Hur får man ombesiktning på en mc? :va känns knappt som om det finns nått att slå ner på.
hur många km/h för fort? så man vet om det är värt det eller inte?
såg förresten nyss detta på fb i MC: Jönköping samåkning etc gruppen.
Mikael Gustafsson
20 tim · Huskvarna · Har redigerats
Till dig...
körde med dunlop (nånting) på min förra och de funkade ju bra så det får det kanske bli igen.
funderar lite på en smc kurs men det får det bli när det finns krachpuckar/kåpor på den. just nu är den helt orginal.. eller ja den är ju hottad med double-bubble kåpa :banana
tjena! har köpt på mig en hoj igen efter sinnesförviringen förra året när jag sålde min. :dummer
Nu är jag i behov av ett nytt framdäck och har ingen direkt koll på vad som är bra och inte så har någon nått tips på vad som är värt att köpa och var vore jag jätte tacksam :)
Edit: 1000cc och kör...
Kollade lite på landins länk och jag kan nog leva med hastighetsskillnaden. Om det nu inte sliter så mycket antar jag att det inte blir ett pizzadrev bak utan ett nytt fram, smidigast som du sa :tummenupp
Tja! Jag funderar på att dreva om för att få mer acceleration, ligger sällan i 270 ändå :va
Har läst mig till att man inte bör gå ner i drev fram för slitagetsskull så vad kan tex 6 extra kuggar bak göra hastighetsmässigt?
tjena och god fortsättning.
lagom till våren nu så råkade jag trilla över en gopro3 och jag tänke höra mig för var man bör och inte bör placera den? vill ju inte upptäcka att den är borta efter första repan :crash
Jag tror det va en sån jag hade för massa år sen, äldre dok.
Den va nog närmare graven än en godkänd besiktning haha. :rofl
Lycka till alltid kul med ett vinter projekt
Är det nån som jobbar som elektriker här eller känner till nått ställe som kan tänka sig ta emot en lärling? :Bugar har rätt bra betyg och är lätt lärd. Är redan fast anställd men vill lämna det för ett karriärer byte.