Vad fick dig att le idag?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Innan jag går på tåget så köper jag alltid (o har så gjort i massvis med år) en kopp kaffe på pressbyrån, så gjordes jag sålunda även igår.
Medans jag tog min "svarta kopp" så stod en kvinna brevid och tog en latte, inget konstigt med det men jag la märke till henne då hennes unge "dansade" brevid mina ben. Kommer fram och ska betala hos en expedit jag sedan tidigare inte tycker om (utan att gå in närmare på det). Ska just till att betala när hon skriker ut "det är väl en latte där" (ingen fråga utan påstående) :va nej sa jag vänligt men bestämt vilket får henne att fulkomligt explodera.. "JAG SÅG DIG JU TA EN LATTE DÄRBORTA"..okej lugn o fin..ingen ide att käfta så jag lyfte locket och tadaaa..där fanns ju mitt svarta kaffe..hennes min var obetalbar :rofl .

Kommer köpa kaffe i morgon och på måndag och nästkommande vardagar också..ser fram emot när hon jobbar nästa gång..undra vad hon ska hitta på då :D

Djur skall behandlas med respekt, snorunge!

På det klippet kan man tydligt se att katten varnar med "allt den har" innan den smäller till, öronen bakåt, fräser etc..ungen förtjänar det



:D Känns igen...

http://www.youtube.com/watch?v=CSK1D3bZhRs
 
Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Den där bekanta från förr som gått och blivit smygkommunist sa något världsfrånvänt på facebook, vilket jag påpekade var felaktigt, så genast kom hela smygkommunistmaffian till undsättning, med idel personangrepp. :) Det får mig fortfarande att le när folk inte kan föra en diskussion utan att ta till ad hominem... Dock verkar vänsterfolk vara mer lagda på det sättet...

Jaja...
 

Hast

Hast Photography
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Tjörn
Hoj
KTM Duke 690 2012
När jag hörde och såg några tunga cross hojar köra på bana, såg riktigt skönt ut och lät underbart!
 

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Ort
Tokholm
Hoj
Trajja TT600 -02
how-to-use-siri-on-your-friends-iphone-comic.jpg
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Fråga Malin: Löpning och nummer två

FRÅGA:

Hej Malin!

Lite pinsam fråga, men jag blir nästan alltid bajsnödig när jag är ute och springer! Det kan inträffa när som helst och är oerhört irriterande. Känns som att jag alltid måste hålla mig i närheten av en toalett. Har du råd?

Hälsningar Margareta

SVAR:

Hej Margareta,

Löpning sätter verkligen fart på magen. Det händer nog alla som springer en del att de måste sätta sig i skogen ibland när de är ute och springer. Det händer ofta även för mig. Det är inte så mycket att göra åt. Tipset är att ha med sig lite papper så man slipper leta efter en toa ute i skogen.

Mvh Malin Ewerlöf Krepp
 
Last edited:

Rockmorsan

Inte som andra
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
På väg hem från jobbet möts jag av två ca 10 år gamla killar som frågar mig "Har du några barnbarn?"... ehhh.... "...eller barn" lägger de till när de ser mitt ansiktsuttryck.... Log väldigt mycket på väg därifrån trots att jag kände mig smått förvirrad, jag menar, nog för tiden går fort och jag är sjukt trött just nu, men hur gammal ser jag ut att vara egentligen?
(not: Jag är 37... inte döende än vad jag vet :D och barnen har väl inte varit ute och slarvat än heller hoppas jag?)
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ingen aning om varför, men jag är alldeles sprallig och på skitbra humör. Det är ju satans najs att kunna vara det utan en egentlig anledning. :)
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
På väg hem från jobbet möts jag av två ca 10 år gamla killar som frågar mig "Har du några barnbarn?"... ehhh.... "...eller barn" lägger de till när de ser mitt ansiktsuttryck.... Log väldigt mycket på väg därifrån trots att jag kände mig smått förvirrad, jag menar, nog för tiden går fort och jag är sjukt trött just nu, men hur gammal ser jag ut att vara egentligen?
(not: Jag är 37... inte döende än vad jag vet :D och barnen har väl inte varit ute och slarvat än heller hoppas jag?)

Jag har nämnt det tidigare:
En träningskompis hoppades att hon skulle hinna fylla femtio innan hon blev mormorsmor.
Fick sin dotter när hon var 16.
Dotterdotter när dottern var 17.
Mormor vid 33.

Ingen aning om varför, men jag är alldeles sprallig och på skitbra humör. Det är ju satans najs att kunna vara det utan en egentlig anledning. :)

Liggat?
 
Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Lönesamtal med chefen, 200 spänn i månaden blir man erbjuden.
jahapp, sa trind liten tant, jag tror att jag vill ha 11K i löneförhöjning.....
Chefen tittar på mig
Skriv under min tjänstledighetsansökan, 13 december e min sista dag här!!

Åååå vad det kändes skönt att få säga!!!
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Ska efter tio som IT-smurf på jobbet få en tjänstemobil och abonnemang!

:banana
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Lönesamtal med chefen, 200 spänn i månaden blir man erbjuden.
jahapp, sa trind liten tant, jag tror att jag vill ha 11K i löneförhöjning.....
Chefen tittar på mig
Skriv under min tjänstledighetsansökan, 13 december e min sista dag här!!

Åååå vad det kändes skönt att få säga!!!

Är du lärare?

Jag fick löneförhöjning. 400 spänn i månaden. Yay!

Bytte jobb, 3600kr mer netto :D
 
Last edited:
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top