FettSnok
96% enligt läkaren
Den passar rakt på
Bilder på skönheten då!Hämtade hem factoryn idag, har aldrig kört tuono förut, dem som drevar ned dessa måste ju älska sitt ryggskydd. Initialt intryck, moppe på raketbränsle, efter några mil...f-n ganska nice..nästan kultiverad och stabil...men med en evil nerv. Kom hem å vädret vart bättre så pån igen å ut mot vaxholm å bara få fin glida några svängar på bogesund, oki detta är rätt mljö...kurva! Perfekt å med elakt mos. Mkt trevlig.
Hämtade hem factoryn idag, har aldrig kört tuono förut, dem som drevar ned dessa måste ju älska sitt ryggskydd. Initialt intryck, moppe på raketbränsle, efter några mil...f-n ganska nice..nästan kultiverad och stabil...men med en evil nerv. Kom hem å vädret vart bättre så pån igen å ut mot vaxholm å bara få fin glida några svängar på bogesund, oki detta är rätt mljö...kurva! Perfekt å med elakt mos. Mkt trevlig.
Nä, rundade stan på utsidan....skärholmen t Täby.Var det dig jag såg på Regeringsgatan idag då?
Bilder på skönheten då!
Fin den är!View attachment 423715
Nytvättad, ny bromsolja, ny olja, nytt filter...
Sov gott. Vi ses till våren igen.
Fin den är!
Jasså ställer du in den redan? Jag tog en rejäl tur med polarna igår. Helt underbart väder och helt perfekt temperatur!
Hoppas på en eller två sådana helger till iaf.
Fick skruva åt min bromsvätskebehållare nör jag kom hem också. Höll på att lossna. Kolla så era sitter.
Vad blir det för godis?Jag inser att jag inte kommer hinna åka mera närmaste veckorna. Så jag fixade allt igår... Nu planeras inköp av vinterns uppgraderingar innan våren.
Vad blir det för godis?
Triggerhappy skrev:100% original, nu med bortmekade skjutspinnar och ditskruvade täcklock.
Inte så annorlunda...har beställt tailtidy.
Om nån är sugen på r&g framesliders, de större, oanvända, har jag ett par. Säljer till 1/3 av nypris.
Hej jag är intresserad om det är samma som på min bild.
Det blev från Evotech.Får man fråga vad det blev för tail tidy?
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |