Kärlekstrubbelstråden

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
:tummenupp Precis, kan man dressera sin pojkvän till detta eller är det en förmåga som bara vissa har? :va
Det är inget som du varken kan eller ska "dressera" honom till, utan det är en personlighetsutveckling som han måste gå igenom själv och för sin egen skull. Gör han det dessutom för sin egen skull så kommer du definitivt att märka en skillnad på hur andra tjejer ser på honom.

Alla kan givetvis utveckla sig själv men det krävs hängivenhet. Personligen bestämde jag mig för ett par år sedan att jag ville förändra mitt liv och med bestämde så menar jag bestämde. Istället för att spela poker, alltid vara tokfull ute på krogen etc. satte jag upp målet jag ska lära mig att förstå kvinnor och attraktionen som uppstår mellan män och kvinnor.

Kan jag med facit i hand säga att det var värt det?
Hell yes! Life is awesome! :yoparty
 

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Küngsbacka
Hoj
Yamaha XJ6
Det är inget som du varken kan eller ska "dressera" honom till, utan det är en personlighetsutveckling som han måste gå igenom själv och för sin egen skull. Gör han det dessutom för sin egen skull så kommer du definitivt att märka en skillnad på hur andra tjejer ser på honom.

Alla kan givetvis utveckla sig själv men det krävs hängivenhet. Personligen bestämde jag mig för ett par år sedan att jag ville förändra mitt liv och med bestämde så menar jag bestämde. Istället för att spela poker, alltid vara tokfull ute på krogen etc. satte jag upp målet jag ska lära mig att förstå kvinnor och attraktionen som uppstår mellan män och kvinnor.

Kan jag med facit i hand säga att det var värt det?
Hell yes! Life is awesome! :yoparty

jo visst, det du säger är sant... killar som tycker att poker och fylla är det roligaste man kan ägna sig åt en helg är inte jätteattraktiva i mina ögon. Och vi vill ha en man som kan med oss på äventyr, men samtidigt så kommer vardagslivet alltid emellan, med tidsbrist, ointresse och annat påfrestande omständigheter.... Jag tror inte att det är svårt för män och kvinnor att komma överens egentligen, så länge man är bra på att prata och lyssna på varandra... Sedan tror jag även att män bör försöka tänka på att engagera sig lite mer, och kvinnor tänka på att inte gräva ner sig i förhållandet och vara tydligare med vad man vill.

Edit: Jag vet inte ens vad jag gör i denna tråden för när jag tänker efter har jag för tillfället inga kärlekstrubbel... :va (vad konstigt det känns)
 

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Crescent
jo visst, det du säger är sant... killar som tycker att poker och fylla är det roligaste man kan ägna sig åt en helg är inte jätteattraktiva i mina ögon. Och vi vill ha en man som kan med oss på äventyr, men samtidigt så kommer vardagslivet alltid emellan, med tidsbrist, ointresse och annat påfrestande omständigheter.... Jag tror inte att det är svårt för män och kvinnor att komma överens egentligen, så länge man är bra på att prata och lyssna på varandra... Sedan tror jag även att män bör försöka tänka på att engagera sig lite mer, och kvinnor tänka på att inte gräva ner sig i förhållandet och vara tydligare med vad man vill.

Edit: Jag vet inte ens vad jag gör i denna tråden för när jag tänker efter har jag för tillfället inga kärlekstrubbel... :va (vad konstigt det känns)

mannen du söker är förmodligen homosexuell....:tungan
 

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Edit: Jag vet inte ens vad jag gör i denna tråden för när jag tänker efter har jag för tillfället inga kärlekstrubbel... :va (vad konstigt det känns)

Hey, när du har "trubbel" är det enligt mig redan för sent.
Fundera istället på om det är något i förhållandet som du skulle vilja utveckla till det bättre. Svarar du "nej, allt är faktiskt perfekt" så gratulerar jag dig annars finns alltid saker att jobba med :)
 

Rebecka

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2007
Ort
Halmstad/Uppsala
Hoj
Honda CBR 600f-99
Hmmmmmmm, försök inte förstå hur vi tänker... bara gör det ni känner för men när ni väl bestämt er, gör något helhjärtat! Inte sådär dumt och halvdant...

Men om tjejen säger "det är inte du det är jag" då vet ni deffinitivt att det inte finns mer att hämta...

mannen du söker är förmodligen homosexuell....:tungan




Inte en chans! jag tänker INTE nöja med en kille som ser personhygien som ngt avancerat.

Killen ska:

Vara trevlig, rolig, öppen.
INTE köra hoj... haha nu när jag sitter i skiten själv vet jag hur störd man blir av mc.
Kunna se på Sex and the city
Älska fotboll och hockey
Veta att Fälldin är en gammal statsminister och inte en typ av biff.


Det kan la inte vara så mycket begärt...?
 
Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Inte en chans! jag tänker INTE nöja med en kille som ser personhygien som ngt avancerat.

Killen ska:

Vara trevlig, rolig, öppen.
INTE köra hoj... haha nu när jag sitter i skiten själv vet jag hur störd man blir av mc.
Kunna se på Sex and the city
Älska fotboll och hockey
Veta att Fälldin är en gammal statsminister och inte en typ av biff.


Det kan la inte vara så mycket begärt...?

Det var en kort lista. Blir "krav"-listan längre med tiden? :gnissla Och vem tusan vill titta på Sex And The City frivilligt? Gör han det måste han ha en baktanke. :lol (Off the record: Har sett några avsnitt någon gång och överlevde. :) Det finns mycket sämre serier än den. Men det finns bättre också.)
 
Last edited:

J_Park

Socio #5052
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Lund
Hoj
Ducati MTS 1000DS \n Triumph Daytona 675
Killen ska:

Vara trevlig, rolig, öppen.
INTE köra hoj... haha nu när jag sitter i skiten själv vet jag hur störd man blir av mc.
Kunna se på Sex and the city
Älska fotboll och hockey
Veta att Fälldin är en gammal statsminister och inte en typ av biff.

:rofl Fantastiskt kul, har du råkat ut för detta?
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
Killen ska:

Vara trevlig, rolig, öppen.
INTE köra hoj... haha nu när jag sitter i skiten själv vet jag hur störd man blir av mc.
Kunna se på Sex and the city
Älska fotboll och hockey
Veta att Fälldin är en gammal statsminister och inte en typ av biff.


Det kan la inte vara så mycket begärt...?

Vi hade blivit ett så fint par men tyvärr. jag kan inte ändra vad jag känner,
Jag skulle kunna säga att jag älskar fotboll och hockey men då skulle jag ljuga.
Och senare inse förhållandet kväver mig, det kommer onekligen sluta med att jag är med o tittar bara för att göra dig glad.
Men innerst inne så kommer jag tänkte på något helt annat, tex när jag är ute o kör hoj.

Ledsen att du skulle få veta det på detta sättet.

Nä jag känner inte dig o du känner nog inte mig heller o ja jag skojar med dig:)
 

Flashblingbling

Snabb som blixten!
Gick med
31 Aug 2008
Ort
Mörkrets land
Hoj
En med två hjul!
Mäns svenska i vardagen

1. Jag är hungrig = Jag är hungrig
2. Jag är sömnig = Jag är sömnig
3. Snygg klänning = Snygg urringning
4. Jag älskar dig = Jag vill pöka nu
5. Jag har tråkigt = Vill du pöka med mig?
6. Ska vi dansa? = Vill du pöka med mig?
7. Kan jag ringa dig nån gång? = Vill du pöka med mig?
8. Ska vi gå på bio? = Vill du pöka med mig?
9. Får jag bjuda dig på middag? = Vill du pöka med mig?
10. Dom skorna passar inte till dräkten = Jag är bög

Ha ha ha, så kan det vara..........
 

Rebecka

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2007
Ort
Halmstad/Uppsala
Hoj
Honda CBR 600f-99
:rofl Fantastiskt kul, har du råkat ut för detta?

Ingen kille jag dejtade men jag hörde någon säga det...:tungan

Vi hade blivit ett så fint par men tyvärr. jag kan inte ändra vad jag känner,
Jag skulle kunna säga att jag älskar fotboll och hockey men då skulle jag ljuga.
Och senare inse förhållandet kväver mig, det kommer onekligen sluta med att jag är med o tittar bara för att göra dig glad.
Men innerst inne så kommer jag tänkte på något helt annat, tex när jag är ute o kör hoj.

Ledsen att du skulle få veta det på detta sättet.

Nä jag känner inte dig o du känner nog inte mig heller o ja jag skojar med dig:)




Hmm, det är okej, jag får överleva helt ekelt:)
 
Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag dejtade en tjej en gång som inte hade en aning om vad Malexandermorden var för nått och det var typ ett år efter att det hade hänt. Det blev inget långvarigt förhållande.
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Det var en kort lista. Blir "krav"-listan längre med tiden? :gnissla Och vem tusan vill titta på Sex And The City frivilligt? Gör han det måste han ha en baktanke. :lol (Off the record: Har sett några avsnitt någon gång och överlevde. :) Det finns mycket sämre serier än den. Men det finns bättre också.)
Sex and the city är bra saker, precis som Desperate Housewifes. Dock så är det bara den senare av de två som jag följt, men funderar på om man inte ska tjakka satc-boxen kanske? :)
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Sex and the city är bra saker, precis som Desperate Housewifes. Dock så är det bara den senare av de två som jag följt, men funderar på om man inte ska tjakka satc-boxen kanske? :)

Jag tror du skriver så bara för att få fler tjejer. :tungan


Eller är du helt seriös? :gnissla
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Sex and the city är bra saker, precis som Desperate Housewifes. Dock så är det bara den senare av de två som jag följt, men funderar på om man inte ska tjakka satc-boxen kanske? :)

Du är ju värre än schlagerfjollorna på QX :D
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag spenderar ju hellre en lördag framför Greys eller Sex and the City än fotboll iaf, garanterat.

Jag fattar inte varför man SKA gilla sport i allmänhet. Tjejen är fast framför alla stora evenemang, men hon har ingen aning om vad en offside är. Börjar kännas aningen meningslöst där.

PS. tjejer som gillar fotbill vill bara flåsa över pojkarna i smyg iaf så det är ungefär som att vi skulle läsa Slitz för de givande artiklarnas skull!
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag spenderar ju hellre en lördag framför Greys eller Sex and the City än fotboll iaf, garanterat.

Jag fattar inte varför man SKA gilla sport i allmänhet. Tjejen är fast framför alla stora evenemang, men hon har ingen aning om vad en offside är. Börjar kännas aningen meningslöst där.

PS. tjejer som gillar fotbill vill bara flåsa över pojkarna i smyg iaf så det är ungefär som att vi skulle läsa Slitz för de givande artiklarnas skull!

Fotboll samt alla annan lagsport är helt klart ännu värre.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag spenderar ju hellre en lördag framför Greys eller Sex and the City än fotboll iaf, garanterat.

Jag fattar inte varför man SKA gilla sport i allmänhet. Tjejen är fast framför alla stora evenemang, men hon har ingen aning om vad en offside är. Börjar kännas aningen meningslöst där.

PS. tjejer som gillar fotbill vill bara flåsa över pojkarna i smyg iaf så det är ungefär som att vi skulle läsa Slitz för de givande artiklarnas skull!

Jag spenderar hellre en lördag framför en film jag valt ut och hyrt, än tittar på Greys, Sex and the City, eller fotboll, eller någon annan sport.
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top