Vem var det ?

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
vem var det som jag jagade lite från fridhemsplan till åkeshov i regn och tät trafik? Du körde en motard, drog bakan och grejer vid fridhemsplan och när vi lyckades hamna bakom en moppe som var as seg la jag mig på varvstopp för att få fram budskapet att han var seg efter att både ha blinkat och tutat.

Det var jag på den svarta 690n. Det är kul att åka på sladd i regn fick jag lära mig:)
 

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Sverige
Hoj
Enstånkor
...vem var det som igår runt 17:50 blev stoppad av civil MC-polis på E4:an södergående vid Kista? Polisen såg ut att leverera en rejäl utskällning. Så rejäl att han var tvungen att stanna dig i spärrområdet mitt på påfarten.
 

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
Vem var det jag försökte räjsa med på 73:an mellan v-h och ösmo nyss?? Fan måste köpa fler kubik, hojfan går ju inte fortare!
 

Bl@ck

Medlem
Gick med
12 Aug 2006
Ort
somewhere@home
Hoj
Honda CB1000RA -16
Haha.. Genom att jag inte kan skryta med effekten på min wannabe-räjser-raket så gör man ju allt för att den ska se så räjsig ut som möjligt... Dvs, passagerarpinnarna är redan bortplockade. :yoparty

Ajaj, där har vi svaret..
Två benkrafter mindre gör ett märkbart resultat i effektminskning och stabilitet :D

Passagerarepinnar skall endast fällas upp för önskat resultat :tungan
 

Schazoo

Too long: diden't read!
Gick med
20 Sep 2010
Ort
Sthlm
Hoj
XJ6N
Vem var det som hade helt svart skinnställ, hjälm + visir på en svart Hayabusa(tror jag, det gick fort...) som kom upp ur södra länken vid Enskedefältet med en mörk volvo v70 civil polisbil med massa blåljus efter sig? :D
 

dahlgren

#4982
Gick med
9 Jun 2008
Ort
Enskede
Hoj
ZX7R
Haha.. Genom att jag inte kan skryta med effekten på min wannabe-räjser-raket så gör man ju allt för att den ska se så räjsig ut som möjligt... Dvs, passagerarpinnarna är redan bortplockade.

haha då har vi samma problem, skruvat bort mina för att se häfti ut ja me ;)
 

creare

Guest
Vem var det som körde förbi Heron City på motorvägen idag straxt innan 17.00? Du körde en blå-vit suzukiiii 1000-nån bokstav, 90-talare om jag har börjat lära mig.

FY FAN vad jobbigt det såg ut att vara. Ösregn & 8 grader, mini-tzunami's från bilarna framför. Du hade skinnställ i blå färg och bar sneakers. Så riktigt kallt & jobbigt ut, HEDER TILL DIG! :Bugar
 

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Ort
sthlm
Hoj
babsan <3
Jag led med dig idag, du som kom körandes förbi mig vid globen imorse ~07 på en z1000 i täckjacka.
Snömodd över hela dig och en något ansträngd hållning fick mig att vilja stanna, skicka in hojen bak i skåpet och låta dig värma dig i min bil, för just när du åkte förbi hade värmen kommit upp och jag satt och mös.
Tappert iallafall att ge sig ut!
 

R5+1

Guest
Jag led med dig idag, du som kom körandes förbi mig vid globen imorse ~07 på en z1000 i täckjacka.
Snömodd över hela dig och en något ansträngd hållning fick mig att vilja stanna, skicka in hojen bak i skåpet och låta dig värma dig i min bil, för just när du åkte förbi hade värmen kommit upp och jag satt och mös.
Tappert iallafall att ge sig ut!

Skämtar du?!? Var det alltså nån som gav sig ut på HOJ idag??
Shit!:Bugar Det är ju vintern 09/10 all over again sen jag drog upp persiennerna i morse. Och allt ligger kvar än. :död
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top