Mc olycka i malmö idag...

Status
Ej öppen för fler svar.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Får man väl om man själv utgett sig som en, Jag får inte, då det ses som rasism.

Blatte är ingen hudfärg eller hårfärg. Blatte är ett tillstånd, en åkomma, ett sätt att bete sig. Svenne likaså. Hadomir är ju helt klart en riktig blatte. Det värsta är nog hur schyssta "invandrare" får en massa skit pga idoter som han.

..är ute och knullar våra fruar, döttrar och systrar.

.

Jag är iaf jävligt glad att inte jag har nån syrra om den stilige motorcykelhjälten Hadomir hade kommit till stan. Han blåser väl upp hit på K8:an på under timman. Det hade aldrig jag klarat av med min ynka K7:a. Jag önskar jag hade varit lika rik så jag också hade haft råd med en K8. :(
 
Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
Tjena! massa text som handlar om sanningen för oss idioter

hamo D (känns som att jag kan kalla dig för det eftersom jag förstår dig); jag vill bara säga en sak:

vill du adoptera mig?

jag lovar att jag skulle vara en bra son och du en bra far åt mig. jag ser framför mig hur vi springer i slo-motion på stranden och ger fingret till alla som vi borde pissa snett på, jag ser framför mig hur vi tuggar tuggummi högt på bibblan och att vi borde pissa snett på de andra besökarna, jag ser framför mig hur vi krockar med hojjarna och springer därifrån och att vi borde pissa snett på de som vill hjälpa oss.

hamo D - adoptera mig och jag stryker din adidas overall från 1983 varje måndag.

mvh,
din son
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Blatte är ingen hudfärg eller hårfärg. Blatte är ett tillstånd, en åkomma, ett sätt att bete sig. Svenne likaså. Hadomir är ju helt klart en blatte. Det värsta är nog hur schyssta "invandrare" får en massa skit pga idoter som han

Ok då vet jag.
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Blatte är ingen hudfärg eller hårfärg. Blatte är ett tillstånd, en åkomma, ett sätt att bete sig. Svenne likaså. Hadomir är ju helt klart en riktig blatte. Det värsta är nog hur schyssta "invandrare" får en massa skit pga idoter som han.

I second that.
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Blatte är ingen hudfärg eller hårfärg. Blatte är ett tillstånd, en åkomma, ett sätt att bete sig. Svenne likaså. Hadomir är ju helt klart en riktig blatte. Det värsta är nog hur schyssta "invandrare" får en massa skit pga idoter som han.

Snicksnack. Det finns ju inga rågblonda Blattar lika lite som det finns någon mörkhyad Svenne. Alltså är det ett rasistiskt uttalande oavsett vad du menar med det.

Att killen är en fullkomlig idiot oavsett ras eller hudfärg är rätt klart för alla över 10 år och man behöver således inte sänka sig till den nivån för att beskriva hur dum han är.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Tråd stängd då den spårat ur, precis som människan som tråden handlar om. Sänk er inte till hans nivå.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top