Halmstad

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Skorpan skrev:
flupp - är du ledig nån dag i veckan så man kan ta en tripp ner till H-stad o skrämma upp nån?? tex dej eller din tjej :D bjuder du på kaffe då?? :)
riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing lalallalaallalllalalala :fyllisar :fyllisar :fyllisar öl idag :banana

Inte vart inne på länge...målat köksluckor, Nu surfar jag sporthoj från min mobil på jobbet, men det skulle vart helball om du kom ner, nackdelen är bara att jag jobbar eftermiddag och jag vill inte att du besöker min tant om inte jag e där ;) men nästa vecka passar perfa ! jobbar förmiddag då.. ska vi säga det ?
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hohohooo, näxta vecka blir kalas, då kan jag avvara en sekund mellan mitt tentaplugg... Fy fan för högskola.

Varför är jag vaken? :3freak
 

Skorpan

Guest
hållundan skrev:
Det är bra...

Hmm, mina smileysar har slutat röra sig.... GAY....

Köra imorrn då flöppen! Eller en sväng, om nu vädret tillåter...

:banana
nope,du ska plugga o har tenta på måndag :arsele :arsele :arsele :FU
 

Therudeboy

Guest
Skulle behöva lite hjälp av er som bor i halmstad. Kommer ev få ett jobb i torup (4 mil från hstad) och vill gärna inte bosätta mig i den lilla hålan, så det jag behöver hjälp med är villket område man kan få lung och ro på. dsv inte ställen som andersberg osv. Något som också är viktigt är att man kan få fast internet gärna 10mbit och gärna nära tågstationen. //tack på förhand :hej
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Du borde bo i en studentlägenhet... Fast det kan du ju säkerligen inte få... Hmmm, min lägenhet hade du ju ev kunnat få isåfall. Dock inte 10 mbit, dock störda grannar, men ändå schysst. Nu ska den övertas av en tysk liten tjej som kommer trivas här. Ehhrrmm.

Jag kan bara rekommendera dig att söka på HFAB's hemsa. Kolla områden som Linehed, Gustavsfält, Nyhem / Klackerup / Klotet. Kolla även bortåt Rotorp å dom områdena. Men som sagt. Akelius, HFAB är väl de största bostadsbolagen här nere... Kolla där.

:banana

Annars kanske hus 17 kan locka?
 

Therudeboy

Guest
hållundan skrev:
Du borde bo i en studentlägenhet... Fast det kan du ju säkerligen inte få... Hmmm, min lägenhet hade du ju ev kunnat få isåfall. Dock inte 10 mbit, dock störda grannar, men ändå schysst. Nu ska den övertas av en tysk liten tjej som kommer trivas här. Ehhrrmm.

Jag kan bara rekommendera dig att söka på HFAB's hemsa. Kolla områden som Linehed, Gustavsfält, Nyhem / Klackerup / Klotet. Kolla även bortåt Rotorp å dom områdena. Men som sagt. Akelius, HFAB är väl de största bostadsbolagen här nere... Kolla där.

:banana

Annars kanske hus 17 kan locka?




Studentlägenhet är nog lite chans att få, det var det sist jag bodde i halmstad med :( Ska kolla dom bolagen och hoppas på lägenhet, dock är det svårt att få i halmstad. Skulle jag inte hitta någon lägenhet så har jag planer på att köpa en stuga där dom inte stänger av vatten och el på vintern. Annars får man väl kolla andra alternativ som hyltebruk, oskarström ev torup :( aja får se hur det går med jobbet först men det ska va så gott som fixat, då kommer ni få ännu en kille i erat mc gäng :)
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Therudeboy skrev:
Studentlägenhet är nog lite chans att få, det var det sist jag bodde i halmstad med :( Ska kolla dom bolagen och hoppas på lägenhet, dock är det svårt att få i halmstad. Skulle jag inte hitta någon lägenhet så har jag planer på att köpa en stuga där dom inte stänger av vatten och el på vintern. Annars får man väl kolla andra alternativ som hyltebruk, oskarström ev torup :( aja får se hur det går med jobbet först men det ska va så gott som fixat, då kommer ni få ännu en kille i erat mc gäng :)
Äsch, det kommer att gå bra... Regga dej redan nu på HFAB's hemsa. Ju förr dess bättre... DU kän ävan kolla ut mot vallås och dom krokarna. Där brukar det finnas en del lägenheter...

:hej
 

Therudeboy

Guest
Man kan ju alltid kolla havredal osv, men ju längre ifrån tågstationen jag kommer ju tidigare måste jag gå upp på morgonen :(


Ska regga mig där nu och hoppas på det bästa :)



Och hus nummer 17 vill ingen bo i :) Jag ska visa dig det i sommar så fattar du :D
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Therudeboy skrev:
Man kan ju alltid kolla havredal osv, men ju längre ifrån tågstationen jag kommer ju tidigare måste jag gå upp på morgonen :(


Ska regga mig där nu och hoppas på det bästa :)



Och hus nummer 17 vill ingen bo i :) Jag ska visa dig det i sommar så fattar du :D

Heheheh, är ruskigt spänd på nummer 17.... Heheheh.

Haverdal är LÅNGT från stationen kan jag säga dig...

Edit: Va inne å kolla på HFAB nu. Det finns en del runt i kring. Det borde gå att få en lya tycker man. LYCKA TILL!
 
Last edited:

Therudeboy

Guest
Sökte en 1:a på någon gata. Fast jag måste säga det att det lockar att köpa en stuga :) aja får se vad som händer först.
 

aka igge

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2004
Ort
sthlm
Hoj
R-1 så klart,,,=0)
halmstad är givet kommer in till gyllene tider ifrån sthlm,,,, att busa lite är helt klart på.... :D
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
aka igge skrev:
halmstad är givet kommer in till gyllene tider ifrån sthlm,,,, att busa lite är helt klart på.... :D


Har du fått tag på biljetter ????? Min sambo försökte hela morgonen då dom släppte dom att få tag i 2 st men när hon väl kom fram var alla 25 000 biljetter slutsålda...på 10 minuter !!!!!!!! :huvet
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Imorgon kör vi, onsdag!!! vi är minst tre st nu, så kom igen !!!!


Ring mig om ni är sugna, blir vid 14 tiden till mörkret kommer :banana


0707948657 :)
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Det stod en röd retta utanför högskolan idag... En '00:a tror jag... Vems kan det ha vart???

jag dreglade en stund för att sedan sätta mig å plugga igen :huvet. Jag är med å kör en sväng imorrn pojkar. Men inte för länge. Måste plugga... Den tentan jag hade igår gick inge vidare fluppen du.... GAY är det...

Aja, ses imorrn pojkar å flicker...

/h
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Nå får man höra om era äventyr idag då?? Ni får gärna överdriva lite så det blir lite rolig läsning :D

Hörde att skorpan var nere på besök också, han hade nackspärr nu :3freak
 

Skorpan

Guest
fogerty skrev:
Nå får man höra om era äventyr idag då?? Ni får gärna överdriva lite så det blir lite rolig läsning :D

Hörde att skorpan var nere på besök också, han hade nackspärr nu :3freak
ingen nackspärr men det känns kan man säga hehe o är sviiiiiiiintrött oxå
HD fick sej en resa på R1 idag,det gick..... :D (lukta lite,vet inte om det var åkern eller ur HD´s bralla :lol ) OBS! ingen överdrift!!! :hihi
körde lite på dom vägarna som vi prova sist,jäääävligt goa :tummenupp
 
Nyheter
Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

Top