LMS RR-Träningar 2012

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Underbart bra kväll. 15-20 besök på escaperna och ett framhjulssläpp som på MotoGP-manér räddades med knät (kändes det som iaf ;)), men vad gör väl det?

Helt sjukt kul helt enkelt! Hoppas på bilder från idag också, kände mig snygg :D


Och snart är det KM! :banana
 

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Ort
Linköping, nära Sviestad
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Tack Otto och andra funkisar för en toppenträning!

( Om det var någon som hittade en bortsprungen nyckelknippa på sviestad igår är den troligen min. Den har ett svart nyckelband på sig där det står speedshoppen. )
 

RaffeKawa

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2010
Ort
Broby
Hoj
Kawasaki A7 -68
Visst var det bra!
För er som undrade vad jag gjorde där, med "en halv hoj ( Kawa GPX 600 -88)" så kan jag berätta att jag mest skulle kolla om den nyligen ihopsatta motorn gick som den skulle. Enligt tidigare ägare så skulle den gå varm då och då, men det gjorde den inte. Vad som än fattas den cykeln så är det inte motoreffekt i alla fall, inte jämfört med den vita CBR 600 -88:an jag annars flänger runt på.
Fattas gör bränslefilter, visade det sig och en rejäl höjning av bakänden för geometrins skull, och ny stötis bak, och...
Nåja, jag provade ju bara motorn..
 

BikerBanny

Väntar på axeloperation
Gick med
2 May 2006
Ort
Skärblacka
Hoj
Yamaha R6 -03
Det var trist å missa träningen pga axel å tumme som inte funkar som de ska än men det var kul å flagga för första gången, hoppas kunna få till torparn bättre nästa träning :D
 

frollo

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Oxelösund
Hoj
Yamha R1-08
Är det någon som ska till sviestad nu på tisdag som kan låna ut ett par däcksvärmare under träningen?
 

Kunkel

Der zweitakt taliban #6
Gick med
27 Jul 2007
Ort
Huddinge
Hoj
Nu med en CBR600RR 05:a, YZF750R 93:a, RDGV350rr, RD350 -84, TZ(r)250M -91:a åså nåra moppar(TZM50, Crescent GLX, Compact).
Pust:död
Helt dj...a slut efter till en början regnig träning. Det blev iaf. 36varv! Hade slix på vid framkommsten å de' va torrt. Prick kl.17,00 kom dom första stänken, å snart var det ihållande regn. då var det bara till å kränga på regntassarna å prova dom. Så mitt första pass på 20 år med regndäck i regn klarades av utan några mankelimanger. Första varven gick i maklig takt för att senare började det smiskas lite. Dom senare passen blev i blött å det sista blev dom sista varven var det mer eller mindre torrt spår.
Det var en hel del som inte ens gavsej ut å åkte utan packade å for hem. Kan bara säja att ni missade nått.
Vi ses nästa tisdag på WM i KM due:hej
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Det var en hel del som inte ens gavsej ut å åkte utan packade å for hem. Kan bara säja att ni missade nått.
Vi ses nästa tisdag på WM i KM due:hej

Var ju en rolig träning som sagt, kul att jag inte var helt ensam hela tiden på banan utan att jag fick sällskap. Hoppas dock vädret håller sig bättre tills nästa vecka .. :)
 

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 748 SPS
Kom igen nu alla LMS:are, det måste finnas mer än 11 personer som skulle vilja köra ett race.
Ett ypperligt tillfälle för alla som känner att steget till ett Rookie race är för stort just nu.
Och då ska vi inte snacka om alla rutinerade, det finns ju en hel del prestige i detta enkla race.

Eller är det helt sonika som så att jag lever i en förvirrad värld där dom som tagit licens inte vill mäta sej med andra när det väl gäller :rolleyes:
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top