Mozz Racing T-shirt 2014 edition!!! Stöd gamlots satsning mot SM-guld och VM-ståhej!!

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Kommer du skriva dina underbart underhållande racerapporter även den här säsongen? I så fall ökar sponsringsvilligheten rejält! :)
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Kommer du skriva dina underbart underhållande racerapporter även den här säsongen? I så fall ökar sponsringsvilligheten rejält! :)

Absolut, var på Assen igår och har just vaknat! Sensatonellt resultat!!!!!! Rapport kommer!
IMG_0623.jpg
 

DocArt

Med rätt att operera!
Gick med
20 Jun 2006
Ort
Örebro län
Hoj
R6 2009
Jag råkade ta med t-shirten till jobbet idag. Mina operationssköterskor blev galna i dig Mozz! Du har fått en egen liten fan-club bland operationssköterskorna. De vill veta vem denna mystiske Mozz är!
Mozz.jpg
 
Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Min tröja har bara varit inne på apberget på scania, där just ingen alls har sagt något om den. :(
 

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Min tröja har bara varit inne på apberget på scania, där just ingen alls har sagt något om den. :(

Haha är den kvar där ännu? Kanske kan fixa ut den isåfall...om jag orkar gå över gatan dvs :näsblod eller så lämnar dig där och tar ut tröjan?
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Jag råkade ta med t-shirten till jobbet idag. Mina operationssköterskor blev galna i dig Mozz! Du har fått en egen liten fan-club bland operationssköterskorna. De vill veta vem denna mystiske Mozz är!
View attachment 405676

Det ser ut som att cheyerna antingen är XS eller att du fått tag på ett ex av den sällsynta XL-utgåvan?
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Haha är den kvar där ännu? Kanske kan fixa ut den isåfall...om jag orkar gå över gatan dvs :näsblod eller så lämnar dig där och tar ut tröjan?

Haha. :D
Tröjan är hemma i tvätten för närvarande, men jag är på apberget. ;)
 

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
D675R
Efter två arbetsveckor i silkeslandet Indien så hade jag resväskan full med diverse dyrbara textilier till min bättre hälft när jag reste hem. Väl hemma så väntar ett paket med ett innehåll så fint att det garanterat inte gått att hitta i någon enda textilbutik i hela Indien!

Vackert blå, len som en barnrumpa och med en magisk inbyggd rycksträckare som gör att den bärs stolt som en tupp. Frågan är bara när den ska preimärbäras. Redan ikväll vid den romantiska middagen med sambon? När jag hälsar på mor och far? Kompisens stundande bröllop? Helgens baluns? Varför välja! Men kanske ska man spara lite extra polisonger innan man klär upp sig så pass. Tills vidare har jag lagt den under kudden.

Dessutom måste jag skryta med att jag fick en Special Edition med en autentisk Mozz-autograf! :fakta
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Efter två arbetsveckor i silkeslandet Indien så hade jag resväskan full med diverse dyrbara textilier till min bättre hälft när jag reste hem. Väl hemma så väntar ett paket med ett innehåll så fint att det garanterat inte gått att hitta i någon enda textilbutik i hela Indien!

Vackert blå, len som en barnrumpa och med en magisk inbyggd rycksträckare som gör att den bärs stolt som en tupp. Frågan är bara när den ska preimärbäras. Redan ikväll vid den romantiska middagen med sambon? När jag hälsar på mor och far? Kompisens stundande bröllop? Helgens baluns? Varför välja! Men kanske ska man spara lite extra polisonger innan man klär upp sig så pass. Tills vidare har jag lagt den under kudden.

Dessutom måste jag skryta med att jag fick en Special Edition med en autentisk Mozz-autograf! :fakta

Jag är glad att du är glad!!! Kul!

Var och i vilket sammanhang premiärturen ska ske är såklart ett delikat spörsmål! Bröllop låter ju fullkomligt lysande, särskilt som det finns en specialtråd i ämnet "Vilka konstiga/trevliga/speciella situationer en MOZZ-tischa kan dyka upp i!"
http://www.sporthoj.com/forum/showt...cing-tischa-har-setts-i&p=6022341#post6022341

Så, när du drar på den är det viktigt att det dokumenteras i nämnda tråd!:tummenupp
 
Last edited:

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Det ser ut som att cheyerna antingen är XS eller att du fått tag på ett ex av den sällsynta XL-utgåvan?

Håller med! Den ser till och med ut som en av de efterfrågade (men inte tryckta) XXXXL!!!
 
Last edited:

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Och DÄR försvann den sista tröjan i storlek Large!!! Bara Small och Medium kvar. Har jag så få lite tunnare fans? Brewdarna, var är de????:)
 

FredrikEkl

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2012
Ort
Nyköping
Hoj
-97 CBR600, -07 CBR1000RR, -02 Transalp
Ska erkänna att jag läser det mesta jag ser att du skriver på SH, då man vet att det minst är läsvärt och ofta skitkul.

Nu är det bara ta tag i det administrativa och pröjsa, så kommer du äntligen bli av med en small =)
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Ska erkänna att jag läser det mesta jag ser att du skriver på SH, då man vet att det minst är läsvärt och ofta skitkul.

Nu är det bara ta tag i det administrativa och pröjsa, så kommer du äntligen bli av med en small =)

:banana:banana:banana:banana:banana
 

FredrikEkl

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2012
Ort
Nyköping
Hoj
-97 CBR600, -07 CBR1000RR, -02 Transalp
Suverän T-shirt, mjuk, skön och härlig blå nyans.

Försatte en stackars besiktningsman i trans på morgonen när jag bar tröjan, så han släppte igenom bilen utan knappt ha tittat på den. :tummenupp

2014-05-21 08.15.47_2.jpg
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top