Vad fick dig att le idag?

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Dagens garv, blir ju roligt oavsett om första svaret är ett troll eller inte, tycker synd om ungen med en så puckad morsa bara.

+1!

"Jag får be om ursäkt, jag visste inte att Sagan om Ringen-filmerna var baserade på böcker. Hoppas TS tittar tillbaka "

Och är han inte ett troll så är hans beskrivning av sig själv helt underbar.
"En intellektuell debattör i sina bästa år"
 
Last edited:

Snarret

Guest
Första föreläsningen på engelska idag, och jag dog inte! :)
Och så har jag köpt en jättefin klänning!
Och så är det helg! :D
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Nya biltemakatalogen låg i brevlådan igår. Trevlig kvällsläsning:D



Verkar vara i ett fint och ostylat orginalskick. En -00a? Mycket trevlig hoj.

Jag ler fortfarande så jag kan skriva mer :D

Helt orginal när jag fick den, knappt någon repa alls. MUMMA!! (det sitter nu ett jardine slipon och en öhlins styrdämp på. Kanske ska rensa upp bakdelen med om jag kan utan att förstöra något. Miniblink javisst och ett dubblebubble lätt röktonat men inget mer sen.



Fredagsdansen :banana:banana:banana:banana:banana
 

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Ort
Värnamo
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
Skruvade ihop motarden idag och körde en runda.

Satan i gatan så kul det är med motardåkning!!! :D:D:yoparty:Bugar:banana
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Jag ler fortfarande så jag kan skriva mer :D

Helt orginal när jag fick den, knappt någon repa alls. MUMMA!! (det sitter nu ett jardine slipon och en öhlins styrdämp på. Kanske ska rensa upp bakdelen med om jag kan utan att förstöra något. Miniblink javisst och ett dubblebubble lätt röktonat men inget mer sen.



Fredagsdansen :banana:banana:banana:banana:banana

Kul att du är nöjd, den låter riktigt gott med Sardin burken på! :tungan
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Fredagsgrogg intages tillsammans med köpt negerboll :)
Om man inte däckar för tidigt så kanske man orkar med ett fredagsskjut också men vi ska inte ropa hej än.
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Jerker fick mig att le idag. Jag fick ställa min hoj i hans garage en vecka när jag var på semester och när jag skulle hämta den ikväll var den putzad som för en nobelfest!! :Bugar:Bugar:Bugar

Åh vad lycklig man blir över såna vänner!! :) Och inte gjorde han det för att vinna nåt på det, utan bara för att han är så himla omtänksam.:krama:krama
 

- Jerker -

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Jerker fick mig att le idag. Jag fick ställa min hoj i hans garage en vecka när jag var på semester och när jag skulle hämta den ikväll var den putzad som för en nobelfest!! :Bugar:Bugar:Bugar

Åh vad lycklig man blir över såna vänner!! :) Och inte gjorde han det för att vinna nåt på det, utan bara för att han är så himla omtänksam.:krama:krama

Haha, vilken nolla!
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Aaaah !! Finns något mer avslappnande och manligt än att bara få komma hem efter en lång arbetsdag och få slänga av sig jackan, dojorna och sedan rulla fram ett par medicinbollsstora garnnystan och sedan slänga sig i soffan och bara sticka loss !!

Att sticka utan mål och mening är skiten, att bara se skapelsen växa utan predestination i olika färger. När man känner sig nöjd och belåten knör man sedan ner den oformliga skapelsen i närmsta UFF container i väntan på nästa gång anspänningarna samlas. Det gäller att hålla stickorna i trim och nystanen inventerade förstås, men det är ju grundläggande planering som krävs för att få det mesta att fungera.

Jag menar, den mästare i tex enduro finns väl inte som glömt kolven hemma i garaget?
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Jag ler fortfarande så jag kan skriva mer :D

Helt orginal när jag fick den, knappt någon repa alls. MUMMA!! (det sitter nu ett jardine slipon och en öhlins styrdämp på. Kanske ska rensa upp bakdelen med om jag kan utan att förstöra något. Miniblink javisst och ett dubblebubble lätt röktonat men inget mer sen.

Frågan om inte jag hade kört den helt orginal rakt igenom. Mest bara för att. Inte koll på hur högljutt ett orginalblås är, kanske köpt ett modifierat ett bara för att få lite finare ljud... Och ett rökfärgat kåpglas är inte fel (finns sjukt billigt från Hong-Kong på ebay).
Oavsätt, fin hoj.
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top