Dagens bild

bosse-l

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Aug 2016
Ort
Överkalix
Hoj
Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
View attachment 495890

Tack vi får se om vi hinner med detta, vi skjuter i Kinna och kommer att bo hos kusinen i Bollebygd, sen har jag mostern i Sätlia.

Är ju som inga avstånd mellan dom där ställena, är väl mer hur det är med tid och hur det passar med övriga. Totalt är vi 17 stycken från två föreningar som åker söderut.
 

TMax500

Kör alla sorters hojar. Live and let live.
Gick med
20 Apr 2009
Ort
Göteborg (Västra Frölunda)
Hoj
Triumph Thruxton 900, Moto Guzzi Bellagio, Vespa 300 GTS, Kawasaki Versys 650
Tack vi får se om vi hinner med detta, vi skjuter i Kinna och kommer att bo hos kusinen i Bollebygd, sen har jag mostern i Sätlia.

Är ju som inga avstånd mellan dom där ställena, är väl mer hur det är med tid och hur det passar med övriga. Totalt är vi 17 stycken från två föreningar som åker söderut.
Om du vill och om det passar, så hör av dig med vilken dag/tid ni är där. Kunde vara kul att ses! :tummenupp
 

bosse-l

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Aug 2016
Ort
Överkalix
Hoj
Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Om du vill och om det passar, så hör av dig med vilken dag/tid ni är där. Kunde vara kul att ses! :tummenupp

Skulle vara kul att träffas får se om det går, det svåra är väl att lyckas få tiden att räcka till allt. Jag hör av mig då jag är söderut.
 

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Var nånstans är detta, jag ska nämligen åt ditt håll nästa helg. Pojken ska skjuta luftgevär så det blir en sån där nätt resa på 140 mil enkel väg för att skjuta 40 skott.

9 dagar. Utställning motorcyklar, klassiker och sporthojar. INFO!​

TONY DÖNGES STÄLLER UT ETT URVAL AV SINA INTRESSANTA MOTORCYKLAR.
13 ST IFRÅN WSBK SUPERBIKE SAMLINGEN ÅREN 1988 – 2002. DET ÄR HÄLFTEN UTAV SAMLINGEN. Å SÅ DETTA
2 ST LITE NYARE SUPERBIKES.
5 ST VETERANHOJAR…​


TOTALT 20 MOTORCYKLAR


PLATS: KUNGSMÄSSAN KUNGSBACKA, INNANFÖR SÖDRA INGÅNGEN.
TID: LÖRDAG 9 MARS TILL SÖNDAG 17 MARS 2024.
MÅNDAG – FREDAG KL. 10 – 20 LÖRDAG – SÖNDAG KL. 10 – 18​

 

notrightrider

I see you...
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
IMG_20240307_090421_214.jpg


En rak 50-olja är ganska omöjlig i en modern motorcykel, men den som vet vad han eller hon håller på med har en rätt brutal outlet hos QKQ8 Västerås att fynda på.

Vet inte om fler OK-stationer skall rensa undan samma produkt - men det märker ni.
 

TMax500

Kör alla sorters hojar. Live and let live.
Gick med
20 Apr 2009
Ort
Göteborg (Västra Frölunda)
Hoj
Triumph Thruxton 900, Moto Guzzi Bellagio, Vespa 300 GTS, Kawasaki Versys 650
Blev klara, nästan i tid 10,00 på fredag. Precis öppnat köpcentrat. Kungsmässan.
MC "mindre" UTSTÄLLNING. 9 dagar. Lördag 9/3 till och med Söndagen 19/3

View attachment 496043
Snyyyyyggt! 👏
Kungsmässan… på det stället har ju du varit förr. Jag tänker då på gamla Kungs-Livs förstås.
 
Last edited:

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Ort
Paradiset söder om stan
Hoj
Inte sommar än!
Cedergrenska tornet << i Stocksund / Stockholm.

Cedergrenska Tornet.jpg

Sitter här framför google-earth i hoppet om fint väder så jag kan plocka ut nån hoj här snart. Senaste dagarna har jag börjat känna livet komma tillbaka. MC är som ett knark, när man väl blivit utsatt kan man inte låta bli, och vintrarna blir dubbelt så grymma. Vi är hur som helst på rätt sida om året nu, dagarna blir längre och planer på hojutflykter kommer allt närmare verkligheten ... förutsatt att man överlever vintern.
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top