Stulna hojar Stockholm

Av allt skräp som skriv här SH ibland får man tillbaka hoppet på mänskligheten när någon tar ett SÅNT HÄR BRA INITATIV!!!!!!
Jag blir OEHÖRT stolt att va en del utav SH vid såna här tillfällen, vi har ju ett väldigt stort och omfattande forum här som vi kan hjälpas åt genom! Nu jävlar hjälps vi åt att hitta idioterna! Jag polisanmälde en kille i klassen som kom med en GSXR och en polsk regplåt... Har inte sett honom i klassen mer! :tuttar

Så jävla 11 poäng av 10 möjliga!!! GRYM TRÅD! STICKY!!!

Last edited:
KTM 640 LC4 SM STULEN VEDDESTA, JÄRFÄLLA

MCn stals vid inbrott på MC Bolaget natten mellan 9-10/4. Extrautrustad med Akrapovic rör och Excelfälgar med svarta fälgbanor och Guldfärgade Talon nav. Kawasaki backspeglar. Det finns flera kännetecken som jag inte vill nämna men som kan identifiera delar på den.

http://www.stulnafordon.se/?fordon=458

KTM 640 LC4 SM STULEN VEDDESTA, JÄRFÄLLA

MCn stals vid inbrott på MC Bolaget natten mellan 9-10/4. Extrautrustad med Akrapovic rör och Excelfälgar med svarta fälgbanor och Guldfärgade Talon nav. Kawasaki backspeglar. Det finns flera kännetecken som jag inte vill nämna men som kan identifiera delar på den.

http://www.stulnafordon.se/?fordon=458

http://www.blocket.se/stockholm/Ktm_640_lc4_delar_06a_33896288.htm?ca=11&w=3

Utan att anklaga säljaren för något, men kan kanske vara intressant.

Stöld försök Årsta

Natten till måndag kl 05.30 så min granne hur en kille försökte stjäla min hoj. Hon knacka på rutan och han försvann.

Någon annan som haft problem i närheten? Skicka PM så kanske man kan få bättre signalement.

Daytona 03- 600

Min daytona blev stulen i natt i Rågsved. Bjursätragatan 6.

Fanskapen hade kapat kättingen då jag hittade lite rester av den.

Bilden är gammal. Har bytt alla blinkers till mini blinkers. Bytt bolton, satt på gula strippers på däcken.

Reg skylt: TTA 064

Ring mig om ni får syn på fanskapet så åker vapen arsenalet fram och rättegången hålls på gatan!:mad::huvet:gnissla:mad:

070-210 78 28
cimp08@hotmail.com

//Cemil

Bifogat

• 20105142149477183_sbig.jpg
    20105142149477183_sbig.jpg
    40.9 KB · Visningar: 1,581
http://www.stulnafordon.se/?fordon=490

Fick äran att ha min pärla i ca 30 timmar innan den blev stulen.
Snälla hjälp mig att hålla koll, självrisken är det blodigaste jag varit med om!

KTM 690 SM -09

Mvh
Micke

Fick äran att ha min pärla i ca 30 timmar innan den blev stulen.
Snälla hjälp mig att hålla koll, självrisken är det blodigaste jag varit med om!

KTM 690 SM -09

Mvh
Micke

Fan jag är rätt säker på att det var den jag såg ett par timmar sen, satt en regplåt kvar på den men hann inte se vad det stod.
Körd av en nysvensk utan hjälm och skyddsutrustning....
Har bild på nysvensken men tyvärr inte på hojen.
Är det den lär du hitta den körandes runt Norra Botkyrka (Norsborg, Hallunda, Alby, Fittja etc).

Tror någon hade sett en sån igår i vårberg med så det kanske stämmer överens med tiden?

• Gilla
Reaktioner: MrC
Fan jag är rätt säker på att det var den jag såg ett par timmar sen, satt en regplåt kvar på den men hann inte se vad det stod.
Körd av en nysvensk utan hjälm och skyddsutrustning....
Har bild på nysvensken men tyvärr inte på hojen.
Är det den lär du hitta den körandes runt Norra Botkyrka (Norsborg, Hallunda, Alby, Fittja etc).

Tror någon hade sett en sån igår i vårberg med så det kanske stämmer överens med tiden?

lägg upp bilden på fanskapet!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...