Geggmoppetråden

ON

Jag är på.
Gick med
2 Jul 2009
Ort
Västerås
Hoj
CBR 900-96, KX 125-02
Kul träning i Sura ikväll - ON dök upp och brassade helvit med 125:an. :) Klart respektabelt att ta sig runt därute med såpass lite cross under bältet.

:metal

Tackar...ja, det gick bra igår. Några pass till sen kan du nog få dig en match.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Hemma sent efter jobbet, inte ok. Hann bara brygga kaffe och slita med kameran ned till Hovgårn'.

http://husabuse.mine.nu/main.php?g2_itemId=7737

Nytt personbästa i byte av drivpaket, 15 minuter från start till slut. :metal

Körning i helgen, lutar åt mysdag i Sura på lördag, och fullbott i Sala söndag, vad skall man annars göra, äta chips?
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Sura avklarad, banan var tuff idag, stenhårt och dammhalt någe' jäääääävulskt. Rapp kom och kikade/tjötade, så snart har vi en till som geggar.

Dödsraketen är ute på annons, får se om någon nappar, suktar efter nästan-ny-450 (yamma/honda) - gör ett fynd ni som är sugna, mer välservat får man leta efter.

Den fick frisk olja i gaffeln ikväll. :mekahelvit

Imorgon är det Sala, blir lyx.
 

Rapp

Sparar på handlederna genom motocross!!
Gick med
3 Jun 2008
Ort
Västerås
Hoj
RM-Z 250 -11
Sura avklarad, banan var tuff idag, stenhårt och dammhalt någe' jäääääävulskt. Rapp kom och kikade/tjötade, så snart har vi en till som geggar.

Dödsraketen är ute på annons, får se om någon nappar, suktar efter nästan-ny-450 (yamma/honda) - gör ett fynd ni som är sugna, mer välservat får man leta efter.

Den fick frisk olja i gaffeln ikväll. :mekahelvit

Imorgon är det Sala, blir lyx.

Jerry bombade verkligen satan idag! Kul att se så snart kommer väl jag vara fast i geggmoppe träsket igen! :banana

Edit: Jag är redan fast men en hoj måste införskaffas ;)
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Rapp dök upp idag med, dreglet rann kan jag säga. :hihi Dags att handla som helvit! :fakta

...och fan ta mig om inte Rotor dök upp med och tog premiärturen på en riktig crossbana med! :yoparty Hoppas du inte blev avskräckt för resten av livet, det är tuffare och klurigare än det ser ut att vara det här. :hihi

Nu är det bara Trixarn och El grande Chorizon kvar, så får vi se om pip-sportis vågar haka på igen. :hihi

Lite egobilder från en härlig dag (tyvärr inte mycket på Rotor, tror han hade fotograf-donnan med sig dock).

http://husabuse.mine.nu/main.php?g2_itemId=7781

Fullbott!
 

Rapp

Sparar på handlederna genom motocross!!
Gick med
3 Jun 2008
Ort
Västerås
Hoj
RM-Z 250 -11
Rapp dök upp idag med, dreglet rann kan jag säga. :hihi Dags att handla som helvit! :fakta

...och fan ta mig om inte Rotor dök upp med och tog premiärturen på en riktig crossbana med! :yoparty Hoppas du inte blev avskräckt för resten av livet, det är tuffare och klurigare än det ser ut att vara det här. :hihi

Nu är det bara Trixarn och El grande Chorizon kvar, så får vi se om pip-sportis vågar haka på igen. :hihi

Lite egobilder från en härlig dag (tyvärr inte mycket på Rotor, tror han hade fotograf-donnan med sig dock).

http://husabuse.mine.nu/main.php?g2_itemId=7781

Fullbott!

Det letas för fullt! :gnissla
 

Rapp

Sparar på handlederna genom motocross!!
Gick med
3 Jun 2008
Ort
Västerås
Hoj
RM-Z 250 -11
Nu är det bara att huka er gubbar och TJerringar för nu har Trixarhelvetet shoppat dödsraket! :yoparty Ska bara fixa det sista i utrustningsväg så riskerar ni att köra över ett fartgupp på en bana nära er ganska snart! :D

Rapp är avis! :gnissla Bara blocket kommer tillbaka från svetsningen så är saken biff! :yoparty

Någon som ska ut och åka nå i helgen? :tungan
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
vad vart de dårå??? :tummenupp

En sjukt perfa' rookiemaskin, blev nästan lite sugen på en sådan själv, 250 4-t cross...röd.
Mysigt register på något sätt, mjukt, linjärt och sådär lagom med pulver för att våga fullbotta. :yoparty Så Trixarn kan inte skylla på knarren nu, det är det jag vill säga. :D
 
Last edited:

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Köping
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Busta idag!
Finns det någon annan här som brukar besöka den banan?
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Malma sög något fruktat idag, nya tag imorgon - får hålla tummarna att det ger fan i att sprutregna alltför jävligt.

Malma är inte en bra bana för talanglösa och rookies. :fakta Den är byggd för elitåkare, och säkert kul för dem, men det är sista gången jag åker dit innan man fått lite mer fart på åkat'.
 

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Köping
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Haka på till Malma istället. Alla storfräsarna är på Ullevi idag, så det är nog lite lugnare på Malma. :)

Har inget eget släp så jag snyltade på polaren som skulle till busta :)
Dessutom är busta avsevärt mycket närmre för mig (tar en kvart dit om man åker lugnt)

Busta kan jag dock meddela var mycket fin idag, riktigt lagom torr, inga störande spår eller så heller :tummenupp
Dock hade jag problem med att jag blev jävligt trött i högerhandens fingrar idag :va
Nytt för mig...
Blev även klockad ett varv mot slutet, tiden var dock inte riktigt elitnivå :D
 

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Malma sög något fruktat idag, nya tag imorgon - får hålla tummarna att det ger fan i att sprutregna alltför jävligt.

Malma är inte en bra bana för talanglösa och rookies. :fakta Den är byggd för elitåkare, och säkert kul för dem, men det är sista gången jag åker dit innan man fått lite mer fart på åkat'.

Piiiiip
Malma är för alla.
Utan lite utmaning så utvecklas du aldrig.
Hal bana har ingen dött av bara lärt sig gas o broms kontroll.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top