Mozz Racing T-shirt 2014 edition!!! Stöd gamlots satsning mot SM-guld och VM-ståhej!!

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
Hej på er.
Jag har via moderatorerna fått reda på att min tröjförsäljning här på SH väckt ont blod hos vissa, då reglerna säger att:

"Man får inte sälja saker på forumet!"
"Man får inte göra reklam för egen vinning!"
"Varför får han men inte vi?"

Til dessa rättvisans apostlar vill jag säga att allt är sanktionerat av Swedie. Han menar att jag sprider god reklam för Hojkultur i allmänhet, och Roadracing i synnerhet, samt sprider namnet Sporthoj på ett positivt sätt i alla sammanhang. Därför får jag genomföra denna försäljning för att lättare kunna fortsätta göra detta.

Så, var icke oroliga, allt är i sin ordning, inga regler har brutits. :tummenupp

#22 Mozz


Vänta bara, snart kommer samma människor klaga på att du postar samma sak i flera forumtrådar:D
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Kan meddela att jag sprungit omkring med min grymma mozztischa under pauserna på Slovakiaring hela dagen.
Polarns KTM fes ut olja på den vid meck så den fick patina dirECkt.

Jag tror att jag sett bg på en sån där minicykel också så det har varit en MYCKET komplett dag.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Vänta bara, snart kommer samma människor klaga på att du postar samma sak i flera forumtrådar:D

Jo, så blir det säkert! SH-folk kan bli VÄLDIGT roliga ibland, som tex i den här tråden http://www.sporthoj.com/forum/showt...are-skottar-ut-grus-p%E5-en-motorv%E4gsavfart
där ett gäng killar ha dökul i en gammal Volvo 740 och SH-kollegiet RASAR!!!! "Det kommer grus på vägen ffan!"
Säkerligen är det samma folk som tycker att pressa pb på Bulten och köra bakhjul i stan är HELT ok! STOR humor!!!:tummenupp
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Kan meddela att jag sprungit omkring med min grymma mozztischa under pauserna på Slovakiaring hela dagen.
Polarns KTM fes ut olja på den vid meck så den fick patina dirECkt.

Jag tror att jag sett bg på en sån där minicykel också så det har varit en MYCKET komplett dag.

Fifan, det blev pb dirECkt antar jag??? Kul!:tummenupp
 

Siigurd

Sporthojsnörd
Gick med
13 May 2012
Ort
Borås
Hoj
08 Honda CBR 1000 RR
Jag tog också på mej Mozztischa i Slovakien, dock på Söndag eftermiddag då man skulle ge sej av hemmåt (Borås) igen, passerade legendarisk mossmark(Varberg/Falkenberg)med tischan på.
Snygg är tischan Mossberg, man tackar:tummenupp
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Jag tog också på mej Mozztischa i Slovakien, dock på Söndag eftermiddag då man skulle ge sej av hemmåt (Borås) igen, passerade legendarisk mossmark(Varberg/Falkenberg)med tischan på.
Snygg är tischan Mossberg, man tackar:tummenupp

Du, jag kände det på mig! Det var något angenämt i luften, en nyans, ett sken, något…. speciellt! Det måste varit du i din apcoola tischa som just passerade förbi!:tummenupp:tummenupp:tummenupp
 

vickeviking

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2011
Ort
Falköping
Hoj
Honda SP1 + Suzuki Savage bobber
Idag kom ett brunt brev och mycket riktigt, där ligger den! helt klockrent Magnus!
Hoppas att du får en lyckad säsong:Bugar
 

RymdBörje

Seriöst fartblind
Gick med
29 May 2010
Ort
Nollberga, mellan Lortåkra och Normlösa
Hoj
Ducati 748, 848
Vilken tischa....

Eehh, jag är lite lätt bedövad just nu. Överväldigad kanske är ett bättre ord! Jag hittade försändelsen med Mozz-tischor i brevlådan när jag kom hem från jobbet! :tummenupp

Vilken syn, svart tryck på numera klassiskt bäbisblått! Mitt förslag till nästa års tischa är en bild på allas vår förebild Mozz själv iförd en tischa i storlek xs! En rekursiv tischa....:rolleyes:

Hur som helst...vill ni bli överväldigade. :Bugar Vill ni njuta av att vara en av supportrarna så skaffa er minst en egen! :fakta Enligt vanligtvis välunderrättade källor så lär det inte, hur skall man säga nu, inte finnas hur många som helst kvar! :(

Jag skall se till att synas i min bäbisblå Mozztischa. Bäbisblå och nöjd!:)
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Eehh, jag är lite lätt bedövad just nu. Överväldigad kanske är ett bättre ord! Jag hittade försändelsen med Mozz-tischor i brevlådan när jag kom hem från jobbet! :tummenupp

Vilken syn, svart tryck på numera klassiskt bäbisblått! Mitt förslag till nästa års tischa är en bild på allas vår förebild Mozz själv iförd en tischa i storlek xs! En rekursiv tischa....:rolleyes:

Hur som helst...vill ni bli överväldigade. :Bugar Vill ni njuta av att vara en av supportrarna så skaffa er minst en egen! :fakta Enligt vanligtvis välunderrättade källor så lär det inte, hur skall man säga nu, inte finnas hur många som helst kvar! :(

Jag skall se till att synas i min bäbisblå Mozztischa. Bäbisblå och nöjd!:)

Ojojoj, jag är… groggy, yr, lite vimsig av alla dessa superlativer och vackra ord (rekursiv ÄR snyggt!) som yttras!!! Jag bugar mig inför detta och tar till mig ditt tips om nästa års tröja! TACK!!!!!:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp
 

J-mark

Långsammare
Gick med
20 Mar 2006
Ort
Hjortshög
Hoj
Giant, Canyon, Motobecane & en Nimbus
T-shirts med posten idag :tummenupp Tackar!
Jag och grabben dyker upp o hejar vid någon tävling till sommaren :banana
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Och så noterar jag att det gått väldigt få storlek S!!!! Var är alla chey-fans? Och ynglingar? Är det bara gamlos med mycket muskler som är med i Mozz fanclub numera?:confused:
 

Lullen

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2012
Ort
Täby
Hoj
Cbr600rr -05
Kan du ta med en medium till gelleråsen? Är dock varken gammal eller har mycket muskler :gnissla
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top