Kärlekstrubbelstråden

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Vet inte vart jag ska skriva, men hur fan får man sin flickvän att fatta att hon ser bra ut? Hon säger bara nej hela tiden såfort jag ger henne en komplimang.

Antingen är svaret "Nej", "Ne, du är", "du kan va".
Aldrig "tack", "du med", "jag vet"

:mad:

Ähh, att jag ens började skriva. Fortsätt som du gör bara och lev med att hon är sån.
 

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 640
Vet inte vart jag ska skriva, men hur fan får man sin flickvän att fatta att hon ser bra ut? Hon säger bara nej hela tiden såfort jag ger henne en komplimang.

Antingen är svaret "Nej", "Ne, du är", "du kan va".
Aldrig "tack", "du med", "jag vet"

:mad:

Tjejer är :dummer helt enkelt!
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Vet inte vart jag ska skriva, men hur fan får man sin flickvän att fatta att hon ser bra ut? Hon säger bara nej hela tiden såfort jag ger henne en komplimang.

Antingen är svaret "Nej", "Ne, du är", "du kan va".
Aldrig "tack", "du med", "jag vet"

:mad:
Antingen så har hon dåligt självförtroende och har svårt att tycka att hon själv ser bra ut el så vill hon bara att du ska fortsätta att ge henne komplimanger :)
 
Last edited:

Henken

Guest
Vet inte vart jag ska skriva, men hur fan får man sin flickvän att fatta att hon ser bra ut? Hon säger bara nej hela tiden såfort jag ger henne en komplimang.

Antingen är svaret "Nej", "Ne, du är", "du kan va".
Aldrig "tack", "du med", "jag vet"

:mad:

Passarej, det är en fälla. Den dagen du lyckats övertyga henne om sanningen kommer hon dumpa dig illa kvickt då hon inser att hon kan få nåt bättre :D Såna är dom, bytare! Jag är singel, ingen har kunnat byta upp sig till högsta nivån än. Finns en reservad plats för Albas röv dock.
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
En jävla massa surr här men är det någon som får ligga ?:va :D
 

Bajen-Sam

Rospigg.
Gick med
28 Aug 2006
Ort
Norrtälje
Hoj
Suzuki M 1800 R2 / BMW R 1150 GS / Suzuki Intruder 1400
Skillnad på man-kvinna hur vi tänker....

--------------------------------------------------- ------------------------------

Hennes version:

Lördagkväll!

Maken var konstig idag. Vi hade bestämt en träff på NK för att dricka en kopp kaffe.

Jag hade shoppat med vänninorna hela dagen och jag tänkte att han kanske var lite sårad för att jag var lite sen. Men han sa ingenting om det.

Samtalet flöt inte alls. Han vara tystlåten. Jag föreslog att vi skulle flytta oss lite så vi fick tystare platser i cafeterian, så vi kunde prata. Han gick med på det men var tyst i alla fall.

Jag frågade honom om han hade bekymmer och han svarade: - Inget speciellt.

Jag frågade om det var mitt fel att han var tystlåten och han svarade: - Det är inget, inget du behöver bekymra dig om.

På vägen hem sa jag att jag älskade honom, han log och fortsatte att köra.

Jag kunde inte förstå hans beteende och jag vet inte varför han inte svarade på min kärleksförklaring.

Hemma kände jag att jag min man hade försvunnit långt bort, som om han inte längre ville hitta mig.

Han bara satt och glodde på tv och verkade långt borta.

Till slut gick jag och lade mig och maken kom efter en stund. Förvånande svarade han på min kärlek och på mina smekningar. Vi älskade men han kändes fortfarande långt borta.

Kände att jag inte längre orkade så jag tog upp saken med honom men märkte att han redan somnat.

Grät mig till sömns.

Jag vet inte vad jag ska göra. Är redan säker på att han har ett förhållande med någon annan.

Mitt liv är en katastrof!


Hans version:
Lördagkväll

Hammarby förlorade idag, men jag fick knulla i alla fall. :yoparty
 

Clueless

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Honda cbx 400 -82 Den funkar ;-)
Försöker andas, fokusera på annat, låtsas som ingenting. Om man inte säger ngt så finns det inte
 

Clueless

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Honda cbx 400 -82 Den funkar ;-)
Hmm, nja jag tänkte nog mer att om jag inte tänker på det så kan jag kanske hålla ihop mig själv? Men nu är det ju som det är & kommer minst 3 tunga mån till i höst:näsblod

C@rro darling.....I need my tattoo...



Enligt principen att: Visar man inte att man har blivit sårad så har det inte hänt?
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Moddan, ta dig i kragen och sluta gnäll. Du har hittat världens bästa kille (ja, näst efter mig då) som åker halva jävla jorden runt för att få vara med dig.
Nån gång måste du förstå hur mycket han tycker om dig!
Visst, det är tråkigt att vara utan varandra men på dig låter det ibland som att du tvivlar på kärleken från hans sida, sluta med det och njut av tillvaron istället. :).
 

Clueless

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Honda cbx 400 -82 Den funkar ;-)
Tro mig jag njuter av den tid vi har ihop men ibland är det jäkligt segt & jag flänger nästan lika mkt för honom, så.... men du har rätt!! Jag har tvivlat & förhoppningsvis har du rätt, men det lär visa sig!! Det är som med otrohet, man måste få tid på sig att läka & få tillbaks förtroendet.

Förövrigt är ju det här en gnälltråd så....jag blev ju bannad satan när jag lyckospammade ;-)

Om jag lovar försöka skärpa mig ang att våga lita på honom igen så får du fan ta dig i kragen & börja se på tjejer annat än som användbar vagina.
Vi kan vara goda vänner vi med även om du inte anser det.

Moddan, ta dig i kragen och sluta gnäll. Du har hittat världens bästa kille (ja, näst efter mig då) som åker halva jävla jorden runt för att få vara med dig.
Nån gång måste du förstå hur mycket han tycker om dig!
Visst, det är tråkigt att vara utan varandra men på dig låter det ibland som att du tvivlar på kärleken från hans sida, sluta med det och njut av tillvaron istället. :).
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Om jag lovar försöka skärpa mig ang att våga lita på honom igen så får du fan ta dig i kragen & börja se på tjejer annat än som användbar vagina.
Vi kan vara goda vänner vi med även om du inte anser det.

Uhm, det där var varken snällt eller rättvist sagt.
Jag trodde du visste att jag minsann söker så mycket mer än bara nåt att stoppa ballen i. Jag har tagit mig i kragen idag t ex, sådeså. :mad:

Sen att jag tycker tjejer är tråkigare att umgås med än killar kan jag inte hjälpa, vem ska man skylla på, mitt ego eller tjejerna i sig?
Jag har även jag tjejkompisar men dom är få och det har tagit många år att nå dit, tydligen är det få förunnat att få vara vän med mig. :hihi
 

LisaLP

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2006
Ort
Västerås
Hoj
Yamaha R6
Vet inte vart jag ska skriva, men hur fan får man sin flickvän att fatta att hon ser bra ut? Hon säger bara nej hela tiden såfort jag ger henne en komplimang.

Antingen är svaret "Nej", "Ne, du är", "du kan va".
Aldrig "tack", "du med", "jag vet"

:mad:

visst har vi alla komplex, kille som tjej.. det är nog bara de att tjejer låter folk veta om det och på så sätt "syns" de skavanker man har mer. genom att klaga. som sagt, "skönheten ligger i betraktaren ögon" enlig mig blir man vackrare om man inte helatiden klankar ner på sig själv, utan trivs med sig själv. herre gud, man duger väl som man är. jag skulle bli tokig om jag hade en pojkvän som klankade ner på sig själv helatiden. om man älskar någon älskar man ju personen i fråga för allt den står för och är. även ifall man har sne näsa eller för stora fötter.:D
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
är det ingen som ska lösa sina kärleks problem på WCX summerparty lr :pannkyss
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top