Mc olycka i malmö idag...

Status
Ej öppen för fler svar.

njelger

Guest
Vill han ha telefonnummer är det kanske bättre att hänvisa honom till datingtråden :tummenupp




Skryter Ilmar Repalu om körkortslösa? :va

nja..Han skryter om att Malmö har så många unga framtidsmänniskor som denna filur. I samma andetag som han säger att andra kommuner borde få dela rikedomen. ;) Lyssnar ni inte på ert "orakel" ?
 

Shrek

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hemma
Hoj
929
Ptja, sätter en tioöring att polisen ser tråden och fastställer vem du är på ungefär 3.5 sekunder med all info som finns här. Du kanske även vill posta när och var du tänker bränna satan så att de kommer o leker med dig? Kanske värt ett tripp ner till skåne för att bevittna spektaklet..
 

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Ort
7:e våningen
Hoj
äldre Yamaha
Ptja, sätter en tioöring att polisen ser tråden och fastställer vem du är på ungefär 3.5 sekunder med all info som finns här. Du kanske även vill posta när och var du tänker bränna satan så att de kommer o leker med dig? Kanske värt ett tripp ner till skåne för att bevittna spektaklet..

Skulle inte tro att dom bryr sig. Finns mycket att jobba med i Malmö. Jaga moppefuckos på sporthoj hör väl knappast till de prioriterade arbetsuppgifterna.
 

Shrek

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hemma
Hoj
929
Skulle inte tro att dom bryr sig. Finns mycket att jobba med i Malmö. Jaga moppefuckos på sporthoj hör väl knappast till de prioriterade arbetsuppgifterna.

Bara att hoppas ingen annan kommer ivägen för honom då..

Hamodir1, du ville ha ett nummer.. här: 0771-17 18 19. Jag kanske inte svarar personligen men boka en tid för ett "race" ändå med den som svarar.
 

Scorpiojn

Medlem
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Svedala
Hoj
Ducati 998s FE
Alltså..mycket har man sett men det här är nog det värsta. Maken till brist på intelligens och allvarliga attitydproblem kan jag inte påminna mig att jag någonsin sett. Inte ens på film. :va

Vilken B-människa.. :näsblod
 

asdf

rastafari
Gick med
12 Jun 2008
Ort
Luleå/Oslo
Hoj
EXC 450 -06 *Såld* 660 SMC -05 *Såld* FS650 -08 *Såld* EXC 525 -06
Hahaha, humor på hög nivå... men antagligen för bra för att vara sant.

hamodir1 måste vara ett forumtroll!
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Mest förvånad att tråden får finnas kvar och att killen inte blir bannad.

Kan inte gynna forumet/mc-kollektivet på något sätt...
 

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Malmö
Hoj
929, svart/silver
saken är Jag gjorde inte fel...körkort kan jag ta hur lätt som helst.

Eeeey kompis. Du tar MC-kort hur lätt som helst, bra. Let's make a deal. Jag pröjsar din uppkörning och uppskrivning. Om du klarar det, bra, jag bjuder på det. Om du kuggar på teorin eller uppkörningen ger du mig dubbla pengarna tillbaka, okeeey mannen?

PS. Den här tråden rockar fett, kvällen är räddad. :rock
 

Panzaa

Bättre att verka än att förverkas
Gick med
16 Aug 2007
Ort
Tullinge
Hoj
2010 Chubby Betty Fukkobygge, 2011 Triumph HH-Special, 1988 FZ 750, YZF 426
Om nu denna mystiska människa verkligen är seriös i sina inlägg så plocka för fan bort honom från Sporthoj snälla!

Folk har blivit bannade för mindre, ta bort sopan för fan Sw!

Jesus amalia, maken till dagisnivå har jag aldrig läst i en tråd tidigare.. :fakta
 

Shrek

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hemma
Hoj
929
Är det samma snubbe är jag imponerad av att han hade vett nog att skaffa skinnställ. Hårda killar kör ju utan skydd..
 

B.A.D.D

Blå rökare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Jönsköping
Hoj
Yamaha RD500
Om det är samma snubbe så är detta ett fall för dagens blocket...

"Har en sprillans ny hjälm har aldrig blivit använd pga jag har varit med om en olycka och kan ej använda den"

Lost IQ??

Nä det va fan elakt :p
 

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Malmö
Hoj
929, svart/silver
Vafan ska han med hjälm till, har ju inget därinne att skydda....:va
 

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Ort
7:e våningen
Hoj
äldre Yamaha
Även om jag sitter och småler för mig själv känns det inte okej att hänga ut folk på nätet. En del kan ju få för sig att ringa det numret annat än att köpa en hjälm...

Borde nog vara lugnast att ta bort uppgifterna. Annonsen är ändå borta inom några minuter och ingen lär väl ha sparat den...

Tyvärr är nog tråden snart stängd med en åthutning från swedie. Snälla radera personuppgifterna. Det är inte okej.




..
 
Last edited:

vKarlssoN

Ny medlem
Gick med
22 May 2008
Ort
Höganäs
Hoj
Ktm 990sm -09 zx6r-98
haha!
fyfan vad du är så jävla rolig med din sarkasm
det roliga är faktiskt vad jag än skriver så kommer jag ändå aldrig träffa er i de verkliga livet jag påstår inte jag e grymmast eller duktigast eller något men jag påstår att ni är nollor med inget liv som ska sitta och ha en 7 sidor forum om någon som krocka utan körkort och saken är jag har ingen r1 de var min första som sagt läs lite din idiot innan du skriver
saken är om vi hade setts i det verkliga då hade ni inte varit så tuffa då e de inte ni samma killar som ni är ni sitter bakom er fina skärm
jag tror jag vet vad de esom stör er ni är svenskar va eller dom som stör sig på att jag inte har kort? jo klart om jag inte har kort o reggad hoj då e jag utländsk eller:)??
Ni är arga på de hela för jag e utländsk va?
för tror dom för göra vad dom vill för att de finns araber, juggar , gulingar, somaler som knullar era döttrar, fruar , systrar
och tar era skatte pengar och era jobb
dom lever ett bättre liv än ert att dom går på social bidrag och kör runt med en sl55 amg? eller porche???

ha de gott allesammans

sånna som dig borde ju bara självdö
 

Freedom

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2008
Ort
sollentuna
Hoj
suzuki
Jag hade tänkt gå på bio ikväll men fastnade i denna tråd, detta var mer underhållning än någon film gett mig på länge:tummenupp
 

Jimmy

Guest
Bara jag som får känslan av att sitta och titta på en uppkäftig kanin som knallat in i en stor vargflock? Rätt underhållande måste jag säga. Stäng inte tråden!:banana
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top