Stulen DRZ400SM från Järfälla

number3

Ny medlem
Gick med
15 May 2008
Ort
here? no there? no maybe what? ask me again.
Hoj
Aprilia SXV450, Suzuki DRZ400SM
Stulen DRZ400SM från Järfälla - HITTAT! :)

hojen hittats av polisen! Njut av kåken fuckers!
 

Bifogat

  • PIC-0049.jpg
    PIC-0049.jpg
    187.3 KB · Visningar: 377
  • P4200016.JPG
    P4200016.JPG
    195.8 KB · Visningar: 309
  • P4200015.jpg
    P4200015.jpg
    228 KB · Visningar: 290
Last edited:

ante_ante

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2010
Ort
Järfälla
Hoj
Yamaha XJ900 1984, Yamaha XT660X -06
Ska hålla utkik ifall jag ser något i Viksjö. Börjar bli lite mycke stölder nu.
 

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Ort
BORÅS
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Ska hålla utkik ifall jag ser något i Viksjö. Börjar bli lite mycke stölder nu.

Jo det har la vart närmare 2 stölder per dag nästan minst, av vad man läser.

Köpte ett skivbromslås igår, vad läser man på förpackningen, motorcyklar blir bestulna var 25min.

Lider med dig, vet hur det känns :(
 

LTR

NO REGRETS
Gick med
3 Apr 2006
Ort
sthlm
Hoj
r1 -02(såld),husa 650(såld)cbr1000rr -05
fan va värdelöst...hur faan ska man göra idag för att få hojen kvar igentligen!? måste man ha den i sovrummet eller...:va
 

ljungqvist86

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2010
Ort
Enköping
Hoj
Triumph Sprint -2004 MED Packväskor
AA fy satan vad det försvinner hojar nu.. Jag går ner med en klump i magen till min hoj varje morgon och drar en lättnade suck när den fortfarande står kvar!. Men nu blir man orolig på riktigt, garage eller inte det verkar dom inte bry sig om.
 
Last edited:

kiddie

"Medlem"
Gick med
30 Nov 2006
Ort
Söderort
Hoj
ingen direkt körbar
Men vafan. Den är ju hyffsat unik så om den blir kvar i sverige borde den gå att hitta.

Om den inte dyker upp snart och du känner abstinens kan du låna min XR i sommar. Den är ju inte mycket i jämförelse men kanske bättre än inget.
 

number3

Ny medlem
Gick med
15 May 2008
Ort
here? no there? no maybe what? ask me again.
Hoj
Aprilia SXV450, Suzuki DRZ400SM
Men vafan. Den är ju hyffsat unik så om den blir kvar i sverige borde den gå att hitta.

Om den inte dyker upp snart och du känner abstinens kan du låna min XR i sommar. Den är ju inte mycket i jämförelse men kanske bättre än inget.

wow det är jättesnält.:tummenupp det vore vara fantastisk. Ring mig när du hinner.
 

number3

Ny medlem
Gick med
15 May 2008
Ort
here? no there? no maybe what? ask me again.
Hoj
Aprilia SXV450, Suzuki DRZ400SM
Polis ringde idag och sa de har hittat hojen. De gjorde en stor raid på en lägenhet söderut och hittade massor stulna hojar och andra prylar. Så kanske jag inte är den ändå som få sin hoj tillbaka snart.

De sa det ta en vecka men hojen hittats och finns i bra skick enligt dem - endast tändningslås som är förstört.

:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Känns så konstigt att gå från otroligt deprimerad till super-glad i 24 timmar.
 

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Polis ringde idag och sa de har hittat hojen. De gjorde en stor raid på en lägenhet söderut och hittade massor stulna hojar och andra prylar. Så kanske jag inte är den ändå som få sin hoj tillbaka snart.

De sa det ta en vecka men hojen hittats och finns i bra skick enligt dem - endast tändningslås som är förstört.

:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Känns så konstigt att gå från otroligt deprimerad till super-glad i 24 timmar.

SNÄLLA SNÄLLA SNÄÄÄÄLLA!!!!!!!!!!! Hojen står på farsan för han övningskör med en annan, hur tar do reda på nummret, Hitta.se?
SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA HITTA MIN DAYTONA SNÄÄÄÄLLA!!!

FAN VILKEN LÄTTNAD FÖR DIG!!! STORT GRATTIS! :banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar
 

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Jag hade redan anmält förlusten (första grejen jag gjorde) så för de var ganska lätt att cross-reference med deras databas.

Hoppas du får ett likadant samtal! fingers crossed.

Jag gjorde en anmälan direkt när jag fick höra det av hon jag va hos...
Jag har telefonen full laddad och är på HELSPÄNN även fast det kanske inte är min hoj det handlar om! HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!! PLEASE!
 

zulee

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2008
Ort
Stockholm
Hoj
...
Skönt att höra, såg din lapp vid garageingången idag. Har haft min hoj där över vintern men tycker verkligen inte om flerbilsgarage. T.ex. har jag åkt förbi dig ett antal ggr där du meckat med hojen och antagligen har ingen kommit fram till dig för att se efter vad du håller på med?!
 

number3

Ny medlem
Gick med
15 May 2008
Ort
here? no there? no maybe what? ask me again.
Hoj
Aprilia SXV450, Suzuki DRZ400SM
Skönt att höra, såg din lapp vid garageingången idag. Har haft min hoj där över vintern men tycker verkligen inte om flerbilsgarage. T.ex. har jag åkt förbi dig ett antal ggr där du meckat med hojen och antagligen har ingen kommit fram till dig för att se efter vad du håller på med?!

Nej det e sant, men jag har bott i stockholm länge nog för att veta att folk inte bryr sig ett dugg om andra... Jag satt upp lappen mest för att påvisa att det här händer även hos oss.

Tänker flytta till hus med stora hundar, auto-spikbomb larmsystem och GPS kopplad till min egen akut-apache helikopter....:yoparty
 

Spakapan

Medlem
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Stockholm
Hoj
-08 Honda CBR1000RR, Suzuki RM250
Är det någon som vet hur många hojar som hittades? Jag och troligen många andra sitter med en liten gnutta hopp.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top