Varför röstar folk på Sverigedemokraterna?

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Du kan inte efterfråga en respektfull diskussion, eftersom du ger dig på förståndshandikappade. Du vet exakt vilken händelse jag refererar till.
Ditt tåg har gått.

För övrigt ogillar jag skarpt regimtrogna som ställer 1000 frågor som rökridå för deras totala misslyckande. Det är liksom som när Ceausescu eller Saddam inte erkände domstolen.
OK, så eftersom du känner det som att jag "gett mej på förståndshandikappade" (väntar fortfarande på klargörande) så känner du att du inte behöver komma med sakliga argument på ett respektfullt sätt?
Vilket fantastiskt frikort! :)
En fråga till då: Känner du ens till vad ad hominem är för en retorisk metod, och anser du det är en bra metod?

Tillkännage också gärna vem den regimtrogne är!
Om du insinuerar att det är jag så vore det ytterligare ett retoriskt fulgrepp, den här gången den berömde halmgubben.
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
C6VJJzqXQAEJWHq.jpg


https://twitter.com/KSedvall/status/839157346538516482

Åh va spännande och kul!.....
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
De två mördade i Hallonbergen är ett par i 40-årsåldern.
Nyligen ska en av makarna ha blivit vittne till ett mord i närheten av sin bostad.
– Det kan vara motivet till att de nu dödats, säger en poliskälla.


Enligt flera källor finns en koppling mellan dubbelmordet på makarna, som var föräldrar till två minderåriga barn, och ett mord i samma område för sex veckor sedan, den 22 januari.
Då skedde en skjutning i ett garage i Hallonbergen, och kort senare samma kväll ytterligare en beskjutning.
En av de skjutna, en 25-årig man, kom den kvällen in med bil till Karolinska sjukhuset med svåra skottskador. Han berättade bland annat att de prejats av vägen, och blivit beskjutna. Han avled senare av skadorna.
En av makarna som nu mördats kan ha blivit vittne till den skjutningen, och motivet till dubbelmordet kan alltså vara att tysta vittnet. Det är teori som polisen nu utreder, enligt Aftonbladets uppgifter.

[...]

Mannen som mördades i Hallonbergen skulle infinna sig klockan 13 i morgon, den åttonde mars, i Uppsala tingsrätt där han stod som tilltalad i ett annat mål.



https://unvis.it/aftonbladet.se/nyh...ns-teori-darfor-mordades-paret-i-hallonbergen


#SverigeHarAldrigVaritTryggare

#JäklaOflytAttBliVittne

#FortfarandeRådMedPizzaOchRödtjutSåAlltÄrBra
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
"Vi ser ingen koppling mellan invandring och kriminalitet"

????????????

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
OK, så eftersom du känner det som att jag "gett mej på förståndshandikappade" (väntar fortfarande på klargörande) så känner du att du inte behöver komma med sakliga argument på ett respektfullt sätt?
Vilket fantastiskt frikort! :)
En fråga till då: Känner du ens till vad ad hominem är för en retorisk metod, och anser du det är en bra metod?

Tillkännage också gärna vem den regimtrogne är!
Om du insinuerar att det är jag så vore det ytterligare ett retoriskt fulgrepp, den här gången den berömde halmgubben.
Som sagt, jag erkänner inte din rätt att hålla förhör här.

Och du vet ju precis vilken händelse jag menar, där du skrev väldigt nedlåtande om en förståndshandikappad person som gärna besökte MC-förare utanför McDonalds på Sveavägen. Detta vet du, kanske inte alla andra läsare känner till hur du ger dig på samhällets svagaste.

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Ort
Där vägen tar slut
Hoj
Kawasaki Zx1200
Det vi ser idag ute är äkta mångkultur.
Det kommer alltid vara så här med bilbränder, mord och våldtäkter
Håll till godo!
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Min lösning är att sätta dem i arbete, snarare än utvisning.

Det har inte gått så bra med det hittills så det är nog lättare sagt än gjort.

Läste du ens artikeln jag länkade till? Den försöker inte skönmåla våldtäkt i någon form. Däremot raljerar den över SDs försök att vinna politiska poäng genom våldtäktsstatistiken.

Jag vet. Det var därför jag tyckte den var tramsig.

Sverige är förmodligen ett av de länder i världen med minst risk att bli våldtagen

Vad baserar du det på? Hur tror du att Sverige står sig jämfört med övriga Norden?

Och eftersom du nu erkänt att det är skillnad på muslimer och muslimer, och att en del muslimer faktiskt inte våldtar. Varför då stänga dörren även för dessa när det vore så mycket vettigare att släppa in de hederliga och stänga ute de dåliga, oavsett religion?

Jag tror inte att vi kan sålla ut dom bra från dom dåliga. Jag är beredd att stänga dörren för dom bra för att slippa dom dåliga och rädda Sverige. Sen tror jag att islam alltid leder till kaos när den tillåts breda ut sig. Det är ingen slump att muslimska länder ser ut som dom gör. Ett svagt och feminiserat folk som svenskarna är definitivt inte rustade att handskas med såna krafter.
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
C6afGgrWAAACU_t.jpg


Inte ens en enda anmälan om sexuellt ofredande...
Är det inte underligt?... eller kanske inte...

(Vasaloppet)
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Det har inte gått så bra med det hittills så det är nog lättare sagt än gjort.



Jag vet. Det var därför jag tyckte den var tramsig.



Vad baserar du det på? Hur tror du att Sverige står sig jämfört med övriga Norden?



Jag tror inte att vi kan sålla ut dom bra från dom dåliga. Jag är beredd att stänga dörren för dom bra för att slippa dom dåliga och rädda Sverige. Sen tror jag att islam alltid leder till kaos när den tillåts breda ut sig. Det är ingen slump att muslimska länder ser ut som dom gör. Ett svagt och feminiserat folk som svenskarna är definitivt inte rustade att handskas med såna krafter.


Håller med om allt du skriver.

Wunder, snälla du. Liten risk att våldtas i Sverige? Trams.
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Bra inställning men å andra sidan, vem tar hand om resten av familjen när du sitter på livstid? Det är sannerligen ett dilemma

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk

Går ju att "ordna" det också även om man förstås helst håller i showen själv. Hur som helst så är det beklämmande att så få vedergällningar utförs.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Morgonens SD-skörd. Lite klen, bara två mord?! Vad har hänt i Malmö/Göteborg? Känns som de tappar takten där nere.

Screenshot_20170309-074113.pngScreenshot_20170309-074150.pngScreenshot_20170309-074200.pngScreenshot_20170309-074219.png

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Någon som räknat antal mord sedan MSM gjorde narr av Trumps uttalande om "last night in Sweden"? Upplopp? Våldtäkter?

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 
Nyheter
Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Top