Mozz Racing T-shirt 2014 edition!!! Stöd gamlots satsning mot SM-guld och VM-ståhej!!

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Ort
hos maken
Hoj
Ducati 900SS
Och så noterar jag att det gått väldigt få storlek S!!!! Var är alla chey-fans? Och ynglingar? Är det bara gamlos med mycket muskler som är med i Mozz fanclub numera?:confused:

Jag fick en L av min käre make. :kär :banana :banana :banana :rock


Klart jag tillhör fanklubben! Ses på Åsen. :hej
 
Last edited:

zx11

Knutte
Gick med
3 Aug 2006
Ort
Jakan
Hoj
TE300, ZX11, XB12R, DR-Z400S, KX125, ZZR1400
Tröja

Kom med posten i förrgårr:)
SUPER

Tackar
Knutte
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Någon har satt in pengar den 28:e april och märkt betalningen "Storlek Large". Berätta hur mycket ni satte in och en adress, så kommer en tröja!
mvh
#22 Mozz
 

frezon

Vem fan är Gudrun Karlsson?!
Gick med
24 Sep 2007
Ort
STHLM
Hoj
HRC Duchunter
Kort recension av fräck T-shirt:

Storlek: L, eller lagom, för den passade utmärkt.

Färg: Läckert rejsblå, eller babyblå som någon sade men snabbt tog tillbaka då dubbelbocken laddats med grovsalt.

Tryck framsida: Gamlot själv i vad som kan endast kan betecknas som livsfarlig situation. Någon sorts fartränder, som vi hoppas skall infrias under säsongen. Under bilden troligen text som jag inte kan tyda utan monokeln.

Tryck baksida: "MOZZ" i versaler, eller möjligen stora kapitäler. Därunder "22". Grattis, men jag kan omöjligen relatera det till gamlots ålder. Jag avhåller mig från att spekulera i eventuell betydelse. Utöver detta troligen ytterligare text, eller bilder, men alldeles för små att tyda utan vare sig monokel eller smått konjaksberusad.

Slutsats: Ett ytterst elegant klädesplagg som passar utmärkt till tweedkostymen en söndagsmorgon under fasanjakten.
 

Juh@

Fanatisk GDS
Gick med
17 Feb 2004
Ort
Mölndal
Hoj
ZX10R-2011
T-shirten fungerade utmärkt under skinnstället i söndags. Tackar så mycket för alla visdomsord i lördags, hoppas du kommer tillbaka någon fler gång.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Kort recension av fräck T-shirt:

Storlek: L, eller lagom, för den passade utmärkt.

Färg: Läckert rejsblå, eller babyblå som någon sade men snabbt tog tillbaka då dubbelbocken laddats med grovsalt.

Tryck framsida: Gamlot själv i vad som kan endast kan betecknas som livsfarlig situation. Någon sorts fartränder, som vi hoppas skall infrias under säsongen. Under bilden troligen text som jag inte kan tyda utan monokeln.

Tryck baksida: "MOZZ" i versaler, eller möjligen stora kapitäler. Därunder "22". Grattis, men jag kan omöjligen relatera det till gamlots ålder. Jag avhåller mig från att spekulera i eventuell betydelse. Utöver detta troligen ytterligare text, eller bilder, men alldeles för små att tyda utan vare sig monokel eller smått konjaksberusad.

Slutsats: Ett ytterst elegant klädesplagg som passar utmärkt till tweedkostymen en söndagsmorgon under fasanjakten.

Om detta var en KORT recension, hur är då en längre????

TACK för den!!!:tummenupp
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Kolla, one cool T-shirt fotad i klassisk bikermiljö (Ett fik!) i Stockholmstrakten!
IMG_0612.jpg
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Vi borde samla bilder på the One t-shirt i alla möjliga och omöjliga sammanhang. Vid treriksröset, på Mount Everest, i Marianergraven, på bröllop, på prispallen, etc.

Mozz:
Startar du en bildtråd med ett klatschigt namn som vi kan samla bilderna i?
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Vi borde samla bilder på the One t-shirt i alla möjliga och omöjliga sammanhang. Vid treriksröset, på Mount Everest, i Marianergraven, på bröllop, på prispallen, etc.

Mozz:
Startar du en bildtråd med ett klatschigt namn som vi kan samla bilderna i?

Vilken fullkomligt underbart galen ide!!! :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top