Bandag Falkenbergsbanan 24 augusti.

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Göteborg
Hoj
-
Hej på er!
Ikväll är det möte på motorklubben och vi ska bestämma saker. Jag har en fundering…

Minns inte exakt varför vi valde sista helgen i augusti, och jag kunde DÅ inte hitta så många krockar med andra arrangörer, men nu visar det ju sig att det är RÄTT många som kör samma helg, bland annat på Knudan som ju ligger rätt nära. Så, men fråga är:

Skulle vi köra helgen efter istället? Den 6-7 september? Det är tomt i Sporthojs Bandagskalender den helgen… HJÄLP oss fatta ett bra beslut!
Tänk på att helgen efter, då är det classic bilracing på falkenberg. Det var nog orsaken till det första förslaget.

Tillåter miljötillståndet två helger i följd som ''bullerhelger''??
 
Last edited:

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Tänk på att helgen efter, då är det classic bilracing på falkenberg. Det var nog orsaken till det första förslaget.

Tillåter miljötillståndet två helger i följd som ''bullerhelger''??

Hmmmmm, så kan det vara!

Tar med detta till mötet ikväll!:tummenupp
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Hej!
Tillbaka från styrelsemötet, och nu är det bestämt, det blir den 24 augusti!!! Kollade i kalendern och det såg ju alldeles tomt ut, så söndagen den 24 augusti blir det. Tyvärr kan det inte bli lördag också för det är lite myckat att göra i augusti och vi vill inte slita ut dem!
Det blir tre grupper: racegrupp med licensförare och oreggade hojar, gathoj inte så snabb och gathoj lite mera snabb! Låter bra hoppas jag!:)
 

Achtung!

Snigeln
Gick med
15 May 2011
Ort
Mölndal
Hoj
R1 1999 såklart!
Hej!
Tillbaka från styrelsemötet, och nu är det bestämt, det blir den 24 augusti!!! Kollade i kalendern och det såg ju alldeles tomt ut, så söndagen den 24 augusti blir det. Tyvärr kan det inte bli lördag också för det är lite myckat att göra i augusti och vi vill inte slita ut dem!
Det blir tre grupper: racegrupp med licensförare och oreggade hojar, gathoj inte så snabb och gathoj lite mera snabb! Låter bra hoppas jag!:)


Jajust det man måste ha licens för att få köra racehoj på falkenberg för att det är klubben som arrangerar. Blir till att lösa ut den också :huvet
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Kan någon hjälpa mig och tipsa om var det finns fler kalendrar för bandagar där jag ska skriva in denna dagen?

mvh
#22 Mozz
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Blir det inte två heldagar nudå eller vad händer?
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Nu är det spikat!!!!

Medlemmar betalar 600 bucks!!!! :)

Det är mycket nu efter Wheels and Wings, klubben hyperventilerar efter de två mest krävande helgerna på året, detaljer kommer på hemsidan på torsdag. :tummenupp
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Nu är det spikat!!!!

Medlemmar betalar 600 bucks!!!! :)

Det är mycket nu efter Wheels and Wings, klubben hyperventilerar efter de två mest krävande helgerna på året, detaljer kommer på hemsidan på torsdag. :tummenupp

Och icke?
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top