Lidl har MC tillbehör

sirmiro

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2005
Ort
Örebro
Hoj
Saknas pga ekonomi. =(
IronMike skrev:
En lite för stor glasfiber-hjälm är nog ngt bättre än en plasthjäm i rätt strl. Men varför inte köpa en glasfiberhjälm i rätt strl. Att tumma på säkerhet, eller snåla på säkerhet är ingen bra ide... Har man inte pengar, så vänta eller låna. Hjälm å ryggplatta är fanimej viktigast av allt! :7peta


Nja, känner inte att jag vill lägga ut flera tusen innan jag vet att tjejen gillar att åka mc. Hon har aldrig testat åka alls och jag tycker att en ny hjälm verkar säkrare än att hon ska ta någon av de hjälmar jag har ligger hemma. De jag har hemma är noname saker som är ett par år. Ska dock köpa ny hjälm till mig själv för ett antal tusen senare, men jag har inte råd att köpa en till henne just nu iallafall...

Vad tror ni?

mvh//Micke
 

rozen

.:karatekissemiss:.
Gick med
10 Feb 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
nada =/
sirmiro skrev:
Nja, känner inte att jag vill lägga ut flera tusen innan jag vet att tjejen gillar att åka mc. Hon har aldrig testat åka alls och jag tycker att en ny hjälm verkar säkrare än att hon ska ta någon av de hjälmar jag har ligger hemma. De jag har hemma är noname saker som är ett par år. Ska dock köpa ny hjälm till mig själv för ett antal tusen senare, men jag har inte råd att köpa en till henne just nu iallafall...

Vad tror ni?

mvh//Micke


Hjälmarna var ju godkända dessutom compositplast = bra... En Lidl hjälm är bättre en ingen hjälm alls.. förmodligen bättre än en cykelhjälm med... :)
 
Nyheter
Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Top