Therudeboy
Guest
Kära inte ner dig för mycket nu så du blir besviken igen. Kärlek gör ont och det vet du ju sen innan.
Jo jag vetTherudeboy skrev:Kära inte ner dig för mycket nu så du blir besviken igen. Kärlek gör ont och det vet du ju sen innan.
hehe, tack ska du ha. Annars blire det hus nummer 17 igen =)Therudeboy skrev:Hehe, får önska dig lycka till.
Therudeboy skrev:Haha, är du riktigt snäll så kan jag visa dig bögklubben på midsommar eller någon gång under sommaren
hållundan skrev:Hehehehe, som sagt. Har vart på kurs ute i tylöbäck hela helgen. Men nu är ordningen återställd och jag kan härja fritt på SH´s sidor igen. Pjuuuhhh...
Vare gött å köra idag fluppen eller?? NÄSTA gång vill jag åka med =)
Vem va det som hade Busan då???
Hohohoho, men jag kanske som sagt rentav tar hojen ner på söndag! Då jälvar får vi åka...fluppen skrev:Ja det var nice att köra....du missa som vanligt. Busan ägs av en klubbmedlem..han körde om mig i sina snickarbyxor, hade slitit sig från sitt hus som han renoverar... så vi stannade och tog en cigg
Therudeboy skrev:Några timmar till så ska man åka mc ner till halmstad, blir nog kallt och skönt. eller nåt
hållundan skrev:Hohohoho, men jag kanske som sagt rentav tar hojen ner på söndag! Då jälvar får vi åka...
Hmm, sliponet låter mindre nu än det gjorde innan
Men men... =)
Jag kanske åker såpass tid så att jag hinner till 15 på klubben på söndag? Ska du dit då eller???
DU DIN JÄÄÄÄÄVUL (nilecity-uttal)...fluppen skrev:Mindre ??? jaja...liten hoj litet ljud
fluppen skrev:Ja !!!!!!! ta ner hojen på söndag !!!!!!!!! så kör vi som fan hela veckan....ska bli gött väder ju !!!!!
Jag ska till klubben på söndag....våga köra dit !!!
hållundan skrev:DU DIN JÄÄÄÄÄVUL (nilecity-uttal)...
OKej, jag ska nog köra ner imorrn som sagt... Tror du där finns nån på klubben som är het på larm å sånna grejer eller???
Mitt knasar ju. Skulle behöva lite hilfe...
Puss på dej
fluppen skrev:Man får inte köra minimoto på allmän väg
Skorpan skrev:flupp - är du ledig nån dag i veckan så man kan ta tex dej eller din tjej bjuder du på kaffe då??
riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing 666 lalallalaallalllalalala ölkorv idag
HAHAHAHAHAHAHAHfogerty skrev:Nä men skorpan då, så kan man väl inte skriva
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |