Varför röstar folk på Sverigedemokraterna?

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Döms för att ha förgripit sig på 7-årig pojke på lekplats

...

Pojken berättade under polisförhör att mannen hade pussat honom på munnen, tagit honom på låret intill skrevet, haft handen innanför hans kalsonger och fört in ett finger i hans analöppning.

Den 75-årige afghanen dömdes i slutet av januari till sex månaders fängelse. Han ska även betala 32.200 kronor i skadestånd till pojken.

Han slipper utvisning till hemlandet.

http://www.friatider.se/tog-p-7-rig-pojke-i-gungparken

Bacha bazi är en utbredd företeelse i Afghanistan där unga pojkar tas ifrån sina (fattiga) familjer i 11-13 årsåldern som sexslavar till äldre män som ofta är rika affärsmän och krigsherrar.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Bacha_bazi
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Krävs inte mycket text-tv bläddrande denna morgon för att förstå att nuvarande och tidigare regim är mycket skadlig för landet. Vad är det för typ människor som inte röstar SD?

Screenshot_20170304-083043.pngScreenshot_20170304-083038.pngScreenshot_20170304-083030.pngScreenshot_20170304-083015.png

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Krävs inte mycket text-tv bläddrande denna morgon för att förstå att nuvarande och tidigare regim är mycket skadlig för landet. Vad är det för typ människor som inte röstar SD?

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk

Jag tycker det är jättebra att vi ska kvotera in nyanlända i skolorna, men nu återstår ju bara att få ut en lista på vilka skolor politikerna har sina barn i.

Det är viktigt att deras döttrar också får bli kallade "svennehora" och tafsade på, på daglig basis, och att deras söner får bli rånade och misshandlade (knivhotade), för hur ska dom annars kunna ta del av den fantastiska mångkulturen?
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag tycker det är jättebra att vi ska kvotera in nyanlända i skolorna, men nu återstår ju bara att få ut en lista på vilka skolor politikerna har sina barn i.

Det är viktigt att deras döttrar också får bli kallade "svennehora" och tafsade på, på daglig basis, och att deras söner får bli rånade och misshandlade (knivhotade), för hur ska dom annars kunna ta del av den fantastiska mångkulturen?
Självklart är det så, å andra sidan måste de som aldrig ville ha detta samhälle kunna slippa det, oavsett var deras barn går i skolan, fattiga som rika.

Rekommenderar alla som har Instagram att gå in på Veronica Palm och fråga varför hennes barn måste gå på helvit skola. Känner en handfull som blockerats så. ????

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Ort
Där vägen tar slut
Hoj
Kawasaki Zx1200
Självklart är det så, å andra sidan måste de som aldrig ville ha detta samhälle kunna slippa det, oavsett var deras barn går i skolan, fattiga som rika.

Rekommenderar alla som har Instagram att gå in på Veronica Palm och fråga varför hennes barn måste gå på helvit skola. Känner en handfull som blockerats så. ????

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk

Var nyss inne å fråga henne
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
För enkelhetens skull kan vi säga att alla som inte nått puberteten är barn.
Jag tror inte det är så vanligt att muslimska kvinnor våldtar. Det har jag aldrig heller påstått. Dock uppfostrar dom muslimska män.
Blir alla människor med muslimsk mor automatiskt muslimer och våldtäktsmän?
Dom jobbar inte och dom assimileras inte. Eftersom dom flesta inte har några legitima skäl att vara här finns det ingen anledning till varför vi ska försörja dom.
Återigen, gäller det alla muslimer? Kan de finnas muslimer som jobbar? Kan det finnas muslimer som inte våldtar?

Har det kommit några kvinnor och barn?
Alltså riktiga barn, inte "barn"

Dom brukar väl komma långt senare som "fruar" och barn till "barnen" som kom ensamma.
Ja, det har kommit en hel del kvinnor och barn, vad nu det har med saken att göra?
Men varför håller du på med dina inbillat finurliga frågor?
För att jag vill TurboJugend ska motivera sin vilja att utvisa alla muslimer.
Fatta att vinden har vänt, du skall svara på frågor, inte vi.
Sådana uttalanden låter som en person ovillig att föra en öppen och respektfull konversation.
Jag svarar ändå gärna på frågor om du har några, förutsatt förståss att du vill föra en öppen och respektfull konversation.
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Blir alla människor med muslimsk mor automatiskt muslimer och våldtäktsmän?

Det där är väl bara ännu en variant på en fråga som jag nyss har svarat på - nämligen om alla muslimer är våldtäktsmän. Jag svarade nej på den frågan.

Återigen, gäller det alla muslimer? Kan de finnas muslimer som jobbar? Kan det finnas muslimer som inte våldtar?

I inlägget som du citerar står följande:

Även bland flyktingar inkl. flyktinganhöriga är andelen helårsanställda inkl. företagare bland männen högre än bland kvinnorna. Bland männen är 32 procent helårsanställda inkl. företagare efter 8 år och 40 procent efter 15 år. För kvinnor är andelen helårsanställda inkl. företagare 18 procent efter 8 år och 28 procent efter 15 år.

Så uppenbarligen finns det några futtiga procent som faktiskt jobbar. Dock alldeles för få. Vad tycker du själv om dessa siffror? Är dom bra? Säger det nåt om "flyktingarnas" arbetsvilja?

För att jag vill TurboJugend ska motivera sin vilja att utvisa alla muslimer.

Nu var det ju förvisso som svar på din rätt så tramsiga artikel om att avskaffa våldtäktsbegreppet så det kan ha funnits en viss vilja att provocera och svara med samma mynt där. Dock anser jag faktiskt att ju mindre islam i Sverige desto bättre och jag anser att invandring från muslimska länder där medeltida kultur råder bör stoppas helt och hållet. Anledningen är att den ger katastrofala konsekvenser för landet. Jag väger mellan att förstöra Sverige eller att neka tillträde till den lilla stril av hederliga muslimer med legitima flyktingskäl för att stoppa den massiva ström av lyxmigranter, islamister och brottslingar som söker sig hit. Jag väljer att inte förstöra Sverige.
 
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
För enkelhetens skull kan vi säga att alla som inte nått puberteten är barn.Blir alla människor med muslimsk mor automatiskt muslimer och våldtäktsmän?Återigen, gäller det alla muslimer? Kan de finnas muslimer som jobbar? Kan det finnas muslimer som inte våldtar?

Ja, det har kommit en hel del kvinnor och barn, vad nu det har med saken att göra?För att jag vill TurboJugend ska motivera sin vilja att utvisa alla muslimer.Sådana uttalanden låter som en person ovillig att föra en öppen och respektfull konversation.
Jag svarar ändå gärna på frågor om du har några, förutsatt förståss att du vill föra en öppen och respektfull konversation.
Jag tycker du skall byta attityd. Om han vill utvisa alla muslimer så är det ett inslag i mångfalden med ännu en åsikt.



Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Varför skall någon som ger sig på förståndshandikappade föräras med intellektuellt utbyte? Wunder är och förblir en mycket obehaglig människa

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Skulle vilja "uppmana"/påminna alla att köpa Tino's bok. Få, om någon, utanför SD har gjort så mycket för att rädda landet. IMG_20170304_211136.jpg

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Sd skulle aldrig få igenom sin politik

Låt se

-försörjningsansvar
-id-kontroller
-tiggeriförbud
-allmän värnplikt

:gnissla
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Sd skulle aldrig få igenom sin politik

Låt se

-försörjningsansvar
-id-kontroller
-tiggeriförbud
-allmän värnplikt

:gnissla
Lägg till stärkt försvar, ordning och reda, strängare straff.
Ja hur är ljudet i skällan nu för tiden?

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Är väl lika bra att ösa på, det var dagens skörd det i Reinfeldt och Löfvens Sverige.

(Det lilla som staten släpper igenom vill säga).

Skönt att ingen på riktigt undrar varför 20-25% av befolkningen säger sig vilja rösta på SD längre.

Screenshot_20170304-235824.pngScreenshot_20170304-235820.pngScreenshot_20170304-235808.png

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top