Aprilia Tuono V4

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Hämtade hem factoryn idag, har aldrig kört tuono förut, dem som drevar ned dessa måste ju älska sitt ryggskydd. Initialt intryck, moppe på raketbränsle, efter några mil...f-n ganska nice..nästan kultiverad och stabil...men med en evil nerv. Kom hem å vädret vart bättre så pån igen å ut mot vaxholm å bara få fin glida några svängar på bogesund, oki detta är rätt mljö...kurva! Perfekt å med elakt mos. Mkt trevlig.
 

Linusenen

Medlem
Gick med
17 Oct 2013
Ort
Trollhättan
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Hämtade hem factoryn idag, har aldrig kört tuono förut, dem som drevar ned dessa måste ju älska sitt ryggskydd. Initialt intryck, moppe på raketbränsle, efter några mil...f-n ganska nice..nästan kultiverad och stabil...men med en evil nerv. Kom hem å vädret vart bättre så pån igen å ut mot vaxholm å bara få fin glida några svängar på bogesund, oki detta är rätt mljö...kurva! Perfekt å med elakt mos. Mkt trevlig.
Bilder på skönheten då! :)
 

Demon

Sunnepôjk...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Sätila
Hoj
SuperDuke, V4R APRC, SR 500, KX-F 250
Hämtade hem factoryn idag, har aldrig kört tuono förut, dem som drevar ned dessa måste ju älska sitt ryggskydd. Initialt intryck, moppe på raketbränsle, efter några mil...f-n ganska nice..nästan kultiverad och stabil...men med en evil nerv. Kom hem å vädret vart bättre så pån igen å ut mot vaxholm å bara få fin glida några svängar på bogesund, oki detta är rätt mljö...kurva! Perfekt å med elakt mos. Mkt trevlig.

Var det dig jag såg på Regeringsgatan idag då?
 

hbgpeter

Medlem
Gick med
24 Jul 2005
Ort
HBG
Hoj
Tuono 1100 RR
Problem med körningen ( atros) får nog släppa det här med båge om nån är sugen på min 1100 RR blå
260 mil hör av er mvh P
 
Last edited:

Linusenen

Medlem
Gick med
17 Oct 2013
Ort
Trollhättan
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
View attachment 423715

Nytvättad, ny bromsolja, ny olja, nytt filter...

Sov gott. Vi ses till våren igen.
Fin den är!
Jasså ställer du in den redan? Jag tog en rejäl tur med polarna igår. Helt underbart väder och helt perfekt temperatur!
Hoppas på en eller två sådana helger till iaf.

Fick skruva åt min bromsvätskebehållare nör jag kom hem också. Höll på att lossna. Kolla så era sitter.
 

westsidee

Ny medlem
Gick med
27 May 2013
Ort
Kungälv
Hoj
2012 Aprilia Tuono V4R
Fin den är!
Jasså ställer du in den redan? Jag tog en rejäl tur med polarna igår. Helt underbart väder och helt perfekt temperatur!
Hoppas på en eller två sådana helger till iaf.

Fick skruva åt min bromsvätskebehållare nör jag kom hem också. Höll på att lossna. Kolla så era sitter.

Jag inser att jag inte kommer hinna åka mera närmaste veckorna. Så jag fixade allt igår... Nu planeras inköp av vinterns uppgraderingar innan våren.
 

Stein

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2015
Ort
Sthlm
Hoj
Aprilia, Husqvarna
Jag har en r&g tailtidy att sälja, ny i förpackning. Om någon är sugen.
 

ChrisseJ

Övar
Gick med
16 Jun 2007
Ort
Mölndal
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Om nån är sugen på r&g framesliders, de större, oanvända, har jag ett par. Säljer till 1/3 av nypris.
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Last edited:
Nyheter
Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Top