Lidl har MC tillbehör

smajlet

Medlem
Gick med
3 Apr 2004
Ort
Kode
Hoj
Ingen just nu
Miss_Orchidee skrev:
Lidl verkar inte finnas i Göteborg, finns det nån som bor i närheten av detta som kan köpa loss ett lås till mig? Vill ha både kättingen och skivbromslåset...

Skicka PM i såfall! Tack / Blomman

Närmaste lidl liger annars i nödingen för oss som bor i göteborg, liger vid Mc donalds på höger sida om man kommer från göteborg Mvh Nicklas
 

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Ort
götet
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Var på Lidl igår och inhandlade kättinglåset och ett par handskar, passade även på att handla en del käk. Hade aldrig varit på Lidl innan och detta var nog sista gången också.

Kommer fram till kassan och får se att kassan ser ut EXAKT som Gothmog har skrivit, får för mig att om flickvännen lastar på varorna och jag packar så kanske man kan utnyttja det miniutrymme man har för att packa....mmm visst :gnissla
Blev smockfullt efter ett par sekunder och jag börjar asgarva och kan inte sluta skratta (tänkte på mailet :rofl ), var på väg att gå därifrån faktiskt. Tur att man har flickan som styrde upp läget. Kommer att börja asgarva så fort jag ser en kassa som ser ut så igen :hihi

Gothmog skrev:
Vissa fynd kan man väl göra men inte fan sätter jag min fot på Lidl i onödan.

Här ett mail som jag skickade till dem för ett tag sedan...
Ironin gick inte fram dock antar jag...
-------------------------------------------------------------
Till kundtjanst@lidl.se
Kopia ; Ärende Hejsan!
Hej! Jag undrar vem som designat era kassor?
Konceptet med att göra bandet tre gånger så stort men packningsområdet en tjugondel så utrymmeskrävande jämför med alla andra butikers kassor är en revolutionerande innovation som får mig att vilja återvända till Lidl gång på gång! Alla mina vänner och t.o.m. er egen personal tycker också det underlättar tillvaron markant!
Har ni en e-postadress till denna person så jag kan framföra min beundran till denne personligen?
M.v.h. en imponerad kund.

Hej
Tack för Ert mail och Era positiva synpunkter på vårt kassasystem.
Mailet kommer att vidarebefodras till berörd avdelning och tyvärr har vi ej
någon mailadress till personen som konstruerat kassorna.
Hoppas att vi får se Er som fortsatt kund i våra butiker.
Mvh
Lidls Kundtjänst
 

CMF

Nummer två är bara den första förloraren
Gick med
6 Apr 2004
Ort
SKÅNE
Hoj
Honda VTR SP1 2001
d på lidl är dumma i huvet. allt var slut när jag kom dit i måndags., bra kämpat. hjävla nasse tyskar :kocko
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
CMF skrev:
d på lidl är dumma i huvet. allt var slut när jag kom dit i måndags., bra kämpat. hjävla nasse tyskar :kocko

är personalen dumma i skallen för sakerna va slut??? haha undrar vem som är pantad, varför åkte du inte dit i tid??? jag va där 10 och då fanns det massor med prylar och massor med folk som ryckte i dom oxå
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Långa farbron skrev:
På en mognadsskala mellan 1 och 10 ,där 10 är normal mognad.

Ger jag detta inlägg en 2:a


2!? Jag kan inte ens motivera en etta, hur bar du dig åt?
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Gustav1 skrev:
2!? Jag kan inte ens motivera en etta, hur bar du dig åt?

Jag var på mitt bästa fredagshumör samtidigt som min flickvän kom naken ur duschen.
Så jag tappade helt enkelt fattningen och i ren eufori satte jag en 2:a.


Ber om ursäkt,kärringens fel.
 

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en blåvitt stad.
Hoj
En svart.
Långa farbron skrev:
Jag var på mitt bästa fredagshumör samtidigt som min flickvän kom naken ur duschen.
Så jag tappade helt enkelt fattningen och i ren eufori satte jag en 2:a.


Ber om ursäkt,kärringens fel.

Du kan inte räkna Klas-Christian som din flickvän har jag ju sagt till dig. :arsele
 

MaddeU-a

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
Yamaha RD125 -81 och Yamaha XV 1000 TR1 -83
Jag köpte mc-handskar där, funkar okej fast låsen och hjälmarna skrattade jag livligt åt, såg klena ut..kanske kan vara bra men vågar och vill inte pröva, enligt min gamla körskolebok ska hjälmarna som är godkända vara märkta med SIS eller ett S märke, icke då..
 
Last edited:

AndersIvar

Medlem
Gick med
27 Apr 2005
Ort
GBG
Hoj
GSX-R 1000
Kanske jag som är knäpp men jag ser inget om md tillbehör alls på lidls hemsida. Får bara upp veckans erbjudanden och billigast? Vad e fel? Har dom tagit bort det eller?
 

rozen

.:karatekissemiss:.
Gick med
10 Feb 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
nada =/
Akn78 skrev:
Kanske jag som är knäpp men jag ser inget om md tillbehör alls på lidls hemsida. Får bara upp veckans erbjudanden och billigast? Vad e fel? Har dom tagit bort det eller?

Förra veckans erbjudande...

By the way... jag vill ha ett mc-täcke!!!! ge mig! :tungan
 

IronMike

Guest
Deras hemsida säger ju lite om dom .. hittar inte ens till produkter, utan bara erbjudanden, vafan ska jag klicka på ???! :huvet
 

sirmiro

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2005
Ort
Örebro
Hoj
Saknas pga ekonomi. =(
Hmm, försöker i ytterligare en tråd om detta med samma fråga:

Är det bättre med en hjälm från lidl som är rätt storlek, om man jämför med ett annat bättre märke med fel storlek? :confused:

Jag tycker det borde vara bättre att ha rätt storlek, men jag är fundersam... :huvet

mvh//Micke
 

kurre3

Det är visst nån som är tillbaka...=)
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Söder om söder
Hoj
990 SMT
sirmiro skrev:
Hmm, försöker i ytterligare en tråd om detta med samma fråga:

Är det bättre med en hjälm från lidl som är rätt storlek, om man jämför med ett annat bättre märke med fel storlek? :confused:

Jag tycker det borde vara bättre att ha rätt storlek, men jag är fundersam... :huvet

mvh//Micke

Ur vilket aspekt?

När det gäller säkerhet borde en plasthjälm från Lidl i rätt storlek vara bäst. Tror inte att de är SIS- eller S-märkta, så om du vill vara laglig istället så kan du ta en för stor fast godkänd. :tummenupp

Bedöm själv!
 

IronMike

Guest
sirmiro skrev:
Hmm, försöker i ytterligare en tråd om detta med samma fråga:

Är det bättre med en hjälm från lidl som är rätt storlek, om man jämför med ett annat bättre märke med fel storlek? :confused:

Jag tycker det borde vara bättre att ha rätt storlek, men jag är fundersam... :huvet

mvh//Micke
En lite för stor glasfiber-hjälm är nog ngt bättre än en plasthjäm i rätt strl. Men varför inte köpa en glasfiberhjälm i rätt strl. Att tumma på säkerhet, eller snåla på säkerhet är ingen bra ide... Har man inte pengar, så vänta eller låna. Hjälm å ryggplatta är fanimej viktigast av allt! :7peta
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
IronMike skrev:
En lite för stor glasfiber-hjälm är nog ngt bättre än en plasthjäm i rätt strl. Men varför inte köpa en glasfiberhjälm i rätt strl. Att tumma på säkerhet, eller snåla på säkerhet är ingen bra ide... Har man inte pengar, så vänta eller låna. Hjälm å ryggplatta är fanimej viktigast av allt! :7peta


Omdöme är rätt bra också.
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top