Feta stunt-pix med Marcus_136, Andreas, Matti Tepsa, Gabbe, Ingel, Thomas osv osv

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Härrejävlar. Tur att Jag inte är full så Jag inte släper ut allt... Folk får säga vad de vill. Detta är ett forum. Jag är ledsen att du inte förstod liknelsen du som är så "klok så att du kan spela dum"

Det är din överlägsna attityd som gör att Jag tröttnar, du förklarar (som facit) vad som gäller och inte och vilka som kan vad och inte. Lite lätt respektlöst tycker jag. Det är dessutom illa att du förklarar allt dåligt om folk i förhålande till matti vilket gör att man (inte jag) inte kan försvara sig utan att kasta sig på honom. Han är en jävligt duktig kille och det här handlar inte om honom så håll honom utanför. Jag vet att du känner honom sen gammalt och att du sett alla potatisar hålla på osv men klappa inte folk på huvet sådär, det är bara illa.

och btw, vilka menar du när du säger "Japp tramsig och halvdana stunt är exakt så icke häftig som den bilden"? Jag ser bara bra-skit på bilderna i den här tråden, dessutom jäkligt bra tagna kort. Det skulle vara pistolbilderna i så fall men de som inte kan ta det på annat sätt än allvar har issues.

Sorry min griniga framtoning men någon måtta får det vara på sosseöversitteriet.


Vet du vad ett ordspråk är? Jag har aldrig sagt att jag är så klok att jag kan spela dum. Det är något du helt hittat på själv. Men förövrigt har jag ett ordspråk i min avatar som säger något liknande du skriver. Men det är två helt olika saker mellan ha den där och vad jag har sagt att jag är.

Sosseöversitteriet? du känner absolut inte mig märker jag, för sosse är jag dock inte.

Klappar inte på huvudet på någon, dock säger jag vad jag tycker är bra och vad jag inte tycker är bra, alltså om någon är bra i mina ögon eller inte. Så det du hänger upp dig på är min smak och mitt tycke och tar det som ett "facit" för alla. Jag talar bara för mig sjäv och vad jag gillar i stunt väg eller inte. Vad jag tycker är alltså inte en lag som alla andra ska följa i tycke och smak.

Glad påsk
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
Fräna stunts men fan vad hjärndött att inte använda åtmisntone hjälm. Det är ju vi som får betala er sjukhusräkning :mad:

EDIT: Säkert många som sagt samma sak redan men jag orkar inte bläddra igenom alla inlägg... Även fast nu ni råkar vara superduktiga, hatten av för era skills, men det är fortfarande otroligt korkat att köra utan hjälm.
 
Last edited:

KalleBalik

Karata!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
På torken
Hoj
Jag tycker att pickuptrucks är tuffare än hojar
Jag förstår inte varför folk blir fövånade över att det finns vapen med i bilden, tror ni det är nån jävla lekstuga eller? Det här är riktiga grejjer, både snuten och rivaliserande gäng skulle kunna dyka upp, och är man inte beväpnad då - ja då får man fan skylla sig själv. Att lägga upp bilder här när man posar med vapnen är dessutom ett bra sätt att visa andra gäng att det är på allvar, visar man sig svag är man slut.

Thug life 4 ever, motherfuckers.
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Alla ska alltid använda hjälm när de cyklar snabbare än 5km/h eller när de cyklar hem lite småberusade efter korvgrillandet med kamraterna på stranden ( vilket alla med vettiga inlägg i denna tråd gör så klart.....?! Om de ens har oförstånd att cykla överhuvudet taget med en, av kubbspel, grillprylar, urdruckna ölflaskor, kylväska med mera, överpackad vinglig cykel...) Det gäller självklart också att ha hjälm när man kör motorcykel hur duktig man än är på att köra sakta. Dessutom kostar er sjukhusräkning mer än vad andras gör! (misshandelsfall, cykelolyckor, bilolyckor, skateboardolyckor, brutna ben i skidbacken, alkoholrelaterade skador, halkolyckor i badrummet, knäskador från fotboll, brutna tår från kickboxning...) :fakta :sissy Ajabaja:näsblod

Sluta upp med att leva, ni kan faktiskt dö!



:rolleyes: *jiiises*
 
Last edited:

eXtract

jaK eaR gengZtäR
Gick med
8 Oct 2006
Ort
Kungälv
Hoj
...
Jag förstår inte varför folk blir fövånade över att det finns vapen med i bilden, tror ni det är nån jävla lekstuga eller? Det här är riktiga grejjer, både snuten och rivaliserande gäng skulle kunna dyka upp, och är man inte beväpnad då - ja då får man fan skylla sig själv. Att lägga upp bilder här när man posar med vapnen är dessutom ett bra sätt att visa andra gäng att det är på allvar, visar man sig svag är man slut.

Thug life 4 ever, motherfuckers.

Hoppas verkligen inte du är seriös :va


Jag kan förstå Makkan att han kör gangsta stilen när han hänger på forum såsom stuntlife, men vem gör inte det :tummenupp:yoparty Jag tkr lätt att gangster stilen har tagit över stunt/sporthoj "modet" om man kan uttrycka sig på det viset.

Om man kollar på hur Amerikas sporthoj och stunt folksamling tar gangsta stilen på, så är dom mer chill och tkr det är skitfräckt när dom har den stilen.
Till skillnad till Svenska folket så ska du tjöta om ha på hjälmen, lägg ner pickadollen innan du petar ut någons ögon etc.

Jag tkr vi borde ta lite mer ifrån USA när det gäller stuntstilen och hela den eran.
 

T-Sp00N

Fuk dat lol
Gick med
26 Jul 2004
Ort
Gävle!
Hoj
-07 Ttiumph 675 & -01 F4i (crounch crounch)
För de har ju aldrig hänt att nån har snubblat, slagit skallen i och dött?

Riktigt bra bilder, skoj att sen talanger växa fram!

//Mr grinig:)


Kan du nämna en person som ramlat och slagit huvudet och dött??
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S

Sosseöversitteriet? du känner absolut inte mig märker jag, för sosse är jag dock inte.
Vad jag tycker är alltså inte en lag som alla andra ska följa i tycke och smak.

Glad påsk

Så bra. Då ska jag inte hacka mer.:cpparty

Jag förstår inte varför folk blir fövånade över att det finns vapen med i bilden, tror ni det är nån jävla lekstuga eller? Det här är riktiga grejjer, både snuten och rivaliserande gäng skulle kunna dyka upp, och är man inte beväpnad då - ja då får man fan skylla sig själv. Att lägga upp bilder här när man posar med vapnen är dessutom ett bra sätt att visa andra gäng att det är på allvar, visar man sig svag är man slut.

Thug life 4 ever, motherfuckers.


:D :D :D
 
Last edited:

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Västerås
Hoj
KTM 525 -06
Haha... Vilket jävla sandlåda den här tråden har blivit...! Riktigt sjyssta bilder! Jag störde mig absolut inte på några pistolbilder. Alla med lite spelsinne förstår väl att det bara är på skämt... Det visar ju bara att ni förmodligen hade en jävligt trevlig tid med lite lek mellan stunten!

Det ända jag störde mig på är att hjälmen inte fanns med vid vissa stunt. Jag skiter i om ni gör illa er men jag tänker på dom yngre som apar efter hur dom stora gör. Men det är upp till er om ni vill vara bra föredömen eller inte... It's up to you! :)

Grymt iallafall!

Hoj hoj!

Ballt! Vill med kunna trixa så. Men bilderna med pistolen drar ned poängen fett :(

Haha... ska du säga med tanke på din avatar!! :D
 
Last edited:

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Vart är de ni kör? Skulle vara kul att glida dit och fota och ev filma lite :näsblod
 

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Ort
zero-eight !
Hoj
El såldo !
Säger som alltid då man besöker SH, att ni bara orkar !!

Trots allt är det lite underhållande o läsa !

Nä, nu ska jag åka o köpa mig en reflexväst på biltema, passar nog på att köpa ett reflexark o klipper till lite olika format o dekorerar hojjen med!

Man måste ju synas i trafiken ! :)
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Last edited:

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Ort
Örebro
Hoj
???
nästan farligare o gå o gnälla på alla hela tiden då slutar det med att man får en hjälm i skallen ist:) så ha hjälm när ni gnäller
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top