LMS RR-Träningar 2012

Antec

Att vara lycklig, Är väl inte OLAGLIGT
Gick med
14 Jun 2008
Ort
Mjölby
Hoj
-08 Honda cbr 1000
De blev 58.52 hoppas att de fortsätter så bara..:)
 

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Suzuki SV1000S
Är det någon från Uppsala/Stockholm som ska ned och träna i morgon som har plats över för lite prylar på hemresan?
 
Last edited:

enhjuling

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Linköping
Hoj
R1200GS
En sån dag.....
Kanonväder, startövningar som resulterar i att varje pass blir ett lill-race.
flyt hela kvällen utan vurpavbrott (jag märkte i alla fall inget)
Kan man ha det bättre?
tack för i dag
/Stefan
 

TheWhip

Medlem
Gick med
17 Jun 2011
Ort
Linköping
Hoj
R1-03 Banhoj, Yamaha XS 750 -77 (Caféracerobjekt)
Oredigerade knappt gallrade (tog bort det allra suddigaste) bilder, men här har ni iaf..

Till Google Photos

Längesedan jag fotade så tveksam kvalitet. Panorering är en konst!! Dessutom väldigt skarpa (fula) skuggor i motljuset men någon godbit finns nog.
 
Last edited:

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Ort
Nybro
Hoj
ZX-6R SST 600
Hej alla!

Med tanke på det lite ostabila vädret, kan man få lite löpande väderleksrapporter ifrån Linköping under dagen?

/Sleven
 

Geiger

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
KTM RC8R
Läser på hemsidan att allt på hojen måste vara najjat, samt att båt ska finnas, för att få köra träningar.
Är dom hårda på det?
 

KjellBrell

Mr Ödmjuk!!??
Gick med
3 Aug 2004
Ort
Linköping
Hoj
Yzf-R1-07 gata/bana
Den 12 Juni är jag uppsatt som ansvarig, men pga. av mitt jobb ( monterar solskydd) kan jag inte ta träningen. Det står en anmärkning på hemsidan om byte till senare tillfälle, lika med efter semestern då det lugnar ner sig. Det vore tråkigt att behövas ställa in träningen före SM, men om inte NÅGON vill byta så måste jag tyvärr be om att ställa in träningen. Jag har en plan B men den personen är där och hjälper till sju dar i veckan, han vill köra han med som alla andra. Tacksam för en lösning, bra träning ikväll min första på ett år. Har hjälpt till på dom senaste 15-20 träningarna förra året och i år, nu vill jag köra och NÅGON annan får hjälpa till. Mvh. Kjell
 

lena p

Fortare ska det gå!
Gick med
20 Mar 2006
Ort
Linköping
Hoj
Honda cbr600rr -07
Klart vi ska lösa detta Kjell! Jag kan i praktiken ta träningen, men jag vill även träna inför SM. Andreas är inte i landet så det går bort.

Låt oss ta det en vända inom oss som är träningsledare så kan vi se vad vi hittar för lösning. I värsta fall får vi som ska köra SM dela på ansvaret, men bäst vore det om någon kunde tänka sig att byta som inte ska köra SM.

Tack för en mycket väl genomförd träning!!! Tydlig flaggning vid S&M och korta stopp mellan passen ger mycket körtid trots bra uppslutning. Det uppskattas!!

Den 12 Juni är jag uppsatt som ansvarig, men pga. av mitt jobb ( monterar solskydd) kan jag inte ta träningen. Det står en anmärkning på hemsidan om byte till senare tillfälle, lika med efter semestern då det lugnar ner sig. Det vore tråkigt att behövas ställa in träningen före SM, men om inte NÅGON vill byta så måste jag tyvärr be om att ställa in träningen. Jag har en plan B men den personen är där och hjälper till sju dar i veckan, han vill köra han med som alla andra. Tacksam för en lösning, bra träning ikväll min första på ett år. Har hjälpt till på dom senaste 15-20 träningarna förra året och i år, nu vill jag köra och NÅGON annan får hjälpa till. Mvh. Kjell
 

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Ort
Linköping, nära Sviestad
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Jag kan vara med och ansvara för denna träning om vi startar den gemensamt Lena.

Klart vi ska lösa detta Kjell! Jag kan i praktiken ta träningen, men jag vill även träna inför SM. Andreas är inte i landet så det går bort.

Låt oss ta det en vända inom oss som är träningsledare så kan vi se vad vi hittar för lösning. I värsta fall får vi som ska köra SM dela på ansvaret, men bäst vore det om någon kunde tänka sig att byta som inte ska köra SM.

Tack för en mycket väl genomförd träning!!! Tydlig flaggning vid S&M och korta stopp mellan passen ger mycket körtid trots bra uppslutning. Det uppskattas!!
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top