SM i SuperMoto i Eskilstuna

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
När kommer TR?.. En annan som är båtflykting vad faan är TR .. :va tidrapport?? eller.... fan skriv på svenska eller på suomi ..PERKELE ...det ska bli kul att få åka med alla galna grabbar ..och TJEJER kul att du är med KARIN för du är en snabb kvinna ....MVHUSAHARRY :yoparty..jag betala på internet banken och det gick bra, men man ser inte att någon har betalat än . trög linje eller ?????

TR= tillägsregler, vilket inebär info om väntzoner, tider mm mm mm
 

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Ort
Örebro
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Vad är det för upplägg på tävlingen, alla tränar på lördag och rejsar på söndag eller några klasser kör på lördag och resten på söndag?
 

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
KTM690R-12 KTM 990 SUPERDUKE R -10
Vad är det för upplägg på tävlingen, alla tränar på lördag och rejsar på söndag eller några klasser kör på lördag och resten på söndag?

Det sista mötet ( det ända mötet) jag var med på så sas det att alla kör två dagar.
 

Team Stiff Bike

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2009
Ort
Stockholm
Hoj
TM 450 SMX 2011
Tidskval och race på söndag för S1 och S2

Jag tycker att ni kör open race och tidskval på lördag så att ni kan plocka ut wildcard förare till söndagens race i S1 oc S2 klasserna. Då får ni fler förare till S1 och S2 klasserna samt att förarna som har fått wildcard hinner vila upp sig och göra iordning hojarna.

Själv skall jag på bröllop i Tellberg på lördag så för min egen del skulle jag uppskatta om tidskval och race är på söndagen...

MVH Peter
 

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Blåsta
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Bra idé!

Går fortfarande i valet och kvalet hur jag ska göra med Wildcard....

Jag tycker att ni kör open race och tidskval på lördag så att ni kan plocka ut wildcard förare till söndagens race i S1 oc S2 klasserna. Då får ni fler förare till S1 och S2 klasserna samt att förarna som har fått wildcard hinner vila upp sig och göra iordning hojarna.

Själv skall jag på bröllop i Tellberg på lördag så för min egen del skulle jag uppskatta om tidskval och race är på söndagen...

MVH Peter
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Bra idé!

Går fortfarande i valet och kvalet hur jag ska göra med Wildcard....

Klart du ska köra s1 om du fått wildcard! Upp o slåss med de stora killarna istället för o åka sick-sack mellan oss långsamma! Du kommer utvecklas mycket mer där uppe. :tummenupp
 

cobrakaj

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2005
Ort
Falkenberg
Hoj
KX 450F-10 , KX 250F-10
Tidschema

När kommer tidschemat upp:va Skulle varit uppe senast igår enl löfte på TR. Ingen som svarar på mail heller....Finns det något telnr till någon som vet? :mad:
 

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
KTM690R-12 KTM 990 SUPERDUKE R -10
Betal träning inför SM

Vi har en x-tra betalträning på Fredag mellan 14-18 för dom som känner att det behövs :D pris 200:-

VÄLKOMMNA !!!
 

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Blåsta
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Klart du ska köra s1 om du fått wildcard! Upp o slåss med de stora killarna istället för o åka sick-sack mellan oss långsamma! Du kommer utvecklas mycket mer där uppe. :tummenupp

Jo visst har du rätt!

Uttryckte mig kanske lite kladdigt. Har inte fått något wildcard (har för övrigt inte ansökt om det heller så)..

Blir upplägget Open Lördag och S1/S2 Söndag så vore det ju ypperligt!
 

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
KTM690R-12 KTM 990 SUPERDUKE R -10
Jo visst har du rätt!

Uttryckte mig kanske lite kladdigt. Har inte fått något wildcard (har för övrigt inte ansökt om det heller så)..

Blir upplägget Open Lördag och S1/S2 Söndag så vore det ju ypperligt!

Det blir med största sannolikhet Open kör klart på Lördagen så ni snabba killar (Kanske Tjej oxå Karin?:tummenupp ) kan få chansen att åka SM klasser :)
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Det blir med största sannolikhet Open kör klart på Lördagen så ni snabba killar (Kanske Tjej oxå Karin?:tummenupp ) kan få chansen att åka SM klasser :)

Kan du se till att en mer officiell begäran om att lägga upp info kommer till oss så vi kan fixa sidan ?!
 

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
KTM690R-12 KTM 990 SUPERDUKE R -10
Kan du se till att en mer officiell begäran om att lägga upp info kommer till oss så vi kan fixa sidan ?!

Johan skulle ringa till Fredrik nu på förmiddagen. Jag hoppas att dom tar upp det annars får du kolla med Rickard Ängered.
 

Ronta

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2003
Ort
..
Hoj
..
Är det träning på lördagen och Kval/race för SM klasserna på söndagen.. ???


/R
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top