SM i SuperMoto i Eskilstuna

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
HALLÅ PERKELE ...BARRETT skrev mycket bra .duktig kille på att skriva å köra oxå men fiiflaan ...vi OPEN förare som bara vill åka men oxå vill tävla ska vi oxå fixa BUSS = husvagn + extra bil till släpet och för hojen ..en tävling för OPEN förare är ok ..om ska jag fortsätta så är det för att det är roligt just nu ganska billigt och att alla är så jävla trevliga.. jag blir 48 år snart men jag älskar att tävla i supermoto.. jag skiter i vart jag kommer...o ..FAAN ta inte bort det här.. för vi som är gamla vill oxå tävla = OPEN :Bugar tar ni bort det så får vi träna livet ut MVHARRY:yoparty

Harry du är grym! Hjälper alla och är alltid på ett strålade hummör. Utan sådana som dig skulle sporten gå under. Kanske inte finns underlag för en old boys klass som i Jet-ski ännu. Eller är det så att hela Supermoton är en Old Boys klass? Hehe roadracing är nog nästan i samma klass tror jag.

Hur som så tycker nog jag att det ska finnas en Openklass utan en massa raketer. Nog mest för att de som vill köra i den klassen just för att det är roligt ska slippa bli torpederad av någon som ska måste köra om direkt utan att missa en endaste millisekund. För SM åkarna är tiondelar en evighet.

Kram Stefan Ljungbeg
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Hur som så tycker nog jag att det ska finnas en Openklass utan en massa raketer. Nog mest för att de som vill köra i den klassen just för att det är roligt ska slippa bli torpederad av någon som ska måste köra om direkt utan att missa en endaste millisekund.

Ja visst e det skönt att det inte finns några torpederingar i open-klassen, eller va säger du Lasse? :) eller det var kanske mer bowling? :)
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
KANON:tummenupp bilder men inga på OPEN:va:va


Tyvärr har jag blandat ihop alla bilderna så har det kan hända att jag inte tog några ifrån Open. Satt ett antal timmar att gå igenom för att ta ut de bästa bilderna & sen fler timmar för att redigera. Vill inte lägga ut t,ex 300-400 oredigerade bilder då är det bättre att lägga ut få men väldigt bra bilder istället. :)
 

husa harry

8 år med SLANGLÖST
Gick med
2 Jul 2005
Ort
ÖREBRO
Hoj
#90 HUSABERG FSE 550 -01A + #97 FSE 450 -03A
Tyvärr har jag blandat ihop alla bilderna så har det kan hända att jag inte tog några ifrån Open. Satt ett antal timmar att gå igenom för att ta ut de bästa bilderna & sen fler timmar för att redigera. Vill inte lägga ut t,ex 300-400 oredigerade bilder då är det bättre att lägga ut få men väldigt bra bilder istället. :)
HELT OK :D tack stefan det värmde för en old boy :yoparty
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top