Kärlekstrubbelstråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Ni vet domm där trianglarna på medicinburkarna som fanns förr, dom gjorde omm utseendet på dom nån gång på 90-talet.
Då stod det "förändrat utseende" under den.

Givetvis så trodde fruntimmret att man kunde få förändrat utseende om man hade otur...

Fruntimmer är hopplösa.
 

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Borås
Hoj
blir efter studierna
Ni vet domm där trianglarna på medicinburkarna som fanns förr, dom gjorde omm utseendet på dom nån gång på 90-talet.
Då stod det "förändrat utseende" under den.

Givetvis så trodde fruntimmret att man kunde få förändrat utseende om man hade otur...

Fruntimmer är hopplösa.

De är ju bra att dra alla över en kam.... Det är ju säkert ett rättvist omdöme...
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Ja för det kan ju inte vara så att fruntimret du tala om kan vara otroligt pantad?? :D
Va, tror du det, hon hade inte bara otur när hon tänkte då? :D

Det skulle ju isåfall styrka min första tes, (med äkta Smartman metod) att alla fruntimmer är pantade. :wiggle
 

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Trampcykel
Sex and the city är bra saker, precis som Desperate Housewifes. Dock så är det bara den senare av de två som jag följt, men funderar på om man inte ska tjakka satc-boxen kanske? :)

Tusan bosse, du låter ju som en riktig drömkille! Kan du laga mat också? ;)

Btw, tjuvlyssnade lite på ett par på Coop häromdagen, och de jag hörde var tjejen som sa; "Men asså, du kommer ju kanske vara otrogen mot mig nån gång, eller ja, det kommer du ju att vara, och jag kommer förmodligen nån gång vara otrogen mot dig, för så funkar det ju"
Hmm kändes lite tragiskt att höra, men samtidigt, i alltför många fall så stämmer det ju......
Finns det några 100% trogna killar out there? Den dagen då jag hittar en ska jag själv bli 110% trogen :tummenupp
 

Tommy.exe

Guest
Btw, tjuvlyssnade lite på ett par på Coop häromdagen, och de jag hörde var tjejen som sa; "Men asså, du kommer ju kanske vara otrogen mot mig nån gång, eller ja, det kommer du ju att vara, och jag kommer förmodligen nån gång vara otrogen mot dig, för så funkar det ju"


:rofl

Inte mycke till flickvänsmaterial där inte.
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Tusan bosse, du låter ju som en riktig drömkille! Kan du laga mat också? ;)

Btw, tjuvlyssnade lite på ett par på Coop häromdagen, och de jag hörde var tjejen som sa; "Men asså, du kommer ju kanske vara otrogen mot mig nån gång, eller ja, det kommer du ju att vara, och jag kommer förmodligen nån gång vara otrogen mot dig, för så funkar det ju"
Hmm kändes lite tragiskt att höra, men samtidigt, i alltför många fall så stämmer det ju......
Finns det några 100% trogna killar out there? Den dagen då jag hittar en ska jag själv bli 110% trogen :tummenupp

finns många :banana de är bara sloon som du dejtat :fyllisar
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Tusan bosse, du låter ju som en riktig drömkille! Kan du laga mat också? ;)

Finns det några 100% trogna killar out there? Den dagen då jag hittar en ska jag själv bli 110% trogen :tummenupp

Det e Bosse du säker så leta reda på han direkt och släpa han till kyrkan med en gång ;)
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top