Stulen cross Hittelön 2000 kr

KungLind

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2011
Ort
haninge
Hoj
yamaha yz250f 2007
Inatt blev min cross stulen från mitt garage jag har endast haft den i 6dagar! Det är en yamaha yz250f 2007a blåvita plastdelar inga dekaler förutomen som det står yamaha med vitt på främre kåpan. Har ramnr och den ärstöldanmäld. Bor Haninge så håll utkik den som leder mig till crossen om den vet var den äreller vem som har den eller bara sätt den någonstans så gäller hittelönen. Vadsomhälst är otroligt tacksam för all hjälp..

Ramnr ,slutar på 000003427 eller något sådant kolalr när jag kommer hem

Men ring eller maila mig om duhar någon info SNÄLLA.
Mobil: 0700 525753
Hemnr: 08-776 28 10
mail: lind.viktor.kungligt@hotmail.com

IMAG0064.jpg

tack på förhand HITTELÖN 2000 kr!!!!!
 
Last edited:

bandit666

Bandit666
Gick med
16 Jun 2007
Ort
Viva Las Uppsala
Hoj
Ett par stycken
det är nog bättre om du skriver ram och motor nr här med.

annars blir det lite svårt för någon som eventuellt ser denna att avgöra om det kan vara din
 

bandit666

Bandit666
Gick med
16 Jun 2007
Ort
Viva Las Uppsala
Hoj
Ett par stycken
Håller ögonen öppna ute hos mig.
Av någon lustig anledning verkar många av hojarna synas här ute :S

Ja det verkar som att i dina krokar hänger många fula fiskar :va

Jag importerade en triumph rocket III 2006:a som hade brunnit,
jag ville bara ha motorn så jag slängde ut en annons på ramen med skrot intyg och reg plåt,

fick 5-7 samtal från personer i dina krokar och alla säger att dom har en "BANHOJ" som dom vill ha ID till,

är det någon som någonsin sett en triumph Rocket III banhoj ? :gnissla

51733692.DSC_3015.jpg
 

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Ort
Bromma
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
en triumph Rocket III banhoj ?

Om du inte visste det så har killarna i Norsborg rejält med hår på bröstet!
HairyGuy1.jpg

Vilket lär krävas på en banhoj baserad på Rocket III! :näsblod

Ontopic: Jävligt surt! :mad:

Spontant skulle mina tankar gå till den du köpte den av. :rolleyes:
Vem annars visste om att du precis köpt en cross?

/e
 

adde78

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Ort
Hägerstensåsen/telefonplan
Hoj
1000 k5 Såld, zx10r års 09.
Om du inte visste det så har killarna i Norsborg rejält med hår på bröstet!
HairyGuy1.jpg

Vilket lär krävas på en banhoj baserad på Rocket III! :näsblod

Ontopic: Jävligt surt! :mad:

Spontant skulle mina tankar gå till den du köpte den av. :rolleyes:
Vem annars visste om att du precis köpt en cross?

/e


När vi ändå talar om folks utseende blev jag bara tvungen att visa upp hur en typisk bromma kille kan se ut.


Iaf surt att du fått din bike stulen.
 

Bifogat

  • nörd.jpg
    nörd.jpg
    11.7 KB · Visningar: 228

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Höj hittelönen lite!

sen kolla på blocket efter den. , hojar som inte varit försäkrade är ju inte "reggade" på ramnr. så en sån hoj som är stulen kan man sälja som "ärlig"


mvh.T
 

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Norra B (Norsborg)
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
När vi ändå talar om folks utseende blev jag bara tvungen att visa upp hur en typisk bromma kille kan se ut.

haha klockrent :tummenupp

Höj hittelönen lite!

sen kolla på blocket efter den. , hojar som inte varit försäkrade är ju inte "reggade" på ramnr. så en sån hoj som är stulen kan man sälja som "ärlig"


mvh.T

Ehm, hur tänkte du nu?
Den har ju fortfarande ett ram/motornr och ägaren har anmält den stulen vilket rimligtvis borde innebära att den även är lika stulen och oärlig som en stulen hoj med registreringsnr.
Är ju även genom ram/motornr Pålisen kollar upp om crossen är stulen?
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Höj hittelönen lite!

sen kolla på blocket efter den. , hojar som inte varit försäkrade är ju inte "reggade" på ramnr. så en sån hoj som är stulen kan man sälja som "ärlig"


mvh.T

haha klockrent :tummenupp



Ehm, hur tänkte du nu?
Den har ju fortfarande ett ram/motornr och ägaren har anmält den stulen vilket rimligtvis borde innebära att den även är lika stulen och oärlig som en stulen hoj med registreringsnr.
Är ju även genom ram/motornr Pålisen kollar upp om crossen är stulen?


man kan ringa till Försäkringsbolagen och kolla upp hojens ramnr. för att säkra att hojen är ärlig!


mvh.T
 
Last edited:

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Norra B (Norsborg)
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Höj hittelönen lite!

sen kolla på blocket efter den. , hojar som inte varit försäkrade är ju inte "reggade" på ramnr. så en sån hoj som är stulen kan man sälja som "ärlig"


mvh.T




man kan ringa till Försäkringsbolagen och kolla upp hojens ramnr. för att säkra att hojen är ärlig!


mvh.T

Jo, men hur fick du den stulna hojen såld ärligt genom att den inte har haft ram nr "reggat"?
Den är ju fortfarande precis lika stulen och lyst hos polisen även om den inte är försäkrad eller har varit registrerad, eller?


Sorry för offtopic snacket trådskaparen, hoppas du får tillbaka den :)
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Ehm, hur tänkte du nu?
Den har ju fortfarande ett ram/motornr och ägaren har anmält den stulen vilket rimligtvis borde innebära att den även är lika stulen och oärlig som en stulen hoj med registreringsnr.
Är ju även genom ram/motornr Pålisen kollar upp om crossen är stulen?

Har besökt crossbanor regelbundet i ca 20 år och aldrig någonsin ens på tävling har någon tittat på mitt ramnummer. Men det vore faktiskt en bra grej om SVEMO införde krav på att banorna ska kolla ramnummer på hojarna då och då.
 

MrC

\,,/(O_O)\,,/
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Sherwoodskogen
Hoj
Moped
Kommer hålla koll oxå, Var i haninge? pga har själv haft påhälsning i garaget i höstas, och har lite aningar om medhjälpare osv
 

halls

Medlem
Gick med
26 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ducati Monster
Jag jobbar i Jordbro industri område och brukar åka cross i grusgroppen.
Idag när jag skulle åka hem så hörde jag en 4-takts hoj som körde, så jag åkte och kolla men såg ingen.
Ska hålla utkik där!

Mvh
Markus
 

KungLind

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2011
Ort
haninge
Hoj
yamaha yz250f 2007
Kommer hålla koll oxå, Var i haninge? pga har själv haft påhälsning i garaget i höstas, och har lite aningar om medhjälpare osv

Sågen, aha blev du av med något? :(

Jag jobbar i Jordbro industri område och brukar åka cross i grusgroppen.
Idag när jag skulle åka hem så hörde jag en 4-takts hoj som körde, så jag åkte och kolla men såg ingen.
Ska hålla utkik där!

Mvh
Markus

Akej, aa skit schysst !

Mvh Viktor

Jag jobbar i Jordbro industri område och brukar åka cross i grusgroppen.
Idag när jag skulle åka hem så hörde jag en 4-takts hoj som körde, så jag åkte och kolla men såg ingen.
Ska hålla utkik där!

Mvh
Markus

Akej, aa skit schysst !

Mvh Viktor
 
Last edited:

KungLind

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2011
Ort
haninge
Hoj
yamaha yz250f 2007
Jag har blivit kollad av haffa flera ggr när jag har kört i grusgrop, då har dom ropat till kc och hört om ram/motornr varit lyst :D
Nu snackar vi mest troligt om ett klientel som gillar gångvägar och skolgårdar mer än crossbanor :)

Kanske det men då skule jag nog sätt eller hört något av någon vid det här laget, plus att de körde inte bort den de hade en skåpbil eller släp :va
 

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Norra B (Norsborg)
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Kanske det men då skule jag nog sätt eller hört något av någon vid det här laget, plus att de körde inte bort den de hade en skåpbil eller släp :va

Skåpbilar är poppis, jag vet hojar som inte har dykt upp förrens flera veckor/månader efter, Jag bor i stulna crossars mecca så det skulle inte förvåna mig om den dyker upp här, Hör av mig till dig om jag får syn på den.

Jagade runt efter ett par crossar här ute förra året som var stulna i hägersten, dom har såvitt jag vet fortfarande inte återfunnits tack vare polisens inkompetens och dom herrarna kör nog på som vanligt, väntar mig se dom på många nya hojar i sommar :(
 

KungLind

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2011
Ort
haninge
Hoj
yamaha yz250f 2007
Skåpbilar är poppis, jag vet hojar som inte har dykt upp förrens flera veckor/månader efter, Jag bor i stulna crossars mecca så det skulle inte förvåna mig om den dyker upp här, Hör av mig till dig om jag får syn på den.

Jagade runt efter ett par crossar här ute förra året som var stulna i hägersten, dom har såvitt jag vet fortfarande inte återfunnits tack vare polisens inkompetens och dom herrarna kör nog på som vanligt, väntar mig se dom på många nya hojar i sommar :(

Aha "/ aa men tack blir så jävla glad när folk som du verkligen vill hjälpa till tack!
 

MrC

\,,/(O_O)\,,/
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Sherwoodskogen
Hoj
Moped
Sågen, aha blev du av med något? :(


Mvh Viktor

Nä, som tur var!
Har larm i garaget, men dom inväntade på att larmet skulle sluta larma, för att komma tillbaka senare tillfälle, samma vecka fick 3st grannar inbrott i sina garage.
Vid händelsen, påträffade jag 6personer med skinhandskar på sig vid 15plusgrader, varav den ena sprang för livet när jag såg honom (tidigare känd som tjuv)
Den ena killen hade sin fars bil med sig som var leasad, som tydligen har en pizzeria i dina hoods.
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top