Mc olycka i malmö idag...

Status
Ej öppen för fler svar.

<Mathias>

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2008
Ort
helsingborg
Hoj
08 suzuki gsr600
fan skulle börjat läsa tråden när jag såg den vid 14 tiden,,jobbigt att sträckläsa trolltrådar men i detta fallet var det värt d,,sjukt skojjsigt :D
 

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Ort
Viksjö
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
Lås/ta bort tråd snart eller.?

Snubben har ju fått vad han ville, att prata med folk härifrån personligen. :rolleyes:

Lite crashrider varning skulle kunna tyckas nu.
(båda skriver lika kasst dessutom).
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Hur Hadomir blev till.

Det här, det är kärlek :kär

[YOUTUBE-ID]p7wmGazAd5k[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Alla ni som önskar livet ur personen, ni behöver inte oroa er. Stämmer verkligen allt han skriver så lär han inte överleva länge till. Överlever han sina eskapader så har han enorm tur, oturligt nog.
 

Petai

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2008
Ort
Snart Bulten IGEN..
Hoj
Snabbare än förra!
Alla ni som önskar livet ur personen, ni behöver inte oroa er. Stämmer verkligen allt han skriver så lär han inte överleva länge till. Överlever han sina eskapader så har han enorm tur, oturligt nog.

Han är ju den bäste på sporthoj när det gäller körning :rolleyes:
Nej men skämt å sido så håller jag med money :D
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Han är ju den bäste på sporthoj när det gäller körning :rolleyes:
Nej men skämt å sido så håller jag med money :D

rulla precis in, mötte några poliser men såg ingen blatterider. ja ville ju rajsa lite. :arsele:D

edit: får man lov att skriva blatte? :va
 
Last edited:

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Ort
7:e våningen
Hoj
äldre Yamaha
Oavsett hur uppkäftig eller dryg en person är så förtjänar man inte att göra illa sig eller rent av dö.

Det är bara en kvalificerad gissning att personen bakom annonsen på blocket är samma som nicket. Det är inte okej att hänga ut en privat adress och personuppgifter på internet. De flesta här är väl över 18 år och borde ha bättre moraliska kompasser. En del uppför sig fan värre än mina elever på jobbet...

Jag gillar inte att vara den som förstör kalaset, men nu får ni fan ge er.

Skämmes tamejfan, som en stor filosof har sagt.

Sluta önska folk olycka eller död. Sluta hänga ut folk utan konkreta bevis.

Visst kan jag medge att historien innehåller både ironi och en hel del lustigheter. Men vi kan väl ändå umgås allihopa på sporthoj och häckla varandra på en nivå som är acceptabel. Att käfta med varandra och vara hård i tonen är en sak. Men detta har passerat en gräns. Men som vanligt så spårar sådana här trådar alltid ur förr eller senare.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Oavsett hur uppkäftig eller dryg en person är så förtjänar man inte att göra illa sig eller rent av dö.

Det är bara en kvalificerad gissning att personen bakom annonsen på blocket är samma som nicket. Det är inte okej att hänga ut en privat adress och personuppgifter på internet. De flesta här är väl över 18 år och borde ha bättre moraliska kompasser. En del uppför sig fan värre än mina elever på jobbet...

Jag gillar inte att vara den som förstör kalaset, men nu får ni fan ge er.

Skämmes tamejfan, som en stor filosof har sagt.

Sluta önska folk olycka eller död. Sluta hänga ut folk utan konkreta bevis.

Visst kan jag medge att historien innehåller både ironi och en hel del lustigheter. Men vi kan väl ändå umgås allihopa på sporthoj och häckla varandra på en nivå som är acceptabel. Att käfta med varandra och vara hård i tonen är en sak. Men detta har passerat en gräns. Men som vanligt så spårar sådana här trådar alltid ur förr eller senare.

vet inte om mitt svar uppfattades som om ja önska livet ur personen, vilket jag inte gör. Var mer en sanningsenlig gissning. Folk som tar sig vatten över huvud när det gäller hojkörning brukar ju sluta med antingen brutna kroppsdelar eller att dom inte klarar sig alls. Har man ingen utbildning och inte kör med hjärnan så är chansen rätt stor att man inte klarar sig. Sen att personen i fråga är så trångsynt och inte kan ta emot varken kritik eller ett gott råd är bara hemskt tråkigt.

Finns en del blatteriders här, inkl mig. Man behöver inte vara pantad för det, idioter finns i alla färger..

inkl. mig. :tummenupp
 
Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Blanda inte in hans mamma i detta, hon kan inte rå för att det bara fanns åsnor att idka samlag med.
Eyh vafan din mamma fan :D
Alla ni som önskar livet ur personen, ni behöver inte oroa er. Stämmer verkligen allt han skriver så lär han inte överleva länge till. Överlever han sina eskapader så har han enorm tur, oturligt nog.
Önskade inte livet ur ts, konstaterade bara att såna försvinner oftast självmant.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Får man väl om man själv utgett sig som en, Jag får inte, då det ses som rasism.

får ja inte säga svenne då? fast ja har varit svensk medborgare sen ja va 3 år? :D
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Haha.. Vilken rolig tråd!

Här ser man ju att tydligt skatten vi betalar faktiskt går till något bra. Killen skulle ju ju inte överleva en vecka utan att få hyran och maten betald.

Mamman, för det är väl där hemma han bor, skall ju ha en massa cred för att hon matar och bäddar ner honom varje kväll medan pappan är ute och knullar våra fruar, döttrar och systrar.

Nu sover jag iaf gott inatt.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top