX1200s
Lämnade en kommentar under filmklippet : "Jävla pucko!!! Vad tror du händer om/när det kommer en Mc med nerlägg på all skit du sprutade upp ???"
 

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
mina hemtrakter, åkte den kurvar igår och undrade om det var något rattfyllo i farten

En polisanmälan vore något. Dock har vi ju dock inge ägandeansvaret som tyvärr skyddar föraren i denna situation.. Annars så brukar väl vi motorcyklister också vara rätt så glada för att vi inte har det i Sverige? :D
 
Last edited:

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Ort
Tullinge
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
Inte skarpaste knivarna i lådan på något plan..."How to exit a highway"? Fattade dom inte ens att dom körde in på "highwayen":va:arsele
 

Bobby 600

Medlem
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Linköping
Hoj
Honda XR650R -00, Kawasaki ZX9R -98, Suzuki GSX-R750 -86
Lite pinsamt om man måste köra på gräset för att få till en drift :fakta
 

waldorf

Singel och sökande
Gick med
2 Jun 2012
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Honda CB500 1998
Jag förstår inte riktigt vad som är fränt med att behöva grus, blött gräs och banking för att kunna åka på sladd...? Varför jublar epa-maffian över detta...? Kan någon som springer omkring i varselkläder på fritiden och hänger på garaget.org vänligen förklara...?

Som stockholmare som bor i dalarna och får lov att umgås med vissa av människorna i varselklädsmaffian så kan jag endast säga detta. Dom har inte det tänket i att andra människor finns runt omkring och kan skadas av deras handlignar.

Många hojåkare här uppe har det tänket även i 16-24 års åldern (även om det finns undantag som inte tänker innan dom gör) men volvoraggarna är en grupp som inte tagit till sig den informationen och om någon annan person delger dom den så är det ytterst få som tar åt sig den och förstår att det kan skita rätt hårt för hojåkare. Den resterande delen som inte lyckas med att förstå detta får helt enkelt stopp i hjärnan och måste köra en reboot genom att göra en halvtaskig burnout. :tummenupp

(Disclaimer: denna information kan vara relevant endast i mitten av dalarna, personligen har jag ingen aning om resten av dalarna eller Sverige. Alla felaktigheter är fel och bör ses över av någon annan än mig) :fakta
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top