Hojåka 2011 och 2012

MarcusKarlsson

knegare
Gick med
2 Aug 2007
Ort
Katrineholm
Hoj
Ingen
Hallå kamrater.
Även fast jag inte hojjar längre så har jag hittat krigaren och människan Kritto.
Läs på http://www.kritto.se/ så förstår ni mer, det kan vara en av oss.
Jag har planerna att skicka lite pengar, är det någon av er som vlll vara med och skicka en slant?

/Marcus
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Är det några som känner för lite snack och bludder på söndag eftermiddag. Ska vi göra gruppköp på däck, olja eller nått.
Jag känner som det vore skönt att handla på sig lite i vinter så man slipper frästa plånkan i sommar.

Söndag 16,00 på Sultans.
 

201

VFR
Gick med
22 Jun 2009
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda VFR-87 GSXR1000-01
Skall visst åka och handla lite Julklappar på söndag, så jag hoppar denna gång.
 

asb

Sporthojsnörd
Gick med
23 Dec 2007
Ort
Katrineholm
Hoj
ZX10R XTZ750 VF750F KTM300tpi
Är det några som känner för lite snack och bludder på söndag eftermiddag. Ska vi göra gruppköp på däck, olja eller nått.
Jag känner som det vore skönt att handla på sig lite i vinter så man slipper frästa plånkan i sommar.

Söndag 16,00 på Sultans.

jo:nicka
 

Gummi Tarzan

örnörn
Gick med
11 Jun 2010
Ort
Sollentuna
Hoj
Svart/ grå kronan duo s
Äh, var i byn o vände idag. Tycker det blir för långt med tie mil för att fika. Men ska vi köpa på oss lite däck o sånt så hojta till, det är dags för byte för min del. Jag ska bara byta garage en gång till först...
 

Hockenheim

entreprenör
Gick med
7 Jan 2008
Ort
Katrineholm
Hoj
K5 Bana
Hyrt en hånda idag.. Click heter den(som tuben på apoteket ja), toppar ca 100, 3 liters tank å elstart =)
det enda ja lyckats skrapa är flippfloppsen :tummenupp
 

Hockenheim

entreprenör
Gick med
7 Jan 2008
Ort
Katrineholm
Hoj
K5 Bana
Lämnade tillbaka scootern idag. 44 mil blev det i thailands hetsiga trafik... Har sett tre trafikolyckor varav den värsta idag på motorvägen. En mopedist med skjuts som smällt - troligtvis bilen framför som bromsat.. Vet inte om han/hon överlevde - var ganska blodigt.. Ingen hjälm så klart. Kändes väldigt olustigt att åka förbi.
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Lämnade tillbaka scootern idag. 44 mil blev det i thailands hetsiga trafik... Har sett tre trafikolyckor varav den värsta idag på motorvägen. En mopedist med skjuts som smällt - troligtvis bilen framför som bromsat.. Vet inte om han/hon överlevde - var ganska blodigt.. Ingen hjälm så klart. Kändes väldigt olustigt att åka förbi.

Håll dig i baren det är lugnast, åka moppe får du göra hemma på lagårdsbacken.
 

On2wheels

Medlem
Gick med
27 Jul 2009
Ort
Katrineholm
Hoj
Yamaha R1 -07Yamaha R1 - 03 såld, Husaberg 650 motard- 02, R1- 98 såld, Gixxer 750- 94 såld, Rmx 250-99 såld
Det enda man ska åka i Thailand är longtailbåt, bara man håller sig där fram så man inte fastnar i svänghjulet eller generatorn... När jag var där så höll vi på o fronta i en Hiace med en buss...
 

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
ja det vore najs... :(
Såg att några startat årets säsong idag.
Svart Gixxer med dubbla yoshi-blås bl.a. Någon som känner sig träffad? :D
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Såg att några startat årets säsong idag.
Svart Gixxer med dubbla yoshi-blås bl.a. Någon som känner sig träffad? :D

Jag startade min Yamma utan ljuddämpare, men nått åka blev det inte. Och så monterade jag mina PP-Tuning fotpinnar,,,,,,,,, snyggt och snabbt kommer det att bli.:rolleyes:
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
till helgen ska det bli varmt,,, kanske så varmt att man tar ut hojen,,,,, har någon något intresse så hör av sig då.
 

Sanyi

Hungarian Devil
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Vingåker
Hoj
Kawasaki zzr 1100
Har inte startat upp hojen än. Det är influensa-tider i familjen, har feber å är sjuk. Ska försöka starta upp hojen i helgen om jag känner mej bättre. dags att börja åka snart.
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
SMC kommer till stan på söndag kl, 12,00. jag tänkte gå dit och kolla lite, blir väl mest glidarfolk men raceputtar var ju okcså välkomna.

Bor du i Sörmland och kör motorcykel?
Kom och ta en fika med oss och KMCK och lyssna på vad vi funderar på att göra under året och berätta för oss vad DU vill att vi gör under 2012.
Söndagen den 11 mars kl 14.00-16.00 Fredsgatan 20 i Katrineholm
i samarbete med Katrinehol...ms MotorcykelKlubb
Vi kommer bland annat att visa några filmer från föregående
säsong och självklart välkomnar vi en skön blandning av nybörjare, erfarna eller nya touringrävar, 125a-förare, rejsputtar, grusåkare och givetvis customfantaster.
Du är välkommen vare sig du redan är SMC:are, inte är det ännu eller aldrig tänker bli det. (Du har väl inte missat att vi även för 2012 bokat 10 söndagseftermiddagar på Gröndals Motorbana i Eskilstuna och att man kan förboka sig? Motarder får dessutom egna kördagar! Läs mer på hemsidan
 

peterman63

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2007
Ort
Katrineholm
Hoj
1985, Yamaha FZ750. 2006, Kawa ZZR1400
Tjena,

Hoppas det blir lite förnyad aktivitet här denna säsong.
Till helgen hoppas jag på att bli ny ägare till en ZZR1400 och kan knappt vänta på att våren är här på allvar och att gruset och saltet är bortsopat.

/ Peter
 

peterman63

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2007
Ort
Katrineholm
Hoj
1985, Yamaha FZ750. 2006, Kawa ZZR1400
Premiäråkte 6 mil på zzr1400 i söndags. Mmmm... Lite skillnad mot gamla FZ750'n med 27 år på nacken.
Om vädret håller i sig blir det en tur i morgon OCH på söndag också.
 

Mikee71

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Ort
Katrineholm
Hoj
-97 CBR 900RR
Hondan är luftad, en kort tur förra söndagen då bensin tog slut och sedan när jag skulle starta på reservern så dog batteriet, efter jag puttat hem bågen och tankat upp den så går den prima igen. :yoparty

Riktigt skönt att vara ute på vägarna igen :banana
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top