Halmstad

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fogerty skrev:
Ska du köpa mat? :skrämd
Näe, inte jag. Vi ska ha en "tackmiddag" för vår gamla "nollningsstab" så det är direkt inte mat till mig. Jag ska dock äta utav den senare ikväll.

Ska bli trevligt. Köpte en trelitare vin oxå. SKa hålla mej okejfull idag tänkte jag :rolleyes:

:hej
 

Skorpan

Guest
hållundan skrev:
Hehe, dimljus! :yoparty Fasen va fett. Grymmesulor på´n oxå. Jaja, ferrariröd är den oxå då eller? :Bugar

Nu kommer skorpan o åka kungligt där fram
:hej :hihi
yepp,rött gillar vi :tummenupp
du kör fluppen,jag kommer o vara kartläsare :)
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
fogerty skrev:
Va e detta för kapitalistfasoner :tummenupp Snart byter du väl hoj till en HONDA också :rofl

Glöm inte att köpa ett hundgaller å sätta in om skorpan ska åka med, han kan vara riktigt bitsk efter nåra öl, bra med baslåda dock så slipper man höra honom när han försöker hetsa fyllechaffisen till rödljuskörningar å annat :tummenupp


HAhahahahaha.....no more Honda :arsele

Duger det med lastgaller ? för det sitter det redan på. Det var det jag föll för när jag köpte den, tänkte att här kan skorpan åka med utan att man får en armbåge i ögat eller tilltuffsat hår. :gnissla
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
AND...............HERE IT IS !!!!!! :Bugar :Bugar

Blir andra fälgar som jag har liggande hemma, nyare och inte lika mkt åttiotal :tummenupp
 

Bifogat

  • beeemeer.jpg
    beeemeer.jpg
    125.1 KB · Visningar: 54

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fluppen skrev:
AND...............HERE IT IS !!!!!! :Bugar :Bugar

Blir andra fälgar som jag har liggande hemma, nyare och inte lika mkt åttiotal :tummenupp
hehe, den e grym ju! :rock

Jeflar va gött väder vi har i H-staden idag... Synd att hojen min inte är här. Synd att den inte är klar överhuvudtaget. JAG VILL JU KÖRA....

Å du skorpan; åk bak! :tummenupp

:hej
 

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
Att ens jämföra Lasses Garage med HalmstadGustav e en skam. Lasses garage e kass, har inte ens sportskinnställ. Inget kul alls för den delen, mer en toringbutik enligt mig (passar fluppen :rofl )

HG har iallafall mot mig varit hur snälla som helst. Bra rabatt, bra service samt väldigt hjälpsamma. Snacka bara med Kalle så löser han det mesta. Köpte min förra hoj där. Skinnställ, stövlar mm mm

Deras verkstadspersonal e mkt trevlig med. Brukar aldrig klaga när man stapplar in o frågar massa dumma saker

:tummenupp
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Låter ju bra med HG ändå. Ja ja, jag å flöppen ska ju åka på MC-handlar-rajd nästa vecka. Ska bli skojigt.

Jag såg en rödsvart errsexa i stan förut. Vem var det? Såg jefligt kallt ut, men ändå gött. JAG VILL OXÅ KÖRA FÖRFAN!

:hej
 

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
hållundan skrev:
Låter ju bra med HG ändå. Ja ja, jag å flöppen ska ju åka på MC-handlar-rajd nästa vecka. Ska bli skojigt.

Jag såg en rödsvart errsexa i stan förut. Vem var det? Såg jefligt kallt ut, men ändå gött. JAG VILL OXÅ KÖRA FÖRFAN!

:hej


Vad skall du köpa?
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Blackninja skrev:
Vad skall du köpa?
Näe, jag ska inte köpa nått egentligen. Kanske ett lyktglas till min miniblinkare. Kedjeolja å lite annat smått. Kolla runt lite bara. Jag vill ha ett nytt visir med. Men det är bara Y-center som säljer arai nu ju. Vilket betyder att dom är asadyra :(

Men men.

:hej
 

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
hållundan skrev:
Näe, jag ska inte köpa nått egentligen. Kanske ett lyktglas till min miniblinkare. Kedjeolja å lite annat smått. Kolla runt lite bara. Jag vill ha ett nytt visir med. Men det är bara Y-center som säljer arai nu ju. Vilket betyder att dom är asadyra :(

Men men.

:hej

Oki, jag har 2 araivisir, men ej till salu tyvär. Men HG sålde innan, kanske har kvar???
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Blackninja skrev:
Oki, jag har 2 araivisir, men ej till salu tyvär. Men HG sålde innan, kanske har kvar???
Ahhh, säg inte att du har nårra då :) Jaja, jag ska la kolla om dom har. Som sagt, annars blire Y-center i götet. Dock blire att vänta ett tag med det. Fan va allt ska kosta...

:hej
 

Skorpan

Guest
hållundan skrev:
Ahhh, säg inte att du har nårra då :) Jaja, jag ska la kolla om dom har. Som sagt, annars blire Y-center i götet. Dock blire att vänta ett tag med det. Fan va allt ska kosta...

:hej
Skorpan har,kolla WCX forumet :hihi :banana :banana :banana
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fogerty skrev:
Sluta retas med HD nu :fatta! :7peta :rolleyes:

Förstår du väl att man inte kan lacka det mattsvart, då ser man ju inget

Nä ge nu grabben ett visir istället :tummenupp :4skrika
:bow Tack ska du ha grabben :)

Det börjar bli olidligt jobbigt med alla förslag nu :rolleyes: Närå, ingen fara.

Dock verkar det som om Facket kan ta sig i röven. Jag får inga pengar denna månan...OKej, CSN får jag ju. Men inte DE SOM JAG VERKLIGEN BEHÖVDE. Undrar hur det blir med MC:n, med sässongen, med hyran... Fan jag kanske måste sälja.... :gråta.
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
hållundan skrev:
:bow Tack ska du ha grabben :)

Det börjar bli olidligt jobbigt med alla förslag nu :rolleyes: Närå, ingen fara.

Dock verkar det som om Facket kan ta sig i röven. Jag får inga pengar denna månan...OKej, CSN får jag ju. Men inte DE SOM JAG VERKLIGEN BEHÖVDE. Undrar hur det blir med MC:n, med sässongen, med hyran... Fan jag kanske måste sälja.... :gråta.

Inte ska du sälja inte :fatta! Ta nu å låna av mor å far, va ska man annars ha dem till :tummenupp Om det nu inte ordnar sig då, facket har man aldrig haft nytta av, fattar inte varför jag fortfarande är med :va
 

Skorpan

Guest
hållundan skrev:
:bow Tack ska du ha grabben :)

Det börjar bli olidligt jobbigt med alla förslag nu :rolleyes: Närå, ingen fara.

Dock verkar det som om Facket kan ta sig i röven. Jag får inga pengar denna månan...OKej, CSN får jag ju. Men inte DE SOM JAG VERKLIGEN BEHÖVDE. Undrar hur det blir med MC:n, med sässongen, med hyran... Fan jag kanske måste sälja.... :gråta.
E DOM HELT JÄVLA GOA I HUVET ELLER???
skojjar du nu?? vad fan ska man med facket till om dom inte hjälper en :va
mitt (byggnads) är kanon måste jag säga,vilket har du HD??
säg till om du behöver hjälp med nåt :tummenupp
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Skorpan skrev:
E DOM HELT JÄVLA GOA I HUVET ELLER???
skojjar du nu?? vad fan ska man med facket till om dom inte hjälper en :va
mitt (byggnads) är kanon måste jag säga,vilket har du HD??
säg till om du behöver hjälp med nåt :tummenupp
Har metall. Fan dom är ju starkast, va man har hört...

Helvete, jag har ju för fan pumpat in minst en 20K te dom jävlarna, nu när jag behöver dom så sviktar det...

FE**A Säger jag bara...

Nä, det blir te att sälja fonder. Hojen SÄLJS INTE.... Det ska jag fan klara mig ifrån...

:kocko :död :finger :kulspruta :machinegu :6surkart SKF/Facket

Revolution, någon?
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Blackninja skrev:
Att ens jämföra Lasses Garage med HalmstadGustav e en skam. Lasses garage e kass, har inte ens sportskinnställ. Inget kul alls för den delen, mer en toringbutik enligt mig (passar fluppen :rofl )

HG har iallafall mot mig varit hur snälla som helst. Bra rabatt, bra service samt väldigt hjälpsamma. Snacka bara med Kalle så löser han det mesta. Köpte min förra hoj där. Skinnställ, stövlar mm mm

Deras verkstadspersonal e mkt trevlig med. Brukar aldrig klaga när man stapplar in o frågar massa dumma saker

:tummenupp


Tur att man har fakta när man uttalar sig :kocko , Lasses har och säljer sportskinnställ, "sport" hjälmar har han oxå, mest sporhjälmar. Han har som grädde på moset en R1;a och en R:6 hemma...nya :Bugar

Det lasses är bra på är att ta kunden på allvar, och inte hålla på att larva sig i 20 minuter innan man får nåt vettigt ur dom, Plus att man behöver inte vänta i en timma på sin tur vilket både du och jag har gjort på gustavs.

Däremot så rular verkstan och verkstadspersonalen på gustavs, men det är en jävla skillnad !! :dummer
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top