Vad fick dig att le idag?

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Min hyresvärd för garaget är jättenöjd, han tyckte det var exemplariskt av mig att fixa ny hyresgäst när grannen flyttat. Gäller att ha bra relationer to the man. :yoparty
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Räkningarna betalda och det är forfarande fyrsiffrigt kvar på kontot! :)
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Kom att tänka på kompisen som var hemma hos mig igår. Hon såg min skivstång ligga i stället och sa "Lyfter du det där? Det kan nog jag med lyfta!" gick fram och försökte. Och kunde inte rubba den. Så tog hon tag i ena änden och tog i, och lyckades rubba den några mm. :)
Det *ser* inte så tungt ut.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Ellen?
Kim Kardashian?
Whut?

Ingen aning om vad hon sysslar med eller varför hon är känd men det brukar vara svårt att missa rubrikerna i kvällspressen om henne. Så när det ena dagen braskas ut att hon skiljer sig och att hon dagen efter sitter och är nygift hos Ellen var komiskt.

Ytterligare ett tecken på att hon är någon form av B-kändis-patrask som egentligen bara är känd för att hon är känd och knappast har några större fördelar värda namnet än att hon gör sig på bild och är bra på att skapa rubriker...
 

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Mölnlycke
Hoj
xjr1300
Ingen aning om vad hon sysslar med eller varför hon är känd men det brukar vara svårt att missa rubrikerna i kvällspressen om henne. Så när det ena dagen braskas ut att hon skiljer sig och att hon dagen efter sitter och är nygift hos Ellen var komiskt.

Ytterligare ett tecken på att hon är någon form av B-kändis-patrask som egentligen bara är känd för att hon är känd och knappast har några större fördelar värda namnet än att hon gör sig på bild och är bra på att skapa rubriker...

sökord: namn + sex tapes ;)
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Ingen aning om vad hon sysslar med eller varför hon är känd men det brukar vara svårt att missa rubrikerna i kvällspressen om henne. Så när det ena dagen braskas ut att hon skiljer sig och att hon dagen efter sitter och är nygift hos Ellen var komiskt.

Ytterligare ett tecken på att hon är någon form av B-kändis-patrask som egentligen bara är känd för att hon är känd och knappast har några större fördelar värda namnet än att hon gör sig på bild och är bra på att skapa rubriker...

Hon har gjort en amatör-porrulle och har stora tuttar. Det är väl ungefär de egenskaper hon besitter.
Dvs. som vilken annan Ö-kändis som helst.
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top