Vem var det ?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Pippit Varför jag förösker försvara mig själv...? Antagligen för att du sitter och kastar skit på mig och inte kan hålla dig till sanningen utan överdriver och brer på så det heter duga!
Jaha ok så jag vågade inte ens säga "flaska" när du kom fram till macken... Hur i helvete ska jag kunna prata med nån som kommer fram till mig och skriker på i ansiktet "Nästa gång du kör så där när kan du väl förfan tänka lite" Sen vänder på ryggen och går direkt... "ööh ok" fick du som svar då hadde du redan hunnit vända ryggen och gå.. Skulle jag sprungit efter och tröstat dig också eller? Och sagt förlåt "jag ska sldrig mer köra så fort" Eller....?

Att du blev rädd för att jag körde om det är helt ok och det kan jag ha full förståelse för..
Men massa onödigt skit snacka och smuttskasning så som du håller på.. Det är fan inte ok.

Skulle du själv kunna köra 150-200 som du skriver på gottröra vägen så skulle du fan ha gjort det också.. Du körde nog så fort du bara kunde lika så det andra i gänget..
Men efter som ni inte klarar av att köra lika fort som jag gjorde så är det helt ok eller?
Dessutom så vet ALLA som känner mig att jag alltid saktar ner vid husen för att visa hänsyn till boende...
(Ibland händer det dock att man kör lite fort just i början vid dom första kåkarna men annanrs brukar jag alltid sakta ner..)


Och kom här och snacka vuxen så som du själv beter dig.. Jag tänkte faktiskt skriva till dig och be om ursäkt tills jag såg vad du hade skrivit..
Och aneldningen till att jag inte orka skriva att det var jag var för att jag visste att det skulle bli en jävla diskution av det hela och massa onödigt tjaffs, vilket jag helst vill slippa...
Så är det nån som borde växa upp så är det nog fan du... Jag är väl iaf nästan ett huvud längre än dig!


Haha, jo jag e ju inte speciellt lång o jag misstänker att det blir svårt att göra något åt. Att jag skulle överdriva får stå för dig men vi va ju ca 8-10 st som uppfattade det annorlunda. :)
Shit happens men snälla tänk bara på att alla inte är i din klass i körningen. Jag tex ÄR nybörjare o höll på att skita ner mig när du kom, visst du kanske inte fick en syl i vädret men gissa om adrenalinet flödade av ilska när jag kom fram till dig, lätt att det blir så när man blir rädd.
Tänk om det varit någon som vinglade till när du bomba om istället och det hade orsakat en olycka, hade du känt då att det är ok att köra så?

Och nej jag hade faktiskt inte kört sådär fort även om jag klarat av det, jag körde inte mitt max o jag har inte mitt hojkort för att köra så fort jag bara kan.

Peace out o hoppas att du lugnar ner dig iallafall en aning när du kör om i framtiden. ;)
 

andy-l

Ny medlem
Gick med
15 May 2008
Ort
stockholm
Hoj
zx-10r 2008
vem är det...

som jag möter nästan varje dag i västerort, motard (svart/vit tror jag), tuppkam på hjälmen? Senast för en timme eller två sen i rondellen vid åkeshov?
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Haha, jo jag e ju inte speciellt lång o jag misstänker att det blir svårt att göra något åt. Att jag skulle överdriva får stå för dig men vi va ju ca 8-10 st som uppfattade det annorlunda. :)
Shit happens men snälla tänk bara på att alla inte är i din klass i körningen. Jag tex ÄR nybörjare o höll på att skita ner mig när du kom, visst du kanske inte fick en syl i vädret men gissa om adrenalinet flödade av ilska när jag kom fram till dig, lätt att det blir så när man blir rädd.
Tänk om det varit någon som vinglade till när du bomba om istället och det hade orsakat en olycka, hade du känt då att det är ok att köra så?

Och nej jag hade faktiskt inte kört sådär fort även om jag klarat av det, jag körde inte mitt max o jag har inte mitt hojkort för att köra så fort jag bara kan.

Peace out o hoppas att du lugnar ner dig iallafall en aning när du kör om i framtiden. ;)

Det var bra skrivet... Ingen smutskastning eller skit snack, du ser du kan ju om du bara vill! :tummenupp
Om ni nu uppfatta det annorluda så visst, det väl inget konstigt med att man kan uppfatta saker och ting annorlunda än vad andra gör. Och det helt ok att ni gör det, men jag tycker din smutskastning var onödig...
Men visst jag kan tänka mig för mer nästa gång så att det slipper hända igen.
Att man blir rädd när nån kör om sådär är väl egenligen inget konstigt har själv vart med om samma sak dock är det ignet jag blir sur över men folk kan reagera olika och det har jag full förståelse för men man behöver inte smutskasta nån för de och det hoppas jag att du håller med om..

Men jag tycker att ditt inlägg nu var så pass vettigt så att jag faktiskt kan vara vuxen nog att be dig om ursäkt! :tummenupp
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det var bra skrivet... Ingen smutskastning eller skit snack, du ser du kan ju om du bara vill! :tummenupp
Om ni nu uppfatta det annorluda så visst, det väl inget konstigt med att man kan uppfatta saker och ting annorlunda än vad andra gör. Och det helt ok att ni gör det, men jag tycker din smutskastning var onödig...
Men visst jag kan tänka mig för mer nästa gång så att det slipper hända igen.
Att man blir rädd när nån kör om sådär är väl egenligen inget konstigt har själv vart med om samma sak dock är det ignet jag blir sur över men folk kan reagera olika och det har jag full förståelse för men man behöver inte smutskasta nån för de och det hoppas jag att du håller med om..

Men jag tycker att ditt inlägg nu var så pass vettigt så att jag faktiskt kan vara vuxen nog att be dig om ursäkt! :tummenupp


:krama
 

eviln

Missade apex
Gick med
10 Aug 2009
Ort
Södermalm
Hoj
Suler Duke 1290 GT 2022
Haha, vem var pelljönsen som körde Götgatan norrut från ringen ca 14:50 idag.
Körde mot rött vid alla övergångsställen och moppegasade för att absolut alla skulle lägga märke till det.

GSX-R och puckel naturligtvis :D
 

Eric B

Medlem
Gick med
15 Aug 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha MT07
Såg ett flertal sporthojar vid Ronna området i Södertälje i Onsdags runt 19.00
En bit ifrån Max hamburgare och posten samt ett par bilaffärer.
 

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Ort
Söderort
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Vem är det som just nu blir kroppsvisiterad på sin glidare på huddingevägen i höjd med woody?
 

Bifogat

  • ImageUploadedByTapatalk.jpg
    ImageUploadedByTapatalk.jpg
    20.3 KB · Visningar: 199

eviln

Missade apex
Gick med
10 Aug 2009
Ort
Södermalm
Hoj
Suler Duke 1290 GT 2022
Någon som känner/vet vem på Södermalm som puttrar omkring på en FireBlade 929 (tror jag). Blå vit och orange/gul. Han har ett Abus Detecto 8000 som jag gry,t gärna vill höra live.
Mitt låter som en mobiltelefon i styrkan, tror det är kass.
 

lindman

Ajko for the sound
Gick med
25 May 2009
Ort
Solna
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
mitt låter mer än en mobil telefon men de är inte som ett bil larm i ljudnivå
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
vem var det som jag jagade lite från fridhemsplan till åkeshov i regn och tät trafik? Du körde en motard, drog bakan och grejer vid fridhemsplan och när vi lyckades hamna bakom en moppe som var as seg la jag mig på varvstopp för att få fram budskapet att han var seg efter att både ha blinkat och tutat.
 

Gauer

Medlem
Gick med
31 May 2010
Ort
Botkyrka
Hoj
-86 Honda NS125F
Vem är det som äger en Yamahahahaha RD 500, parkerad vid Ericssonbyggnaden i Hägersten/Telefonplan?
Mysigt att se en sådan klassiker på väg från skolan :)
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top