Hojåka 2011 och 2012

Mikee71

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Ort
Katrineholm
Hoj
-97 CBR 900RR
Hondan är luftad, en kort tur förra söndagen då bensin tog slut och sedan när jag skulle starta på reservern så dog batteriet, efter jag puttat hem bågen och tankat upp den så går den prima igen. :yoparty

Riktigt skönt att vara ute på vägarna igen :banana
 

Sanyi

Hungarian Devil
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Vingåker
Hoj
Kawasaki zzr 1100
Tog premiärturen i torsdags 22/3. Hojen gick utmärkt :yoparty Bara vänta på väder å tid för att åka. Inte så mycket tid nu när man har en liten 5 månders bebis :) Men åka ska det bli :banana
 

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
ja det vore najs... :(
Tog premiärturen i torsdags 22/3. Hojen gick utmärkt :yoparty Bara vänta på väder å tid för att åka. Inte så mycket tid nu när man har en liten 5 månders bebis :) Men åka ska det bli :banana

Grattis tamejfan! :D
Samma anledning som gjort att jag tagit paus i åkandet också.
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Om nån har uppmärksammat så har jag bytt namn på vårt forum,,, jag tog mig en friheten lite för att anpassa oss lite till det numera så populära Facebook där många har en grupp där många kallar sig " Sporthoj + Stad".
Kan ju vara något om man tänker besöka nån stad i sommar så kan man kolla om det finns nån träffpunkt typ våran Mack Shell.
 

peterman63

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2007
Ort
Katrineholm
Hoj
1985, Yamaha FZ750. 2006, Kawa ZZR1400
Ingen som skall över till Kumla på måndag och åka kortegen till Askersund? Samling i Kumla fr. 16:00, avfärd 18:00.
Om vädret är bra, vilket det sägs bli, så åker jag nog över och kollar lite cyklar i Kumla i alla fall.
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Ingen som skall över till Kumla på måndag och åka kortegen till Askersund? Samling i Kumla fr. 16:00, avfärd 18:00.
Om vädret är bra, vilket det sägs bli, så åker jag nog över och kollar lite cyklar i Kumla i alla fall.

Bestäm en tid och samling på Shell, kan hända att några vill med då.
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Kan hända att det blir en runda i morgon, ser ut som det blir bra väder. Vet inte när och var men om nån har nått förslag så är det bara att skriva nått.
 
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Enköping
Hoj
snart så
hej på er degkluttsjockar!!!! nu är flytten mer eller mindre klar, enköping blev det. Jag har inte botaniserat alls mycket men ska försöka komma ut på vägarna häromkring och när jag lusten faller på kommer jag förbi katthult och hakar på era turer, eller om ni har vägarna förbi enköping så hör av er.
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
hej på er degkluttsjockar!!!! nu är flytten mer eller mindre klar, enköping blev det. Jag har inte botaniserat alls mycket men ska försöka komma ut på vägarna häromkring och när jag lusten faller på kommer jag förbi katthult och hakar på era turer, eller om ni har vägarna förbi enköping så hör av er.

Det är dåligt med hojar på macken nu för tiden men det är ju lite småkallt ännu. En Husaberg konkurrerar med R1:an om körningarna tillsammans med Tuggis.
Lycka till i Enköping. :tummenupp
 

Gummi Tarzan

örnörn
Gick med
11 Jun 2010
Ort
Sollentuna
Hoj
Svart/ grå kronan duo s
HahAA!

Tog första svängen i Onsdags. Måste vara något fel på min hoj, för den startade dIrrEckt efter att ha stått sen i höstas! Tyvärr x 2 är att jag blev asasjuk efter att mina rumskamrater ville ha 20 grader i rummet, när det var lite drygt 40 utomhus, o så har jag fan fortfarande 5 mil enkel till garaget!
Finns dock 2 recept, 1: molipect, nezeril o alvedon 2: Kasta ut all skit gumman samlat i garaget samt se till att sälja iväg hennes ena motorcykel. Fast innan det sker måste jag klippa gräset. Fan, skulle blivit stenläggare eller asfalterare, eller haft mer betalt så man har kunnat betala någon för att göra det. Tappat tråden? ja, men det brukar jag göra...:dummer
 

asb

Sporthojsnörd
Gick med
23 Dec 2007
Ort
Katrineholm
Hoj
ZX10R XTZ750 VF750F KTM300tpi
HahAA!

Tog första svängen i Onsdags. Måste vara något fel på min hoj, för den startade dIrrEckt efter att ha stått sen i höstas! Tyvärr x 2 är att jag blev asasjuk efter att mina rumskamrater ville ha 20 grader i rummet, när det var lite drygt 40 utomhus, o så har jag fan fortfarande 5 mil enkel till garaget!
Finns dock 2 recept, 1: molipect, nezeril o alvedon 2: Kasta ut all skit gumman samlat i garaget samt se till att sälja iväg hennes ena motorcykel. Fast innan det sker måste jag klippa gräset. Fan, skulle blivit stenläggare eller asfalterare, eller haft mer betalt så man har kunnat betala någon för att göra det. Tappat tråden? ja, men det brukar jag göra...:dummer

He he tog tid och vakna ur idet:D Du har en del och ta igen, vissa har hunnit med flera 100 mil redan:7peta
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top